Fajn, máš dvě klapky s novými membránami a hadičkami, ale diagnostika píše "output suction pipe-switching = výstupní spínání sacího potrubí" při 4.200 rpm. Takže ta DISA prostě nepřepíná dlouhé a krátké sání. To se má dít cca při rpm > 3.750 podle typu motoru.
Myslím si, že Ti při "zkoušení akčních členů přes Inpu cvaká" pouze ten elektroventil podtlaku. Ale vlastní DISA klapka se ani nepohne. To znamená, že možná už do toho elektroventilu nepřichází dostatečně silné vakuum, které by bylo schopno přes tu membránu pohnout (=otočit) DISA klapku. To si vyzkoušej třeba tak, že ten podtlak připojíš přímo na membránu, tj. obejitím elektroventilu. Upozorňuji, že ty hadičky musí být vyztužené, aby se v teple a působením podtlaku "nescucly = nezploštily" - tudy totiž žádné vakuum neprojde.
Koukni na toto video
https://www.youtube.com/watch?v=rbBAiI0EtxE . Je tam několik testů, kdy:
- ručním otočením klapky a ucpáním dírky u membrány zkouší, jestli ta membrána vůbec těsní, tj. drží vakuum,
- jestli v tom nedrhne, tj. jestli to je správně smontované,
- jestli to při vyšších otáčkách skutečně hýbe tím táhlem viz levá strana videa v cca 1:30
a ještě si přečti můj článek na slovenském BMW klubu
https://www.bmwklub.sk/topic40059.html?hilit=DISA
