Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F11 530d vs. 535d
F11 530d vs. 535d
Čauko borci, píšem za svojho zamestnanca ktorý bude kupovať F11
Nepíšte mi prosím prečo nie to alebo to alebo hento atd... poprosil ma aby som zistil ktore je natom lepšie.
Otázka: Ktorá motorizacia je spolahlivejšia ked bude kupovat s najazdom cca 300tkm, servis, spolahlivost atd...
Nepíšte mi prosím prečo nie to alebo to alebo hento atd... poprosil ma aby som zistil ktore je natom lepšie.
Otázka: Ktorá motorizacia je spolahlivejšia ked bude kupovat s najazdom cca 300tkm, servis, spolahlivost atd...
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: F11 530d vs. 535d
Náš mladej se rozhodoval pár let nazpátek a nakonec koupil F10 535i s N55. A to kupoval funglovku, takže by mu i ta nafta nějakej pátek vydržela. Já bych už dnes do nafty od BMW nešel
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Re: F11 530d vs. 535d
Jojo ja mu to stale hovorim, ale je to proste beznadejne. Diesel a nič viac.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: F11 530d vs. 535d
Najezd 300tkm...ak by mu nevadil xdrive, nabidl bych mu svoji F11 s najezdem 279tkm v hezkem origo stavu.
VIN DV11081
VIN DV11081
Re: F11 530d vs. 535d
Popp: to máš jedno, furt je to N57. Tohle když se začne srát, tak to málokdo finančně uservisuje. Cely vstřikování je průser, kterej po kolapsu čerpadla končí výměnou všeho od nádrže až po vstřiky, což za kilo nikdo neudělá. Samotnej motor umírá na spodku a ty motory už teď v podstatě nejsou.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: F11 530d vs. 535d
F11 diesel s 300tis. km na hrbu? Jestli to bude na takový popojíždění do práce, tak to je finanční sebevražda.. 
Nechtěl by radši zachovalou E61 s menšími km v lepším stavu?

Nechtěl by radši zachovalou E61 s menšími km v lepším stavu?
Re: F11 530d vs. 535d
300Km u F10 si myslím je limit, nic proti nikomu.
535d - má dvě truba, větší krouťák = víc problémů, prý u toho biturba rády praskají svody. Nemyslím si, že za ty problémy je to takový terno.
530d - je co i čtu asi nejlepší volba od BMW
535i - nikdo se snad nedostane pod 11,5
to je lepší E60/E65 a LPG.
Každopádně, je to asi i kus od kusu a servis. V rodině máme dvě, moje zatím pohoda nic nechtěla, zeťák 110Kkm a měnil převodovku, kamarád vyměnil převodovku ve 160Kkm a za dalších 10Kkm mu zhořela, dle pojišťovny vada egr a špatné chalzení egr. V Polsku ted jezdí, jako voňavka, clekem sem se této aukci smál.... takže někomu někde gratukuji k nové shořené. (vše 530 xD F10)
Sem si vzpoměl
https://youtu.be/QiBA4FAoCt0
Převodovdka 8G za mě paráda, první inteligentní převodovka, řadí jak chci já a je sametová, to 6ZF je protí ní hujda (i když řadí plynule), ale obecně prý dá max 300Kkm, ale dle mě záleží, jak se k tomu člověk chová. Jinak prý olej u této verze po 30 (takže to dodržuju, vč diffu a ostatního)
Další negativní věc je místo, F10 je dle mě 2 místné kupé, dozadu za mě si sedne malý dítě a vepředu, je to tak tak...spíš zavřu oči a řeknu dobrý, ale prostorem E65 to není.
Tuším, že Snejk tady psal, otec Jarise330D, má 530, ale ten se k tomu chová slušně proto má nějakou dlouhou životnost.
Co mě vadí je podovzek, je jak uskákaná koza, někde tady psal Jarax, což se mě zdá dost reálné dle mých zkušeností s tímhle autem, že prvně udělaj asistenty a hodí to na podvozek a pak čau.
Nemyslím si, že o tyhle nafty se někdo stará (např. jak já), nebo můj kamarád, od kterýho ju mám. Koupil G05 a po 8Kkm stál v servisu, že chce vyměnit všechny oleje, že prý tam jsou startovací:))))....tak maníci museli vše měnit
Nikdy s autem prvních 20Kkm nejel rychle manuálně řadil a vždy bral jen vervu (nic jiného u nás není) a v DE 106cetanovky +, jezdí po Werkách 100km+ vždy dochlazuje, prostě radost a radost. Olej měnil po 10-12 a já v tom pakračuji dále a F10 vpadá jak nová. Jo a nic mě nevrže nic, prostě jako nic a nic, na žádný nerovnsoti ani otlaku na přístrovce, Zuggy se dost divil, když jsme ho vezl.
Ale to je pořdá dokola, kdo a jak se o auto stará, já mám průměrku 6,8 a jezdím prakticky konstatně, kolem 1300ot. To je každopádně pro naftu pravidlo, stabilní otáčky po dobu práce.
Dle mě, ale na tohle každej jebe a jezdí s tím pro rohlíky a potom, někde na diagu vypaluje DPF, řeže a propachuje. Já na svých 200km denně, nic takovýho jsem neřešil.
Taky nikdy naftu od nikoho jiného nekoupím, potom je to sebevražda. Něco měnit po 300km u 530 xd začne turbem (48 ETK), nebo převodovkou, no tam to je vyživný jen repas hydroměniče je kolem 35 (můj kamarád), prý těch 8 kvaltů je náročných. Co na to vstřiky a čerpadalo. Takže kldině tady mohou být invsetice 250+ Předpokládám, že tvůj kamarád se dívá na hujdy kolem 250, tak tam to bude téměř 99% jistota.
Mám najeto 32Kkm od koupě a řešil jsem akorát 3x olej motoru, 1x všechny ostatní oleje a zadní destičky, osobně si na to nemůžu štěžovat, nemá to teda projev N6248, ale jako služebák si nestěžuji.
Dnes jsem dokončil po 2 dnech čištění auta a fascinuje mě, jak nádhernej a čistej interiér ta F10 má (LEDER DAKOTAOYSTER), mrskal jsem na lak zase NaNo, leskne se to jak psí koule, ale nebýt předchozího kolegy, tak by to byla hnusná hujda, jako vše kolem, prostě to předchozí zacházení je strašně důležitý.
535d - má dvě truba, větší krouťák = víc problémů, prý u toho biturba rády praskají svody. Nemyslím si, že za ty problémy je to takový terno.
530d - je co i čtu asi nejlepší volba od BMW
535i - nikdo se snad nedostane pod 11,5

Každopádně, je to asi i kus od kusu a servis. V rodině máme dvě, moje zatím pohoda nic nechtěla, zeťák 110Kkm a měnil převodovku, kamarád vyměnil převodovku ve 160Kkm a za dalších 10Kkm mu zhořela, dle pojišťovny vada egr a špatné chalzení egr. V Polsku ted jezdí, jako voňavka, clekem sem se této aukci smál.... takže někomu někde gratukuji k nové shořené. (vše 530 xD F10)
Sem si vzpoměl

https://youtu.be/QiBA4FAoCt0
Převodovdka 8G za mě paráda, první inteligentní převodovka, řadí jak chci já a je sametová, to 6ZF je protí ní hujda (i když řadí plynule), ale obecně prý dá max 300Kkm, ale dle mě záleží, jak se k tomu člověk chová. Jinak prý olej u této verze po 30 (takže to dodržuju, vč diffu a ostatního)
Další negativní věc je místo, F10 je dle mě 2 místné kupé, dozadu za mě si sedne malý dítě a vepředu, je to tak tak...spíš zavřu oči a řeknu dobrý, ale prostorem E65 to není.
Tuším, že Snejk tady psal, otec Jarise330D, má 530, ale ten se k tomu chová slušně proto má nějakou dlouhou životnost.
Co mě vadí je podovzek, je jak uskákaná koza, někde tady psal Jarax, což se mě zdá dost reálné dle mých zkušeností s tímhle autem, že prvně udělaj asistenty a hodí to na podvozek a pak čau.
Nemyslím si, že o tyhle nafty se někdo stará (např. jak já), nebo můj kamarád, od kterýho ju mám. Koupil G05 a po 8Kkm stál v servisu, že chce vyměnit všechny oleje, že prý tam jsou startovací:))))....tak maníci museli vše měnit

Nikdy s autem prvních 20Kkm nejel rychle manuálně řadil a vždy bral jen vervu (nic jiného u nás není) a v DE 106cetanovky +, jezdí po Werkách 100km+ vždy dochlazuje, prostě radost a radost. Olej měnil po 10-12 a já v tom pakračuji dále a F10 vpadá jak nová. Jo a nic mě nevrže nic, prostě jako nic a nic, na žádný nerovnsoti ani otlaku na přístrovce, Zuggy se dost divil, když jsme ho vezl.
Ale to je pořdá dokola, kdo a jak se o auto stará, já mám průměrku 6,8 a jezdím prakticky konstatně, kolem 1300ot. To je každopádně pro naftu pravidlo, stabilní otáčky po dobu práce.
Dle mě, ale na tohle každej jebe a jezdí s tím pro rohlíky a potom, někde na diagu vypaluje DPF, řeže a propachuje. Já na svých 200km denně, nic takovýho jsem neřešil.
Taky nikdy naftu od nikoho jiného nekoupím, potom je to sebevražda. Něco měnit po 300km u 530 xd začne turbem (48 ETK), nebo převodovkou, no tam to je vyživný jen repas hydroměniče je kolem 35 (můj kamarád), prý těch 8 kvaltů je náročných. Co na to vstřiky a čerpadalo. Takže kldině tady mohou být invsetice 250+ Předpokládám, že tvůj kamarád se dívá na hujdy kolem 250, tak tam to bude téměř 99% jistota.
Mám najeto 32Kkm od koupě a řešil jsem akorát 3x olej motoru, 1x všechny ostatní oleje a zadní destičky, osobně si na to nemůžu štěžovat, nemá to teda projev N6248, ale jako služebák si nestěžuji.
Dnes jsem dokončil po 2 dnech čištění auta a fascinuje mě, jak nádhernej a čistej interiér ta F10 má (LEDER DAKOTAOYSTER), mrskal jsem na lak zase NaNo, leskne se to jak psí koule, ale nebýt předchozího kolegy, tak by to byla hnusná hujda, jako vše kolem, prostě to předchozí zacházení je strašně důležitý.
Re: F11 530d vs. 535d
To bych neudělal
Dej si něco dobrýho doma a ono se ti to rozleží, E60 550 je clekem rarita, ona teda 535i F11 je taky
ale už né tak zajímavá.


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: F11 530d vs. 535d
Vyměnit? Ten dotyčnej asi věděl proč chce zpátky starší N/A V8, ne? 

Re: F11 530d vs. 535d
cheater : Nešel bych do Efka jen pouze jak zminoval Arnie_one po nějakém pedantovi co se staral řádně o auto a já ho třeba znal a věděl jak auto vypadá od koupě potom asi bych jej vzal. Jinak ne.
550i v manuálu v Mpaketu je rarita a bude hodně ceněná... počkej pár let a němci ti utrhnou ruce.
Nebo si ji nechej ...
Fko se fakt musí člověk starat od začátku...nevydrží to hovadské zacházení jak staré auta co jezdili na kde co. Přesně jak to popsal arnie.
Kdo se nestará a lije shit naftu tak zlikviduje vstřiky a čerpadlo a nevím co dalšího ...škoda za pulku hodnoty auta.
Takže k Fku se člověk musí chovat jak k princezně a dávat ji to nejlepší...od paliva , olejů, a hlídat si všechny intervaly. Nešlapat za krk jak neurvalec. A naftu používat na dálky ... ne na ježdění po městě. Dochlazování turba atd. je samozřejmost.
Otec pokořuje 500tis km ale v 530xd tour e61 jen díky slušnému chování k autu a lití VIF a premiovým palivum atd. Věřím že dá v pohodě dalších 200-300tis km... ale holt to stojí 30-55k ročně na servisu a dílech ...protože to jezdí přes celou republiku a za zákazníky a těch 40-45k ročně najede.
550i v manuálu v Mpaketu je rarita a bude hodně ceněná... počkej pár let a němci ti utrhnou ruce.

Nebo si ji nechej ...
Fko se fakt musí člověk starat od začátku...nevydrží to hovadské zacházení jak staré auta co jezdili na kde co. Přesně jak to popsal arnie.
Kdo se nestará a lije shit naftu tak zlikviduje vstřiky a čerpadlo a nevím co dalšího ...škoda za pulku hodnoty auta.
Takže k Fku se člověk musí chovat jak k princezně a dávat ji to nejlepší...od paliva , olejů, a hlídat si všechny intervaly. Nešlapat za krk jak neurvalec. A naftu používat na dálky ... ne na ježdění po městě. Dochlazování turba atd. je samozřejmost.
Otec pokořuje 500tis km ale v 530xd tour e61 jen díky slušnému chování k autu a lití VIF a premiovým palivum atd. Věřím že dá v pohodě dalších 200-300tis km... ale holt to stojí 30-55k ročně na servisu a dílech ...protože to jezdí přes celou republiku a za zákazníky a těch 40-45k ročně najede.
Re: F11 530d vs. 535d
páni kluci, dakujem za infošky.
Kolegovi som vyhovoril diesel, kupili sme (kúpil si e61 545i), z DE, 2majitel, teraz sa robí LPG, predal som mu brzdy z M5 čo mi zostali (všetci vieme že 545/745 hovno brzdí), kolečka 166 origo M5 a daroval som mu strešné nosiče a menší strešný box a sadu koberčekou, využíva moju firemnú tankovaciu kartu na LPG aby mohol čerpat slevu -2,50kč/L
Síce nemá DD ale zato L7, zalamovacie sportsitz, HUD, atd... Guferá zatial OK, dostal to na nových zimných gumách, a za tie peniaze dost dobré.
Čo viac si može želat?
Kolegovi som vyhovoril diesel, kupili sme (kúpil si e61 545i), z DE, 2majitel, teraz sa robí LPG, predal som mu brzdy z M5 čo mi zostali (všetci vieme že 545/745 hovno brzdí), kolečka 166 origo M5 a daroval som mu strešné nosiče a menší strešný box a sadu koberčekou, využíva moju firemnú tankovaciu kartu na LPG aby mohol čerpat slevu -2,50kč/L
Síce nemá DD ale zato L7, zalamovacie sportsitz, HUD, atd... Guferá zatial OK, dostal to na nových zimných gumách, a za tie peniaze dost dobré.
Čo viac si može želat?
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: F11 530d vs. 535d
pozn.: zalamovacie sú komfortsitz
Good job. Kolko ma nabehane ?
Good job. Kolko ma nabehane ?
Re: F11 530d vs. 535d
JOJO ja viem len vedšina ludí to nevie, preto som to takto napísal.
220tkm
220tkm
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q