Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
Ahoj, mám problém s motorom M60B40 u E32. Na volnobehu neskutocne trasie celym autom. Za jazdy je to ok. Menil som sviečky, podtlakový ventil na zadnej strane sania, lambda sondy, nový olej, filtry, vyčistil volnobezny ventil, skrtiacu klapku, čidlo vačky a kliky. Hľadám niekoho z Prahy a okolia kto by mi vedel napichnut auto na diagnostiku, skontrolovat všetko potrebné (popri tom zmazať kontrolku airbagu). Je to dost súrne, ak sa najde niekto kto tomu rozumie, poprípade mi vie doporucit servis ktory ma na tieto auta diagnostiku a vie v tom chodit, budem vdacny.
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
nejlíp Snejk - Pramenná 4, Praha 4
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
Já myslím, že Snejk někde psal, že dělá už jen novější modely.
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
Ja už som v jednom servise na vymenu oleja v prevodovke bol a povedal som im nech mi rovno napoja auto na diagnostiku a vsetko skontroluju. Mechanik sa nedokazal cez diagnostiku pripojit. Vraj tam moze byt nejaky problem. Podla mna je problem v jeho diagnostika ze pouzil nejaky novsi model ktory s autom nedokaze komunikovat. Hladal som v Prahe aj BMW servisy ktore by tieto stare diagnostiky mali a vedeli pouzivat, ale zatial som nikoho nenasiel. Snad sa tu najde nejaky klubak, ktory by ma zachranil.
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
zeptej se spíše na e38 klubu či 7er.cz forum majitelů převážně e38 ale i e32.
Jinak klasická INPA by se stím měla spojit v pohodě. Já jsem tam měl e36- e38 M60B40 motor taky a fungovalo.
E32 tam mám taky ve výběru když zadávám diag.
Pokud pojedeš kolem Vyškova stav se mrknem na to. Za diag nic nechci podíváš se na chyby a smažou se a uvidíš co vyleze dalšího.
Jsem takovej opravář amatér ale dá se říci že pul auta už jsem měl rozdělanou.
Dle mého to bude nějaká blbost. Netěsnost v sání, špinavá váha vzduchu , nebo nějakej senzor to může bejt... tyto staré auta mají často elektr. díly po smrti a funguje to auto už jen velkým zázrakem. Sám se divím že po 23letech auto jezdí denně.
Jinak zkus jednu věc. Vzal jsem benzín Vervu a projel jsem pořádně motor fakt na maximum střídavě s běžnou jízdou aby se pročistili vstřiky ... po pár dnech a nějakých pár set km se motor uklidnil. Dodneška beru jen Maxx motion s VIF nebo vervu plus LPG.
Dávají do N95 strasnej shit řepkovej.
Kamarád si vyřešil problémy s motorem u VW GOLFA taky mu to blbnulo a vysoká spotřeba atd. Vzal vervu vyjezdil nádrž a pak mi říká že motor jede jak má... takže už vím u dvou aut očividně kde to pomohlo.
Jinak klasická INPA by se stím měla spojit v pohodě. Já jsem tam měl e36- e38 M60B40 motor taky a fungovalo.
E32 tam mám taky ve výběru když zadávám diag.
Pokud pojedeš kolem Vyškova stav se mrknem na to. Za diag nic nechci podíváš se na chyby a smažou se a uvidíš co vyleze dalšího.
Jsem takovej opravář amatér ale dá se říci že pul auta už jsem měl rozdělanou.
Dle mého to bude nějaká blbost. Netěsnost v sání, špinavá váha vzduchu , nebo nějakej senzor to může bejt... tyto staré auta mají často elektr. díly po smrti a funguje to auto už jen velkým zázrakem. Sám se divím že po 23letech auto jezdí denně.
Jinak zkus jednu věc. Vzal jsem benzín Vervu a projel jsem pořádně motor fakt na maximum střídavě s běžnou jízdou aby se pročistili vstřiky ... po pár dnech a nějakých pár set km se motor uklidnil. Dodneška beru jen Maxx motion s VIF nebo vervu plus LPG.
Dávají do N95 strasnej shit řepkovej.
Kamarád si vyřešil problémy s motorem u VW GOLFA taky mu to blbnulo a vysoká spotřeba atd. Vzal vervu vyjezdil nádrž a pak mi říká že motor jede jak má... takže už vím u dvou aut očividně kde to pomohlo.
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
S novější diagnostikou e32 asi nenačteš...kupoval jsem si takový balíček diagnostiky (Ista, Inpa + ještě nějaký prográmky) od jednoho Slováka na FB, stálo to cca 120 euro myslím....a řešil jsem s ním právě jestli to dokáže načíst e34....a řikal, že to nedokáže....že je potřeba nějaký starý kabel a starý notebook. Notebook jeden starý doma mám, který má požadovaný výstup, ale ten kabel byl docela za dost a snad ho ani ten člověk neměl...takže jsem to dál neřešil...figo16111 píše:Ja už som v jednom servise na vymenu oleja v prevodovke bol a povedal som im nech mi rovno napoja auto na diagnostiku a vsetko skontroluju. Mechanik sa nedokazal cez diagnostiku pripojit. Vraj tam moze byt nejaky problem. Podla mna je problem v jeho diagnostika ze pouzil nejaky novsi model ktory s autom nedokaze komunikovat. Hladal som v Prahe aj BMW servisy ktore by tieto stare diagnostiky mali a vedeli pouzivat, ale zatial som nikoho nenasiel. Snad sa tu najde nejaky klubak, ktory by ma zachranil.
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
jakej máš vstup na diag ? Kulatej kterej je i v E34 a E38 ?
Neměl by být problém udělat diag motoru M60.
Jinak se podívej i sem.
http://www.meeknet.co.uk/E32/
a stáhni si i toto se bude hodit.
https://uloz.to/file/ZYrLpcBZ/bmw-740i- ... manual-pdf
tady máš i čísla chybových kodů....měl by jsi to zvládnout vyčíst.
Fault codes engine.
https://cardiagn.com/engine-general-bmw-e32-88-94/
Neměl by být problém udělat diag motoru M60.
Jinak se podívej i sem.
http://www.meeknet.co.uk/E32/
a stáhni si i toto se bude hodit.
https://uloz.to/file/ZYrLpcBZ/bmw-740i- ... manual-pdf
tady máš i čísla chybových kodů....měl by jsi to zvládnout vyčíst.
Fault codes engine.
https://cardiagn.com/engine-general-bmw-e32-88-94/
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
filozofe, smir se s tim ze to nejde a uz vubec ne inpou.
na e32 atd potrebujes bud originalni DKcko zlutou hlavu, nebo aspon ADS prevodnik... to ze e36 ma uz obd sem vubec netahej....
ja mam vsechno, i ADS, i DKcko i original DIS/MODIC i DIS virtualne... ale uz sem to hodne let nepotreboval. ted se tam budu vrtat v jedny e31 tak bude cas to stary zelezo oprasit
na e32 atd potrebujes bud originalni DKcko zlutou hlavu, nebo aspon ADS prevodnik... to ze e36 ma uz obd sem vubec netahej....
ja mam vsechno, i ADS, i DKcko i original DIS/MODIC i DIS virtualne... ale uz sem to hodne let nepotreboval. ted se tam budu vrtat v jedny e31 tak bude cas to stary zelezo oprasit

Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
Na mou e32 740i používám delphi diagnostiku
Ale pustí mě jen do motoru
Ale pustí mě jen do motoru
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
Vďaka za rady, až sa mi podari najst niekoho kto sa dokaze k autu pripojit a budem si isty ze to bude fungovat, zozeniem si vlastnu diagnostiku. Bol som u jedneho typka, inpou sme sa nenapojili. Vraj možme skusit este starsou verziou inpy, no pochybujem o pozitivnom vysledku.
Snejku: kedže ty maš pravdepodobne to, čo ja potrebujem, bol by si ochotny pomoct?
Momentálne mi forum nedovoli odpovedat na sukromne spravy, vraj som tu velmi kratko, takže aspon takto sa Vam chcem podakovat za rady a tipy ktore mi posielate.
Netesnost v sani som nenasiel, vaha vzduchu a skrtiaca klapka su čiste. Kontroloval som a pretesnil som vstreky, tie vyzeraju byt ok (je mi jasne že bez otestovania nezistim či su ok alebo nie).
Snejku: kedže ty maš pravdepodobne to, čo ja potrebujem, bol by si ochotny pomoct?
Momentálne mi forum nedovoli odpovedat na sukromne spravy, vraj som tu velmi kratko, takže aspon takto sa Vam chcem podakovat za rady a tipy ktore mi posielate.
Netesnost v sani som nenasiel, vaha vzduchu a skrtiaca klapka su čiste. Kontroloval som a pretesnil som vstreky, tie vyzeraju byt ok (je mi jasne že bez otestovania nezistim či su ok alebo nie).
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
Snejku to jsem netušil že tam je už potřeba DKčko... no ale motor jsem tu měl v e38 740i M60ku co měl známej a tam to fungovalo je tam klasika obd...s e32 tedy jak říkáš se asi inpa nespojí ... to je pak už hodně stará záležitost 

Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
Tak sa znova hlasim. Velmi som sa nepohol, nebol na to čas. Meral som tlaky nepresním pristrojom ale na porovnanie rozdielov vo valci to zatial staci. Tlaky od 8 do 8,9.
Sviečky v zavitoch od oleja ale nie su zaplavene. Spičky sviečok tiež nie su najčistejšie, pritom maju sviečky odjazdene len 2000km. Dnes postnem fotku. Skor nez sa pustim do akejkolvek rozsiahlejsej opravy,
potrebujem niekoho šikovneho s diagnostikou v Praha a Stredočeskom kraji. Nechcem to zadarmo, prídem za dotyčnym, hlavne potrebujem pomoct. Auto strašne trasie, drží okolo 550 otaček, sem tam si ich nadhodí, neviem prečo.
Potrebujem vediet čo prezradí diagnostika, aby som vedel coho sa chytit: cievka, vstrek, vaha, klapka, cidlo vacky, cidlo kluky ...
Sviečky v zavitoch od oleja ale nie su zaplavene. Spičky sviečok tiež nie su najčistejšie, pritom maju sviečky odjazdene len 2000km. Dnes postnem fotku. Skor nez sa pustim do akejkolvek rozsiahlejsej opravy,
potrebujem niekoho šikovneho s diagnostikou v Praha a Stredočeskom kraji. Nechcem to zadarmo, prídem za dotyčnym, hlavne potrebujem pomoct. Auto strašne trasie, drží okolo 550 otaček, sem tam si ich nadhodí, neviem prečo.
Potrebujem vediet čo prezradí diagnostika, aby som vedel coho sa chytit: cievka, vstrek, vaha, klapka, cidlo vacky, cidlo kluky ...
Re: e32 - problém s chodem motoru M60B40 na volnoběh
tak kdyz mas tlaky 8-9 na motoru co ma mit tak 13-14 a vic tak asi je jasny kde je chyba.... pokud si jen spatne nemeril