Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N62 rachtani řetězu
N62 rachtani řetězu
Mám menší problém s motorem N62 na 745i. Jde zejména o rachtani řetězu na prave straně kde je označení válců 5-8. Řetěz se zastudena dotýká obou solenoidů na ovládání Vanosu a to tak ze na solenoidech jsou drážky od řetězu. Na tom základě jsem koupil nové solenoidy z důvodu možné spatne funkce ze by se na jedné straně řetěz provesoval. Jenže je to stejne. Dával jsem nové vodici listy na obě strany s hlavama dole. Jen řetězy jsem neměnil. Rozvody jsou nastavené dle přípravku pro N62 a dle Inpy je vše v pořádku. Od výměny mám najeto 2000km a motor funguje paradne ale jen to rachtani řetězu za studena. I po 20km lehce klepe do solenoidu ale po ujeti cca 100km je ticho. Slyším jen benzinové vstriky. Jinak jsem dával i nové napinaky řetězu a to rachtani mi to dělalo i před kompletní výměnou. Takže bych usoudil ze se jedna o vytahany řetěz a provesuje se.
Re: N62 rachtani řetězu
Tak rozebráno a je vytahaný řetěz
takže se bude měnit..

Re: N62 rachtani řetězu
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:25, celkem upraveno 1 x.
Re: N62 rachtani řetězu
Vím jsem idiot
mě nenapadlo že by byl vytahaný řetěz. Mě to původně dělalo z toho důvodu, že jsem měl rozpadlou vodící lištu. Ten plast se ulomil a řetez brousil to hliníkové vedení a z toho jsem vycházel. Když jsem dal motor dohromady, tak si předl jako kotě.. absolutní ticho bez nějakých pazvuků prvních 1500km bylo jen s lehkým poklepáváním o solenoidy a pak už to dělalo pokaždé po nastartování. Stačilo jen lehce zvednout otáčky a tím se řetěz dopnul a bylo zas ticho. Když jsem to pustil do volnoběhu, tak to zas začlo. Přisuzoval jsem to i k vadným solenoidům, kde jsem myslel, že dochází k natočení jedné vačky a tím by se řetěz prověsil, ale po výměně za nové to je stejné a tak mi došlo, že je to blbost. Výhodou je, že teď se to bude lépe rozebírat a lépe skládat
Chybama se člověk učí..
tedy já obzvlášť


