Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zajímavý zdroj M3
Zajímavý zdroj M3
Čau, znáte někdo tuhle firmu? Dováží z Dubaje evidentně dle SPZ, ale na webu firma neexistuje, to bude nějaká certovina ne?
https://www.sportovnivozy.cz/127442-bmw-m3-e92-manual
https://www.sportovnivozy.cz/127442-bmw-m3-e92-manual
Re: Zajímavý zdroj M3
mam pocit ze auta pro arabii nemaj globalni homologaci takze to nad 8 let stari nepujde prihlasit stejne jak z ameriky.
Re: Zajímavý zdroj M3
No to vubec netusim.. Byvalo pravidlo (zakon?), ze dovoz auta mimo EU je mozny do stari vozu 5-8 let podle typu vozidla. Rekneme ze tedy 8. Ohledne homologaci, netusim. Co vim, tak auta do 2010 nemaji 161 Abgasnorm EU5 a maji jen euro 4, coz ale nicemu nevadi, v CR. V risi je to horsi, tak to porad pritahujou, ale evidentne zatim neni problem, protoze zadny vyprodej euro 4 se nokonna.
Re: Zajímavý zdroj M3
nejde o emise ale o to ze abys prihlasil auto pres 8 let ze treti zeme musi to bejt evropska verze coz urcuje kod na stitku pod vinkem a zacina na e.Pripadne ti musi zastoupeni znacky potvrdit ze to dotycny auto je schodny s evropskou verzi nebo ma homologaci v nejakym z clenskych statu coz se jim vetsinou nechce.
Re: Zajímavý zdroj M3
aha, tak by snad nemel byt problem, protoze arabsky auta jsou vpodsate evropsky, maji evropsky kod WD91 nebo KG91 po LCI. To maj jak EU auta tak i arabove. USA jsou WD93 nebo KG93, a to uz je jina vesnice. Takze hadam ze arab neni problem, protoze musi mit EU emisy.
Re: Zajímavý zdroj M3
ok, stejne bych ale predpokladal, ze kdyz je to auto WD91, stejne jako auto v nemecku a je uplne stejny, tak by melo mit i tu E znakcu o homologaci. No kazdopadne dik za tip. No ale taky mne napada, arab neni EU, nebude tam opet clo a dph?
Re: Zajímavý zdroj M3
samozrejme ze tam bude clo i dph ale mozna uz to zahrnuli do prodejni ceny.
- desmosedici-rr
- Registrovaný
- Příspěvky: 75
- Registrován: sob 04.01.2020 20:19
- Bydliště: jihozápadní čechy
Re: Zajímavý zdroj M3
kdysi jsem psal do této firmy na 550i a vůbec mi neodpověděli............
E61 N62TU
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Zajímavý zdroj M3
Kdysi tady v diskuzi někdo povídal, že ze SAE a podobných destinací nenechají auta vyvézt, ale očividně reexport už nějak jde.
Kdysi cosi ohledně Alpina F01 asi v 7er section. Aut je tam od písku schovaných pod dunama nespočet tunama, ale to by šejk musel chtít..
Technický rozdíly / homologace by mě taky zajímaly, prodává se tam většinou evropský automotive luxus.
Bylo by to dobrý. Výhoda levostrané řízení, nejvyšší motorizace a většinou automaticky v plné palbě.
Kdysi cosi ohledně Alpina F01 asi v 7er section. Aut je tam od písku schovaných pod dunama nespočet tunama, ale to by šejk musel chtít..
Technický rozdíly / homologace by mě taky zajímaly, prodává se tam většinou evropský automotive luxus.
Bylo by to dobrý. Výhoda levostrané řízení, nejvyšší motorizace a většinou automaticky v plné palbě.

Re: Zajímavý zdroj M3
no podle mne to ma normalne evropskou homologaci, kdysi jsem uz na nejaky auto ze SAE narazil a bylo to stejny jak nemecky, akorat arabska serviska a palubni manual, jinak se zdalo vse stejne. Tak samozrejme ze by si musel clovek dohodnout nejaky podminky, jako ze to nebude platit predem a podobne. Pokud je ta firma solidni, tak na to pristoupi, 100% dopredu muze chtit jen podvodnik, protoze normalni obchodnik vi, ze mu to nikdo neda.
A cena tohoto inzerovaneho je primerena, urcite to neni podezrele levny, jak tu nekdo psal. Maji cenu 635, to za manual od arabu s najezdem 175tis neni zadna pecka cena. Myslim ze za podobny penize to najdes v risi, manualy jsou levnejsi nez automaty. Otazka je, co je lepsi, auto po talinobvy nebo arabovi. To je jak utopit, nebo povesit. O tom, jak se chovaj italova k autum vim svoje. Zadna mezera na parkovani neni mala, jestlize nemec jezdi na olej po 23-25, tak ital po 30-35... samozrejme vychazi z toho, ze 25 je predepsany vyrobcem, takze auto snese vice, tak setri.
Zajimaly by mne navyky arabacu, jak se k autum chovaj. Hadam ze tam jezdi vsichni do autorizaku, protoze garaznika by tam zavreli za zebrotu. I policajti tam maji lamba, dalnicni hlidky... Ale nevim co takovej arab dela s autem, jestli jako talian slapne na plyn jak jebnutej, studeny nestudeny, horka krev... A nebo jestli jezdi klobouka a pianko. A nebo treba kdyz auto zakucka a nechce jet, tak ho zacne kamenovat...
A cena tohoto inzerovaneho je primerena, urcite to neni podezrele levny, jak tu nekdo psal. Maji cenu 635, to za manual od arabu s najezdem 175tis neni zadna pecka cena. Myslim ze za podobny penize to najdes v risi, manualy jsou levnejsi nez automaty. Otazka je, co je lepsi, auto po talinobvy nebo arabovi. To je jak utopit, nebo povesit. O tom, jak se chovaj italova k autum vim svoje. Zadna mezera na parkovani neni mala, jestlize nemec jezdi na olej po 23-25, tak ital po 30-35... samozrejme vychazi z toho, ze 25 je predepsany vyrobcem, takze auto snese vice, tak setri.
Zajimaly by mne navyky arabacu, jak se k autum chovaj. Hadam ze tam jezdi vsichni do autorizaku, protoze garaznika by tam zavreli za zebrotu. I policajti tam maji lamba, dalnicni hlidky... Ale nevim co takovej arab dela s autem, jestli jako talian slapne na plyn jak jebnutej, studeny nestudeny, horka krev... A nebo jestli jezdi klobouka a pianko. A nebo treba kdyz auto zakucka a nechce jet, tak ho zacne kamenovat...
Re: Zajímavý zdroj M3
Auta z SAE se normálně dováží. Dokonce i v této době to jde, jen je to dražší. Drtivá většina supersportů prodávaných z druhé ruky od renomovaných dealerů pochází právě odtamtud. Na autě to poznáš jen ze štítku a té jejich hatmatilky na zpětných zrcátkách. Obecně jsou ta auta dojebaný jako kdekoliv jinde. Tam nikdo neřeší škrábance, orvané disky apod, takže je to kus od kusu. Ve dvou Aventadorech jsem viděl i škrábance od psa, nebo co tam ti kokoti chovaj, i na palubní desce v takové míře, že to snad byla psí bouda
Jinak auto se doveze a přehraje se palubák aby uměl anglicky. Vetšinou je to další známka že auto je odtamtud, protože to má jen jeden jazyk. Pak jsou auta v dražbě, ale to je hop nebo trop, protože i u nich se najdou lidi typu, že když ne já, tak nikdo, takže písek v nádrži, nebo cola v elektrice není nic neobvyklého 


Re: Zajímavý zdroj M3
opakuju ze uradu je jedno co na tom aute je nebo neni stejny,rozhoduje ta homolagace na stitku bez ktery to nebudou chtit nad 8 let prihlasit.amerika ma taky vsechno stejny vc euro kodu na sklech i svetlech a evropskou homologaci nema.Pokud by tam ten kod byl tak neni problem.Jenom bude asi potreba vypis udaju protoze v tom technicaku nepujde nic precist.
- desmosedici-rr
- Registrovaný
- Příspěvky: 75
- Registrován: sob 04.01.2020 20:19
- Bydliště: jihozápadní čechy
Re: Zajímavý zdroj M3
https://www.youtube.com/watch?v=wjqxs68gr6s
dovezené auto od arabů ,povídá o přihlášení 4:30 min
dovezené auto od arabů ,povídá o přihlášení 4:30 min
E61 N62TU
Re: Zajímavý zdroj M3
V komentářích pak ještě někde zmiňuje že to nejdřív musel přihlásit v Polsku, a pak to teprve šlo v ČR.
Re: Zajímavý zdroj M3
presne tak ale u takhle drazsiho auta to musela bejt vcelku draha sranda protoze v pl se plati dan z kupni ceny 18% pri dovozu ze treti zeme.Vychazi to potom levnejc pres nemecko...
Re: Zajímavý zdroj M3
Tak od Araba bych M3 rozhodně nechtěl vlastně asi žádný auto. Všude písek. Extrémní podmínky/horko. Navíc mentalitu tech lidí asi netřeba komentovat.Ty auta budou na komplet renovaci.
Viz jedna starší arabská M5 ale ono to bude všechno podobný.
Kup raději od helmuta třeba . Sice třeba za víc ale levná M3 téměř nikdy nebude výhodnej kauf. Lidi nejsou blbý a ví co prodávají.
Viz jedna starší arabská M5 ale ono to bude všechno podobný.
Kup raději od helmuta třeba . Sice třeba za víc ale levná M3 téměř nikdy nebude výhodnej kauf. Lidi nejsou blbý a ví co prodávají.