Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW G30/G31 zkušenosti
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
jak by sis to jinak představoval?
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Tak ja som myslel, že DPH sa zaplatí 2x. Prvý raz pri kúpe auta v zahraničí a potom v domovskej krajine a následne DPH-čka zo zahraničia bude vrátená, a teda de facto zaplatená len v domovskej krajine.
Hlavne teda pre upresnenie - ja sa bavím o aute s nájazdom nad 6000 km alebo starším ako 6 mesiacov.
Hlavne teda pre upresnenie - ja sa bavím o aute s nájazdom nad 6000 km alebo starším ako 6 mesiacov.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Pri dovoze z Nemecka som predajcovi zaplatil cenu aj s DPH.
Potom ako som mu poslal prihlásenie vozidla v ČR tak mi DPH predajca vrátil.
Následne som si v priznaní DPH v ČR uplatnil odpočet DPH.
Resp. platil som len pomernú časť podľa odhadu využitia na súkr. kilometre.
Potom ako som mu poslal prihlásenie vozidla v ČR tak mi DPH predajca vrátil.
Následne som si v priznaní DPH v ČR uplatnil odpočet DPH.
Resp. platil som len pomernú časť podľa odhadu využitia na súkr. kilometre.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Jj, chápem. Len som apeloval na predchádzajúce príspevky, resp. som to tak pochopil, že tú DPH človek nezaplatí priamo u predajcu, čo je, myslím dosť nemožné.
Každopádne k téme:
V podstate mám vybratý jeden kus (G30 540d), ktorý má, dá sa povedať, všetko okrem adaptive drive. Je tam nakonfigurovaný M-šport podvozok. Je mi jasné, že pokiaľ človek kupuje jazdenku, musí nejaké kompromisy urobiť alebo teda hľadať dovtedy, kým mu auto nesadne vo všetkom. Ja som ich spravil pri tomto kuse už pár:
- je tam bledá dakota (chcel som radšej tmavý odtieň a nappa kožu)
- čierny lak (toto mi vadí asi najmenej, stále lepšie ako červená farba)
- M podvozok (skôr som chcel adaptívny kvôli nastavovaniu tuhosti)
Nechcem robiť moc kompromisy v motorizácii (540d) a karosérii (sedan), aj keď v poslednej dobe už fakt pozerám všetko, teda 530d, 540d a 540i a dokonca aj touring, len aby mi sadol výbavou. Zatiaľ som taký kus nenašiel.
Mal by som 2 otázky k výbave:
1. M-šport podvozok vs EDC vs adaptive drive - chcel by som vedieť názor, či postačuje aj M-kový alebo radšej sa poobzerať po kusoch s adaptívnym
2. Je veľký rozdiel medzi zostavou od H&K a B&W?
Vďaka.
Každopádne k téme:
V podstate mám vybratý jeden kus (G30 540d), ktorý má, dá sa povedať, všetko okrem adaptive drive. Je tam nakonfigurovaný M-šport podvozok. Je mi jasné, že pokiaľ človek kupuje jazdenku, musí nejaké kompromisy urobiť alebo teda hľadať dovtedy, kým mu auto nesadne vo všetkom. Ja som ich spravil pri tomto kuse už pár:
- je tam bledá dakota (chcel som radšej tmavý odtieň a nappa kožu)
- čierny lak (toto mi vadí asi najmenej, stále lepšie ako červená farba)
- M podvozok (skôr som chcel adaptívny kvôli nastavovaniu tuhosti)
Nechcem robiť moc kompromisy v motorizácii (540d) a karosérii (sedan), aj keď v poslednej dobe už fakt pozerám všetko, teda 530d, 540d a 540i a dokonca aj touring, len aby mi sadol výbavou. Zatiaľ som taký kus nenašiel.
Mal by som 2 otázky k výbave:
1. M-šport podvozok vs EDC vs adaptive drive - chcel by som vedieť názor, či postačuje aj M-kový alebo radšej sa poobzerať po kusoch s adaptívnym
2. Je veľký rozdiel medzi zostavou od H&K a B&W?
Vďaka.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
DPH je otázka domluvy, já jsem vůbec DPH prodejci neplatil a tudíž jsem si ji pak neodečítal, je to daleko jednodušší. Ale vyžaduje to určitou důvěru, protože prodejce ručí za to, že kupující je plátcem DPH a uvede to v přiznání. Já jen ukázal výpis z rejstříku a platil jsem čistou cenu, což je super, protože člověk nemusí měnit CZK na EUR ještě pro DPH.
Jinak ad dotazy:
- adaptive drive je rozšířený prvek výbavy oproti adaptivním tlumičům, má to myslím nějakou kompenzaci naklánění v zatáčkách nebo co, ale myslím, že stačí adaptivní tlumiče
- co jsem slyšel názory, tak adaptivní tlumiče nebo drive je "must have", Mkový je tvrdší, což u pětky nemusí být zrovna super. Nemám srovnání, v minulé G30 jsem měl adaptive drive. Ale osobně hledám auto, které má alespoň adaptivní tlumiče
- H&K jsem měl a je to tak na hraně, označil bych to za nutný základ, který jakžtakž stačí. B&W jsem neslyšel. Do nižšího (Hifi nebo dokonce základ) bych nikdy nešel
Klidně vybírej dál, já vybírám už dva měsíce, každému autu chybí dvě nebo tři podstatné věci, pokaždé něco jiného
A hlavně se teď nedá dovážet...
Ale zase jestli tvoje vybrané auto má kromě podvozku vše, tak proč ne. Světlá Dakota je fajn (měl jsem ji), Nappa je myslím náchylnější k poškození.
Jinak ad dotazy:
- adaptive drive je rozšířený prvek výbavy oproti adaptivním tlumičům, má to myslím nějakou kompenzaci naklánění v zatáčkách nebo co, ale myslím, že stačí adaptivní tlumiče
- co jsem slyšel názory, tak adaptivní tlumiče nebo drive je "must have", Mkový je tvrdší, což u pětky nemusí být zrovna super. Nemám srovnání, v minulé G30 jsem měl adaptive drive. Ale osobně hledám auto, které má alespoň adaptivní tlumiče
- H&K jsem měl a je to tak na hraně, označil bych to za nutný základ, který jakžtakž stačí. B&W jsem neslyšel. Do nižšího (Hifi nebo dokonce základ) bych nikdy nešel
Klidně vybírej dál, já vybírám už dva měsíce, každému autu chybí dvě nebo tři podstatné věci, pokaždé něco jiného

Ale zase jestli tvoje vybrané auto má kromě podvozku vše, tak proč ne. Světlá Dakota je fajn (měl jsem ji), Nappa je myslím náchylnější k poškození.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
No ja hľadám cca od januára a zatiaľ mi vyhovuje len to jedno až na ten podvozok. Haha, to fakt H&K je na hrane?
Ja som myslel, že to je už fakt top a B&W je špička ľadovca. Však hodím sem to moje:
https://www.blocket.se/annons/stockholm ... k/87965254
https://www.mdecoder.com/decode/bl18608

https://www.blocket.se/annons/stockholm ... k/87965254
https://www.mdecoder.com/decode/bl18608
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Vypadá moc pěkně. Až na tu černou barvu a ten eMkový podvozek je to skoro hvězdná výbava. To budeš dovážet nebo bydlíš ve Švédsku? 
H&K je - podle mého fakt laického názoru - skvělá třeba pro vážnou hudbu nebo akustické věci, ale u rocku/metalu jsem úplně přesvědčený nebyl. Ladil jsem ekvalizér a pořád jsem nějak nemohl dosáhnout toho, co třeba má kolega v Audině (ale ten tam má tu jejich top verzi). B&W bych moc rád slyšel a ještě radši měl v autě
Já furt hledám 540i, v ČR jsou výbavy zoufalé, v Německu je to o malinko lepší, ale teď se nic dovézt nedá... "dream car" jsem zatím nenašel, pokaždé jedna dvě věci chybí. Když už se třeba najde krásný modrý auto s bílou kůží, tak nemá parkovací kamery, což nechápu, že někdo si nakliká mega výbavu a zapomene na kamery... A podobně...

H&K je - podle mého fakt laického názoru - skvělá třeba pro vážnou hudbu nebo akustické věci, ale u rocku/metalu jsem úplně přesvědčený nebyl. Ladil jsem ekvalizér a pořád jsem nějak nemohl dosáhnout toho, co třeba má kolega v Audině (ale ten tam má tu jejich top verzi). B&W bych moc rád slyšel a ještě radši měl v autě

Já furt hledám 540i, v ČR jsou výbavy zoufalé, v Německu je to o malinko lepší, ale teď se nic dovézt nedá... "dream car" jsem zatím nenašel, pokaždé jedna dvě věci chybí. Když už se třeba najde krásný modrý auto s bílou kůží, tak nemá parkovací kamery, což nechápu, že někdo si nakliká mega výbavu a zapomene na kamery... A podobně...
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Ako som písal, na lak kašlem, pokiaľ to nebude červená. A aj tú bledú kožu som schopný prežiť.
Doviezol by som to odtiaľ. Sú tam celkom dobré ceny na to, že tie autá sú v slušných výbavách. Mal som už nejaké škandinávske autá a mám pocit, že kvalita áut určených pre tento trh je na vyššej úrovni. Neviem, či náhodou nemajú aj lepšiu izoláciu napríklad alebo niektoré komponenty lepšie vzhľadom na zimu a hlavne má 99,9% z nich webasto.
No ja počúvam úplne všetko, no prevažuje metal a rock. Keď som napríklad hodne dávno kupoval E66, tak som si vyberal medzi dvoma. Boli tam dosť podobné výbavy, len jedna mala Logic7 a bola bez adapt. podvozku a druhá mala niečo slabšie (asi hifi, či jak to volali; malo to asi 10 - 12 repro aj s woofermi umiestnenými pod sedačkami vpredu). Ja som si vybral tú bez Logic7, pretože tá mala EDC + DD. Ale to audio, čo som mal v nej, sa ani náhodou nechytalo na Logic7. Preto som nevedel, ako je to v tej G30 s audiom, keďže je to prakticky technologicky nové auto a možno by postačoval aj ten H&K, ale tiež by som rád radšej ten hi-end
Ja som pozeral aj v SR/ČR, aj v DE a v podstate vo všetkých okolitých štátoch. U nás a u vás napr. je problém nájsť auto s B&W, dokonca veľmi málo ich má aj H&K. To keď pozerám auto vo Švédsku, tak tam ich nájdem viac s hi-end audiom a H&K má skoro každé jedno.
Doviezol by som to odtiaľ. Sú tam celkom dobré ceny na to, že tie autá sú v slušných výbavách. Mal som už nejaké škandinávske autá a mám pocit, že kvalita áut určených pre tento trh je na vyššej úrovni. Neviem, či náhodou nemajú aj lepšiu izoláciu napríklad alebo niektoré komponenty lepšie vzhľadom na zimu a hlavne má 99,9% z nich webasto.
No ja počúvam úplne všetko, no prevažuje metal a rock. Keď som napríklad hodne dávno kupoval E66, tak som si vyberal medzi dvoma. Boli tam dosť podobné výbavy, len jedna mala Logic7 a bola bez adapt. podvozku a druhá mala niečo slabšie (asi hifi, či jak to volali; malo to asi 10 - 12 repro aj s woofermi umiestnenými pod sedačkami vpredu). Ja som si vybral tú bez Logic7, pretože tá mala EDC + DD. Ale to audio, čo som mal v nej, sa ani náhodou nechytalo na Logic7. Preto som nevedel, ako je to v tej G30 s audiom, keďže je to prakticky technologicky nové auto a možno by postačoval aj ten H&K, ale tiež by som rád radšej ten hi-end

Ja som pozeral aj v SR/ČR, aj v DE a v podstate vo všetkých okolitých štátoch. U nás a u vás napr. je problém nájsť auto s B&W, dokonca veľmi málo ich má aj H&K. To keď pozerám auto vo Švédsku, tak tam ich nájdem viac s hi-end audiom a H&K má skoro každé jedno.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Tak Švédsko mě nenapadlo. Já koukám ČR, SR, Německo. V Rakousku není prakticky nic. ČR předražená, SR o něco lepší, ale občas tuning. Německo prakticky jediná šance, navíc jsem schopný si to dovézt sám. Ještě tak Holandsko bych pochopil. Švédsko je pro mě úplně mimo, to tam jako letíš a nazpátek jedeš po vlastní ose? 
Neber ty moje úvahy o audiu zas tak vážně. Myslím, že H&K stačí. Já jen že se u mě nedostavil "wow" efekt, který jsem měl u SQ7 mého kolegy. Ale pod H&K bych nešel. V E92 jsem měl HiFi a to byla fakt parodie. To je na úrovni kazeťáku za dvojku. Logic 7 byla tehdy naprosto jasným minimem (vyšší Individual jsem nicméně nikde nevídal).

Neber ty moje úvahy o audiu zas tak vážně. Myslím, že H&K stačí. Já jen že se u mě nedostavil "wow" efekt, který jsem měl u SQ7 mého kolegy. Ale pod H&K bych nešel. V E92 jsem měl HiFi a to byla fakt parodie. To je na úrovni kazeťáku za dvojku. Logic 7 byla tehdy naprosto jasným minimem (vyšší Individual jsem nicméně nikde nevídal).
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Předělat hifi je otázka 30tis (DSP zesik a lepší přední repro + vytlumení dveří), tím bych si výběr nezužoval...
BeNeLux auta jsou v naprosté většině neskutečné socky, lidi tu mají běžně auta rv. 2015-20 s halogeny (Bmw, Audi, MB)...
BeNeLux auta jsou v naprosté většině neskutečné socky, lidi tu mají běžně auta rv. 2015-20 s halogeny (Bmw, Audi, MB)...
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Ja som kúpil túto pre mňa super výbavu.
https://www.mdecoder.com/decode/g461337
Mkový podvozok bez EDC by som nebral. Aj ten EDC s 19" runflat je trocha na hrane na českej D1.
Jedine čo mi chýbalo je vyššie audio.
Zvažoval som doinvestovať, ale ani HiFi audio je zlé. Určite lepšie ako Canton v Superbe.
Máte niekto reálnu skúsenosť s upgrade audio v BMW G30/31?
https://www.mdecoder.com/decode/g461337
Mkový podvozok bez EDC by som nebral. Aj ten EDC s 19" runflat je trocha na hrane na českej D1.
Jedine čo mi chýbalo je vyššie audio.
Zvažoval som doinvestovať, ale ani HiFi audio je zlé. Určite lepšie ako Canton v Superbe.
Máte niekto reálnu skúsenosť s upgrade audio v BMW G30/31?
Naposledy upravil(a) LuboX dne pát 10.04.2020 16:40, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
No tam lietadlom, naspäť po vlastných. Švédsky sa tiež dohovorím, takže to tiež nie je problémMrScully píše:Tak Švédsko mě nenapadlo. Já koukám ČR, SR, Německo. V Rakousku není prakticky nic. ČR předražená, SR o něco lepší, ale občas tuning. Německo prakticky jediná šance, navíc jsem schopný si to dovézt sám. Ještě tak Holandsko bych pochopil. Švédsko je pro mě úplně mimo, to tam jako letíš a nazpátek jedeš po vlastní ose?
Neber ty moje úvahy o audiu zas tak vážně. Myslím, že H&K stačí. Já jen že se u mě nedostavil "wow" efekt, který jsem měl u SQ7 mého kolegy. Ale pod H&K bych nešel. V E92 jsem měl HiFi a to byla fakt parodie. To je na úrovni kazeťáku za dvojku. Logic 7 byla tehdy naprosto jasným minimem (vyšší Individual jsem nicméně nikde nevídal).

A kto to spraví? Autorizák?Hanz píše:Předělat hifi je otázka 30tis (DSP zesik a lepší přední repro + vytlumení dveří), tím bych si výběr nezužoval...
BeNeLux auta jsou v naprosté většině neskutečné socky, lidi tu mají běžně auta rv. 2015-20 s halogeny (Bmw, Audi, MB)...

Celkom v poho. Mne by tam chýbal M-packet a Apple CarplayLuboX píše:Ja som kúpil túto pre mňa super výbavu.
https://www.mdecoder.com/decode/g461337
Mkový podvozok bez EDC by som nebral. Aj ten EDC s 19" runflat je trocha na hrane na českej D1.
Jedine čo mi chýbalo je vyššie audio.
Zvažoval som doinvestovať, ale nie ani HiFi audio zlé. Určite lepšie ako Canton v Superbe.
Máte niekto reálnu skúsenosť s upgrade audio v BMW G30/31?
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Jinak ještě ad adaptive drive - jak říkám, tak nemám přímé srovnání s géčkovým M-podvozkem, ale můžu garantovat, že s adaptivními tlumiči je jízda lahodná, měl jsem 20" runflaty a cítil jsem se jako v bavlnce i na vysokých retardérech, co mám u domova. Absolutně neporovnatelné s eMkovou trojkou, kterou jsem měl předtím.
Takže za mě adaptive suspension nebo adaptive drive nutností...
Takže za mě adaptive suspension nebo adaptive drive nutností...
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Uvidím. Počkám, kým sa táto situácia v Európe ukľudní a trh budem sledovať. Ak sa niečo objaví, pôjdem do toho a ak nie, tak zoberiem toto s tým M suspension. Ešte som tak rozmýšľal, že ja v podstate pozerám iba autá v M-package. Ak by som našiel Sport Line, eventuálne Luxury, ktohovie, koľko by si vypýtali za ten M aerodynamic retrofit + M volant, ak by tam nebol. V podstate sú to iba plasty a žiadne extra zásahy a veľké rozrábky. Asi by som radšej šiel touto cestou, ako napríklad rozhasiť celý introš kvôli prekopaniu audia.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Přemýšlíš podobně jako já. Ono je docela smůla, že třeba Luxury line mívají lepší výbavy než Mpakety. Já měl předtím Sport line, tedy třeba eMkový volant, ale samozřejmě předek jen standard. Skoro bych řekl, že u volantu je to jedno, u G30 jsou obě varianty hezký, ale předek chci teď rozhodně Mpaketový, udělá na designu hrozně moc.
Pro mě (540i xDrive) jsou priority jasný
- Mpaket
- parking assistant plus (360 camera), driving assistant plus (autonomní řízení v kolonách apod.)
- hudba minimálně H&K
- adaptive suspension nebo adaptive drive
- pokud možno jiná než černá barva (ideálně bluestone metallic nebo mediterranean blue), vnitřek jakýkoliv kromě oranžové cognac kůže
- sportovní převodovka
- odpočet DPH
A je to zatraceně těžký
Pro mě (540i xDrive) jsou priority jasný
- Mpaket
- parking assistant plus (360 camera), driving assistant plus (autonomní řízení v kolonách apod.)
- hudba minimálně H&K
- adaptive suspension nebo adaptive drive
- pokud možno jiná než černá barva (ideálně bluestone metallic nebo mediterranean blue), vnitřek jakýkoliv kromě oranžové cognac kůže
- sportovní převodovka
- odpočet DPH
A je to zatraceně těžký

Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Holt, keď človek kupuje jazdenku, je to ťažké. Ale tvoje krtiériá sú ľahšie realizovateľné 
Mal som E66 s EDC + DD na 19" a to bola veru žehlička. Tam keď som nabehol na prepadnutý kanál, ani som nevedel, česká diaľnica detto. Mal som aj E39 na M podvozku a bol som prekvapený, ako to bolo komfortné. A technológie sa odvtedy pohli riadne dopredu, takže v dnešnej dobe už je to úplne iný level. No nemyslím si, že by G30 s M suspension bola nejaká uskákaná koza. Pri tom podvozku tam bude určite nejaký rozumný kompromis od vývojárov. Prípadne by som to upravil výmenou kolies za nejaké 19" non RFT, keďže pôvodne sú tam RFT 20". Ak by som nič iné nenašiel a zobral teda toto, tak s tým budem žiť v sebaklame a sám seba utešovať, že veď mám to aspoň o 10 mm nižšie oproti EDC a teda to vyzerá lepšie

Mal som E66 s EDC + DD na 19" a to bola veru žehlička. Tam keď som nabehol na prepadnutý kanál, ani som nevedel, česká diaľnica detto. Mal som aj E39 na M podvozku a bol som prekvapený, ako to bolo komfortné. A technológie sa odvtedy pohli riadne dopredu, takže v dnešnej dobe už je to úplne iný level. No nemyslím si, že by G30 s M suspension bola nejaká uskákaná koza. Pri tom podvozku tam bude určite nejaký rozumný kompromis od vývojárov. Prípadne by som to upravil výmenou kolies za nejaké 19" non RFT, keďže pôvodne sú tam RFT 20". Ak by som nič iné nenašiel a zobral teda toto, tak s tým budem žiť v sebaklame a sám seba utešovať, že veď mám to aspoň o 10 mm nižšie oproti EDC a teda to vyzerá lepšie

Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Každá lepší auto hifi firma zvládne rozebrat, vytlumit a instalovat lepší repro do dveří, natáhnout kabeláž a instalovat silnější zesilovač např. https://www.audiotec-fischer.de/en/matc ... rs/up-7bmw
Výborné basové repro pod sedačky dělá např. https://www.jehnert.de/en/shop/doorboar ... -7-series/
Anebo to “nejde” a pak musíš hledat jen to jedno auto
Výborné basové repro pod sedačky dělá např. https://www.jehnert.de/en/shop/doorboar ... -7-series/
Anebo to “nejde” a pak musíš hledat jen to jedno auto

“Ability is what you're capable of doing.”
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Já řešil audio ve své E92, protože HiFi byla zoufalá, tak jsem to nechal u údajných profíků komplet předělat, následně jsem při jízdě slyšel drobné bzučení/rušení od alternátoru, takže se to u jiné/spolehlivější firmy celé zase rozebralo, předělalo, což pomohlo... po pár letech mi odešel zesilovač, tak se tam dal jiný a drobné bzučení se vrátilo. Už jsem na to fakt neměl nervy, abych hledal skutečně pečlivého techinka a správnou značku zesilovače
Dneska chci dobré audio už v autě.
Ale jinak samozřejmě ano, audio je z těch požadavků ten relativně nejmíň důležitý. Pro mě jsou klíčové ty kamery (ne že bych neuměl zaparkovat, ale prostě jsem si na to už zvyknul a hlavně člověk vidí do všech stran, jestli třeba něco nejede, když vyjíždí z parkovacího místa) nebo podvozek, protože bydlím v místě s vysokými retardéry.

Ale jinak samozřejmě ano, audio je z těch požadavků ten relativně nejmíň důležitý. Pro mě jsou klíčové ty kamery (ne že bych neuměl zaparkovat, ale prostě jsem si na to už zvyknul a hlavně člověk vidí do všech stran, jestli třeba něco nejede, když vyjíždí z parkovacího místa) nebo podvozek, protože bydlím v místě s vysokými retardéry.
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Zvažovali ste niekto BMW 640iGT?
Veľmi podobné 5ke až na ten pre mňa divný kufor. Ale vnútri väčšia, výbavy sú väčšinou skvelé a cenovo veľmi fajn.
Napr. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... ommend_DES
Veľmi podobné 5ke až na ten pre mňa divný kufor. Ale vnútri väčšia, výbavy sú väčšinou skvelé a cenovo veľmi fajn.
Napr. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... ommend_DES
Re: BMW G30/G31 zkušenosti
Mně se a6 tak moc nelíbí, navíc je těžší a pomalejší. Ale napadlo mě to taky. Kufr by byl naopak výhodou.
Já jsem úplně původně chtěl 440i GC, ale když jsem v tom seděl, tak mě překvapilo, jak je to malinký a stísněný. Pětka je luxusem a prostorem někde úplně jinde a cenově vyjde podobně. Šestka ve smyslu řady by mi nevadila, ale to by musela být nějaká megasuper nabídka, jinak je pětka hezčí i rychlejší. Btw. nejsem si úplně jist, jestli je šestka uvnitř větší? Tedy na nohy určitě ano, ale na výšku na zadních sedačkách si nejsem jistý.
Koukám na inzerci, našly by se fajn kousky...
https://www.bmw.cz/cs/topics/offers-and ... 0e2949fdc7
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Já jsem úplně původně chtěl 440i GC, ale když jsem v tom seděl, tak mě překvapilo, jak je to malinký a stísněný. Pětka je luxusem a prostorem někde úplně jinde a cenově vyjde podobně. Šestka ve smyslu řady by mi nevadila, ale to by musela být nějaká megasuper nabídka, jinak je pětka hezčí i rychlejší. Btw. nejsem si úplně jist, jestli je šestka uvnitř větší? Tedy na nohy určitě ano, ale na výšku na zadních sedačkách si nejsem jistý.
Koukám na inzerci, našly by se fajn kousky...
https://www.bmw.cz/cs/topics/offers-and ... 0e2949fdc7
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list