Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nějak ty Báwa plápolají

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Nějak ty Báwa plápolají

#1 Příspěvek od zvedavec »

Sedem se to asi netýká, ale co kdyby ? Tenhle článek působí dost děsivě https://www.autoforum.cz/zajimavosti/di ... -internetu že bych nakonec byl rád že jsem zůstal u Volva ? Ikdyž pravda jste mě tak navočkovali že neminu sedmu abych ji nepohladil pohledem.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Nějak ty Báwa plápolají

#2 Příspěvek od TANN3R »

Hoří i starší M57, ale tam je to už většinou dáno odborností servisáků, co to několikrát skládali. Tzn. žádná novinka :D

5er a 6er taky umí hořet z dalších příčin, co se motoru netýkají a není to vůbec nic výjimečného.
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Nějak ty Báwa plápolají

#3 Příspěvek od zvedavec »

No jo chápal bych když shoří auto ve kterým se hrabal "s odpuštěním blbec" ale podle tohoto článku to vypadá na konstrukční závadu. Člověk by řekl že jedna z nejbohatších a nejlepších automobilek, bude mít ty nejlepší techniky a konstruktéry. Také chápu že jsou věci "mezi nebem a zemí" co se hned nevychytají, ale vod toho tam ty lidi mají. Ty auta znají nazpaměť, mají fantasticky vybavený zkušebny a nejsou schopni zjistit důvod požárů? Taky chápu že ty auta nemůžou stavět nerozbytný, co by pak dělali že jo :-) ale vocaď pocaď
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: Nějak ty Báwa plápolají

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

zvedavec píše:... Člověk by řekl že jedna z nejbohatších a nejlepších automobilek, bude mít ty nejlepší techniky a konstruktéry...
Doby konstrukce a výroby aut schopných provozu "na furt" jsou dávno pryč. Šetří i BMW. Měl jsem kdysi tři kusy E30 325iX, jeden saloon a dva Touringy, všechny tři měly z výroby osazený držák spínače spojky pro tempomat a měly i osazený i snímač, to by v dnešní době neprošlo.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nějak ty Báwa plápolají

#5 Příspěvek od matiz »

Ono mozna konstrukteri vi velice dobre odkud vitr fouka, ale ono by ty motory po vyreseni mohly pozbyt emisni zpusobilost a to je docela dost pruuuser, proti tomu je par shorelych kraksem uplne nic.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Nějak ty Báwa plápolají

#6 Příspěvek od kurevtor »

sestka umela dobre zahoret kvuli elektronice ne? Tam to snad ani nebylo vo motoru...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Nějak ty Báwa plápolají

#7 Příspěvek od Filozof »

je známo že BMW v naftě hoří stejně jako jiné značky... 3litr nafta ... at to byla 330d e46 co byla koupena nová u prvního majitele ...nebo X5 ...co to blaflo ...a točilo do omezovače až chytla ... až xy f10 a f11 ... je to smutné...

Snad mi přijde že ty staré naftáky nehořeli ...nebo velice vyjimečně ... myslím dobu 80-90léta ... 524td či 325-525tds apod.

Jinak se několikrát zjištovalo proč chytil barák od auta ...a bylo to samovolné vznícení zaparkovaného vozu a šlo to někde od předku vozu ...

Pak si zaparkujte naftové auto do baráku ... :shock: :lol:

Máte někdo špekáčky ? ...





Odpovědět