Ahoj,
Víte někdo co obvykle obsahuje competition packet, eventuálně jak se to pozná v papírech. Spousta aut si to píše do nabídky, ale zdají se jako regulérní typy.
Především mne ale zajímá, jestli jsou ty auta snížené. O jednom vím, z dobre rodiny, ale vadí mi že je tak nízké, že už jsou kousek pod úrovní blatniku. Dá se to pak přecházet na norm. podvozek tak, že tam dám jen klasické origo pružiny a zbytek nechám? A nebo musí ven i ty edc tlumiče?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Competition packet m3 e92
Re: Competition packet m3 e92
diky,
no v zasade jsem tam zatim nic nevycetl, akorat radu, ze na daily car je competiton packet fajn, na okruhy k nicmeu.
Ja mam prave obavu z toho daily car, protoze co jsem vygooglig jinde:
Competition packet:
10MM lower ride height, jsou tam jiné pruziny, tlumice a stabilizatory
Different Wheels, k tomu jsem nenasel nic, asi mysli ty disky co mela uz M3 E46 CLS, style 369, protoze zakladni m3 ma vzdy doppelspeiche style 220)
More aggressive traction settings etc. - a tady tedy nevim vubec
Kdyz pominu to nastaveni trakce, coz nevim co je, tak je mi naprosto jasny, ze jen to snizeni bude tvrdy jako koza a jako daily to bude uplne na hovno. Kazdej zleznicni prejezd bude rana z dela, vyjet v marketu na parkoviste v patrech bude drhacka o podvozek, kazdej patnik bude 100% smrt pro naraznik, takze parkovat zasadne pozadu...
No a az si reknes, ze te to sere, coz bude do 2 tydnu, tak musis koupit pruziny z origa, tlumice EDC (protoze ty comp. budou asi kratsi) a stabilizatory, protoze to spolu nebude kamaradit jinak. A to nemluvim o tom, co to zase napacha za zmatky v systemu auta, ktery zije v tom, ze ma competition podvozek.
no v zasade jsem tam zatim nic nevycetl, akorat radu, ze na daily car je competiton packet fajn, na okruhy k nicmeu.
Ja mam prave obavu z toho daily car, protoze co jsem vygooglig jinde:
Competition packet:
10MM lower ride height, jsou tam jiné pruziny, tlumice a stabilizatory
Different Wheels, k tomu jsem nenasel nic, asi mysli ty disky co mela uz M3 E46 CLS, style 369, protoze zakladni m3 ma vzdy doppelspeiche style 220)
More aggressive traction settings etc. - a tady tedy nevim vubec
Kdyz pominu to nastaveni trakce, coz nevim co je, tak je mi naprosto jasny, ze jen to snizeni bude tvrdy jako koza a jako daily to bude uplne na hovno. Kazdej zleznicni prejezd bude rana z dela, vyjet v marketu na parkoviste v patrech bude drhacka o podvozek, kazdej patnik bude 100% smrt pro naraznik, takze parkovat zasadne pozadu...
No a az si reknes, ze te to sere, coz bude do 2 tydnu, tak musis koupit pruziny z origa, tlumice EDC (protoze ty comp. budou asi kratsi) a stabilizatory, protoze to spolu nebude kamaradit jinak. A to nemluvim o tom, co to zase napacha za zmatky v systemu auta, ktery zije v tom, ze ma competition podvozek.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Competition packet m3 e92
Zřejmě sis odpověděl sám, ale taky záleží na preferencích každého soudruha. Určitě bude míň praktická než serie. Je potřeba si ty auta projet a zjistit "vůbec by mi to na daily nebo naopak víkendovce nevadilo" 
Jinak co to obsahuje se tam přímo píše:
"Součástí CP bylo mimo vizuálních změn hlavně jiné nastavení celého podvozku, diferenciálu a průběhu motoru."
Takže snížení podvozku (těch -10mm bude realita), jiné tlumiče pružiny a jiná geometrie=jinak upravená trakce. Jiný výfuk, SW a difec.
Kódy výbavy ti třeba někdo napíše, podle toho by se daly ty inzeráty skrz VIN rozklíčovat.
Vizualní díly napoví Google images..

Jinak co to obsahuje se tam přímo píše:
"Součástí CP bylo mimo vizuálních změn hlavně jiné nastavení celého podvozku, diferenciálu a průběhu motoru."
Takže snížení podvozku (těch -10mm bude realita), jiné tlumiče pružiny a jiná geometrie=jinak upravená trakce. Jiný výfuk, SW a difec.
Kódy výbavy ti třeba někdo napíše, podle toho by se daly ty inzeráty skrz VIN rozklíčovat.
Vizualní díly napoví Google images..
Re: Competition packet m3 e92
koukal jsem ze je jiny vyfuk, ale vedeno pro performance, coz nevim jaky je rozdil od competition. Diferencial bych rekl je stejny.