Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 11.02.2020 19:38
VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
AHoj,
jsem už dost v koncích. Mám BMW 523i F10 rok 2010. Auto je celé v pořádku, ale pokaždé, při rychlosti 120Km/h až do 140Km/h se auto dost rozvibruje. Nejvíce vibruje v cca 125Km/h, čím rychleji jedu, tak se to mírní, ale až při rychlosti přes 140Km/h.
V ostatních rychlostech je auto úplně v pohodě. Nechal jsem zkontrolovat kola, nejsou bouchnutá, mám i geometrii a vyvážení, ale pořád to vibruje. Budu Vám moc vděčný za jakoukoliv radu. Díky moc!
jsem už dost v koncích. Mám BMW 523i F10 rok 2010. Auto je celé v pořádku, ale pokaždé, při rychlosti 120Km/h až do 140Km/h se auto dost rozvibruje. Nejvíce vibruje v cca 125Km/h, čím rychleji jedu, tak se to mírní, ale až při rychlosti přes 140Km/h.
V ostatních rychlostech je auto úplně v pohodě. Nechal jsem zkontrolovat kola, nejsou bouchnutá, mám i geometrii a vyvážení, ale pořád to vibruje. Budu Vám moc vděčný za jakoukoliv radu. Díky moc!
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Silentbloky zadni napravnice? Ale to by asi spis plavalo, nez vibrovalo.
Zkus poradne prohlidnout podvozek, mohlo byt bourany a muze na napravach i neco chybet. Na E60-64 byl na napravnici takovej "reinforcement plate". Kdyz z nej treba i jen chybel sroub, uz auto delalo psi kusy a vibrovalo.
Zkus poradne prohlidnout podvozek, mohlo byt bourany a muze na napravach i neco chybet. Na E60-64 byl na napravnici takovej "reinforcement plate". Kdyz z nej treba i jen chybel sroub, uz auto delalo psi kusy a vibrovalo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 11.02.2020 19:38
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Měl jsem to ve dvou servisech, jeden byl autorizovany, řekl jsem jim problem a v tom autorizovaným mi řekli že mi vemění olejovou vanuPajk85 píše:Co poloosy?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 11.02.2020 19:38
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Ok děkuji za tip, také si napíšu a nechám si též prověřit, ve dvou servisech mi řekli že nic nenašli, tak snad třetí, s touto nápovědou něco zjistí. Moc děkujuItchythefirst píše:Silentbloky zadni napravnice? Ale to by asi spis plavalo, nez vibrovalo.
Zkus poradne prohlidnout podvozek, mohlo byt bourany a muze na napravach i neco chybet. Na E60-64 byl na napravnici takovej "reinforcement plate". Kdyz z nej treba i jen chybel sroub, uz auto delalo psi kusy a vibrovalo.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Kolik to ma najeto? Ty silentbloky muzou byt vizualne v pohode, ale jsou proste vymekly. Plave ta petka taky nebo jen vibruje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 11.02.2020 19:38
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
díky za tip, přijde mi že jen vibruje, při normální jízdě, teda kromě té od 120-140Km/h, se nic neděje a jede krásně.Itchythefirst píše:Kolik to ma najeto? Ty silentbloky muzou byt vizualne v pohode, ale jsou proste vymekly. Plave ta petka taky nebo jen vibruje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Krátce z mých zkušeností k tomuto, silentbloky ti můžou vibrace jen uklidnit, ale neodstraní jejich příčinu, nevyvážené rotující hmoty.
Vibrace kolem 90 km/h dělala nevyvážená kola nebo zkroucené kotouče, to jestli je to jedno nebo druhé poznáš při brzdění, pokud to lehké přibrzdění uklidní, pak jsou to kola, pokud více rozvibruje, pak brzdy.
Ve 120-140 to dle mé zkušenosti vždy dělalo nakopnuté, ne zcela kulaté jedno z kol na autě. První bych zkusil přehodit sadu kol, je to zadara a první po čem bych šel.
Ve 160-180ti to pak býval rozvážený kardan.
Vibrace kolem 90 km/h dělala nevyvážená kola nebo zkroucené kotouče, to jestli je to jedno nebo druhé poznáš při brzdění, pokud to lehké přibrzdění uklidní, pak jsou to kola, pokud více rozvibruje, pak brzdy.
Ve 120-140 to dle mé zkušenosti vždy dělalo nakopnuté, ne zcela kulaté jedno z kol na autě. První bych zkusil přehodit sadu kol, je to zadara a první po čem bych šel.
Ve 160-180ti to pak býval rozvážený kardan.
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Souhlas s RedBaronem - nezdá se to, ale hodně často to fakt dělají kola. Ideální je přezout na úplně jinou sadu a pozorovat změnu v chování. Mě taky dva pneuservisy vyvažovaly kola, ale povedlo se to až tomu třetímu 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 11.02.2020 19:38
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
RedBaron píše:Krátce z mých zkušeností k tomuto, silentbloky ti můžou vibrace jen uklidnit, ale neodstraní jejich příčinu, nevyvážené rotující hmoty.
Vibrace kolem 90 km/h dělala nevyvážená kola nebo zkroucené kotouče, to jestli je to jedno nebo druhé poznáš při brzdění, pokud to lehké přibrzdění uklidní, pak jsou to kola, pokud více rozvibruje, pak brzdy.
Ve 120-140 to dle mé zkušenosti vždy dělalo nakopnuté, ne zcela kulaté jedno z kol na autě. První bych zkusil přehodit sadu kol, je to zadara a první po čem bych šel.
Ve 160-180ti to pak býval rozvážený kardan.
Moc díky za radu, velice si toho vážím!!
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
me vibrace (sice u koncernu) přesně v těchto rychlostech způsoboval kardan.. mezi 120-140. Přesne ta rychlost kterou potřebuješ jet po dálnici.
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
O duvod vic jet po dalnici 150 a nebrzdit provoz.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 11.02.2020 19:38
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
ok super, můžu se tě jen zeptat, na co tě vyšla oprava? Díky za infokourk píše:me vibrace (sice u koncernu) přesně v těchto rychlostech způsoboval kardan.. mezi 120-140. Přesne ta rychlost kterou potřebuješ jet po dálnici.
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Něco podobného mám na e91 když je v zatahu nevybruje jakmile zvolením tak se to nepravidelne rozkmita je to od zadní nápravy rychlost 120az 150km. Kola vyvážený nejsou kolpe. Může to být Hardy spojka nebo kardan. Náprava přední nova zadní ještě originální ale když jsem byl na geo tak vše pořádku. Může to být i silemblokem motoru nebo převodovky. Poradi někdo
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
U mna na E66 som mal ten problem raz a bolo to nakopnutym kolom. Prejavovalo sa to od 60km/h miernym vlnenim vo volantu pri pokusu o mierne zatacanie a pri 120-140km/h uz to boli celkom silne vibracie vo volante. Pri prezuti na letnu sadu pneu problem zmizol. O pol roka po prezuti na zimnu po vyvazeni tiez nebol problem.
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Přesně co popisuješ mě na e39 dělal kardan, vyvážení kardanu mi nepomohlo (ale nech ho prvně vyvážit), sehnal jsem pak jinej, nasadil a byl klid - strašná úleva to tehdá byla 

Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Pokud to jde do volantu (že se ti lehce kmitá pod rukama) a při ťuknutí brzdy se jakoby přední náprava "hne" dostaneš do volantu jemný zavlnění tak bych šel po silentblokách na předních ramenech, nemusí být ani utržený
Re: VIBRACE VOZU BMW 523i F10 V RYCHLOSTI 120-140Km/h
Nepsal jsi jestli se jedná o manuál nebo automat. Moje zkušenost je: vibrace od prostředního tunelu až dozadu na nápravu. Byl to hydroměnič.