Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě e91
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Koupě e91
Sel bych do N52B30. Kdyz bych mermomoci chtel v E91 primovstrik, pak N54B30.
N53B30 bych se vyhnul, ten motor spojuje nevyhody nafty a benzinu do jednoho...
N53B30 bych se vyhnul, ten motor spojuje nevyhody nafty a benzinu do jednoho...
Re: Koupě e91
Pokud bude chtít FL atmosféru, tak se N53 nevyhne.
Re: Koupě e91
jak psal itchy ...když už tomu autu cpát prachy at ta jízda za něco stojí ...takže 3litr benzín N52 ideálně.
Pokud novější šel bych do N55B30 v nějakém top stavu ...ale budou drahé jak čert ...a taky se tam mění vše defakto cívky, vstřiky , občas i turbo odejde kdo se k tomu špatně chová ...nebo to má vyšší nájezd ....
Pokud na to máš hodně peněz vem voňavku garážovanou opečovávanou co má třeba do 80k najeto ...
Pokud novější šel bych do N55B30 v nějakém top stavu ...ale budou drahé jak čert ...a taky se tam mění vše defakto cívky, vstřiky , občas i turbo odejde kdo se k tomu špatně chová ...nebo to má vyšší nájezd ....
Pokud na to máš hodně peněz vem voňavku garážovanou opečovávanou co má třeba do 80k najeto ...
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Koupě e91
Ale proc by mel chtit N53? S tim bude vic problemu nez s N54, prestoze N54 uz neni atmosfera.
Re: Koupě e91
Protože filozof 

Re: Koupě e91
dobre a ci mimo 2x turbo?
na druhou stranu z toho motoru mackaji pouze o 25kw vice.
n53 tahaji 200kw, tam bych cekla ze je motor vic zatezovany.
na druhou stranu z toho motoru mackaji pouze o 25kw vice.
n53 tahaji 200kw, tam bych cekla ze je motor vic zatezovany.
Re: Koupě e91
nic n53 nepisu ani slovo .... jazet zase fetuje



- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Koupě e91
Ne kluci, to byla reakce na to, co psal paca 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě e91
Já už jsem z těch aut sám občas tak paranoidní, že jsem volil N54, manuál, zadokolka, sociál 
Ona i N52 není zase jako žádná super výhra, když se jí zachce tak s majitelem umí řádně vymrdat

Ona i N52 není zase jako žádná super výhra, když se jí zachce tak s majitelem umí řádně vymrdat

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Koupě e91
Tak to jsem z toho ječmen... si nakonec koupím snad nafťák 

Re: Koupě e91
bigcity....a tím si pomůžeš ?
Servisně nafta je daleko horší ve většině případů ...navíc je dělaná spíše na dálky ... kdo se motá po městě a dálku jede max jednou týdně pro ty je to na zvážení.
Počítej že všechny auta chtějí udržbu ...jen čím novější tím chtějí větší a větší ....díly jsou dělané uplně na jinou životnost.
Stejně tak moc staré auto ...to chce taky čím dál větší údržbu.
Jakékoliv opečovávané auto kde se nebál majitel pustit peníze a je to vidět tak bude celkem slušně sloužit se servisem v kterém musíš pokračovat.
Není to tak že koupíš auto a 5let liješ jen benzín/naftu .... už tady nejsme v 90tých letech.
Servisně nafta je daleko horší ve většině případů ...navíc je dělaná spíše na dálky ... kdo se motá po městě a dálku jede max jednou týdně pro ty je to na zvážení.
Počítej že všechny auta chtějí udržbu ...jen čím novější tím chtějí větší a větší ....díly jsou dělané uplně na jinou životnost.
Stejně tak moc staré auto ...to chce taky čím dál větší údržbu.
Jakékoliv opečovávané auto kde se nebál majitel pustit peníze a je to vidět tak bude celkem slušně sloužit se servisem v kterém musíš pokračovat.
Není to tak že koupíš auto a 5let liješ jen benzín/naftu .... už tady nejsme v 90tých letech.

Re: Koupě e91
protože FL vypadá líp i když není v empaketu, bude mladší, bude mít menší nájezd, lepší výbavu......Itchythefirst píše:Ale proc by mel chtit N53? S tim bude vic problemu nez s N54, prestoze N54 uz neni atmosfera.
Re: Koupě e91
No a ted prave nastava ta nejdulezitejsi otazka ... jaky je rozpocet 

Re: Koupě e91
Rozpočet je tak do 300 + -
A naftu vylučuju teda.
A naftu vylučuju teda.
Re: Koupě e91
No na hezkou e91 si budes asi muset chvilku pockat v cz, nebo hledat v zahranici.
+ teda bych si drzel aspon 50 na pripadny nutny servis.
+ teda bych si drzel aspon 50 na pripadny nutny servis.

Re: Koupě e91
Jakože u nás pěknou káru do 300...bude problém?
Moc jsem ještě nabídku nesondoval.
Moc jsem ještě nabídku nesondoval.
Re: Koupě e91
něco se kolem 11-12tis euro dá sehnat. motory cca 325i nejsilnější ale bohužel N53...
Za 330i nebo 335i bys ale více připlatil nebo bude auto s vyšším nájezdem.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... sfmr=false
PS: Šel bych do staršího N52b30 co dělali do 2007 roku.
Za 330i nebo 335i bys ale více připlatil nebo bude auto s vyšším nájezdem.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... sfmr=false
PS: Šel bych do staršího N52b30 co dělali do 2007 roku.
Naposledy upravil(a) Filozof dne pát 31.01.2020 08:24, celkem upraveno 1 x.
Re: Koupě e91
Tyjo tak ty mu poprné doporučíš předfl 330i s N52 ale dáš mu odkaz na pofl N53 325. To nepochopím.
Re: Koupě e91
tady jsou motory starší N52B30 něco se najde ale pod 100tis km už nejsou v této ceně....
https://www.mobile.de/cz/osobn%C3%AD-v% ... :estatecar
Takže vybrat se dá ale je jich fakt málo v kombíku. Spíše jsou vidět v sedanu...
Někde psali že v některých zemí vyráběli N52 dlouho někam k roku 2010 ještě... ale jak to poznat když prý jsou i verze 200kw s N52... to je těžká otázka. Asi jedině dle VIN auta.
Jinak běžně je to do roku 2007 ... a typicky 190kw verze.
Asi bych osobně koupil starší 3litr tedy N52B30... a nájezd tedy do těch 130 max 150tis km ... ikdyž ani KM nejsou záruka pěkného vozu spíše majitele jak se staral.
https://www.mobile.de/cz/osobn%C3%AD-v% ... :estatecar
Takže vybrat se dá ale je jich fakt málo v kombíku. Spíše jsou vidět v sedanu...
Někde psali že v některých zemí vyráběli N52 dlouho někam k roku 2010 ještě... ale jak to poznat když prý jsou i verze 200kw s N52... to je těžká otázka. Asi jedině dle VIN auta.
Jinak běžně je to do roku 2007 ... a typicky 190kw verze.
Asi bych osobně koupil starší 3litr tedy N52B30... a nájezd tedy do těch 130 max 150tis km ... ikdyž ani KM nejsou záruka pěkného vozu spíše majitele jak se staral.