Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Pádla e90

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

Pádla e90

#1 Příspěvek od Thomeeno23 »

Zdravím, řešil jste někdo dodělání pádel na obyč 6st. GM automat u e90 tak jako to mívají některé coupe? Je to řešitelné nebo je to úplná utopie?
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

Re: Pádla e90

#2 Příspěvek od hansm5 »

neni to tak slozity,dodelaval jsem to.jinak e90 ma prevodovku zf ;)
Uživatelský avatar
Stickler
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: úte 08.05.2018 08:00
Bydliště: Beskydy

Re: Pádla e90

#3 Příspěvek od Stickler »

Spíše bych být tebou zvážil přínos.
Sám mám na své 335i pádla k ZF a s ohledem na jejich stupidní řešení (obě dělají totéž, žádné jedno - a druhé +) je vůbec nepoužívám..
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

Re: Pádla e90

#4 Příspěvek od Thomeeno23 »

Tak to je docela na pytel. Myslel jsem že to bude klasika - jedno pádlo dolů, druhé nahoru... Mám US 328i takže má podle ETK GM automat který nepatří mezi nejbystřejší. Na D tam furt cpe 1500 otáček ať se děje co se děje a na DS zas hrozně trvá než přeřadí a je tam věčně 5 tis otáček i když skoro nešlapu na pedál :roll: což mě v běžném provozu při předjíždění furt nutí přepínat mezi D a DS... Mají to ty vaše ZF taky tak?
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

Re: Pádla e90

#5 Příspěvek od hansm5 »

Stickler píše:Spíše bych být tebou zvážil přínos.
Sám mám na své 335i pádla k ZF a s ohledem na jejich stupidní řešení (obě dělají totéž, žádné jedno - a druhé +) je vůbec nepoužívám..
tak mas predface,face uz dela leve - a prave plus,ale tam je to zapojeni horsi.
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

Re: Pádla e90

#6 Příspěvek od hansm5 »

Thomeeno23 píše:Tak to je docela na pytel. Myslel jsem že to bude klasika - jedno pádlo dolů, druhé nahoru... Mám US 328i takže má podle ETK GM automat který nepatří mezi nejbystřejší. Na D tam furt cpe 1500 otáček ať se děje co se děje a na DS zas hrozně trvá než přeřadí a je tam věčně 5 tis otáček i když skoro nešlapu na pedál :roll: což mě v běžném provozu při předjíždění furt nutí přepínat mezi D a DS... Mají to ty vaše ZF taky tak?
tak mrkni jesti by ti tam neslo,u zf to mam a super.
https://www.xhpflashtool.com/
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

Re: Pádla e90

#7 Příspěvek od Thomeeno23 »

328i pouze ZF auto....
Uživatelský avatar
Stickler
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: úte 08.05.2018 08:00
Bydliště: Beskydy

Re: Pádla e90

#8 Příspěvek od Stickler »

hansm5 píše:
Stickler píše:Spíše bych být tebou zvážil přínos.
Sám mám na své 335i pádla k ZF a s ohledem na jejich stupidní řešení (obě dělají totéž, žádné jedno - a druhé +) je vůbec nepoužívám..
tak mas predface,face uz dela leve - a prave plus,ale tam je to zapojeni horsi.
Tak využiju rovnou tématu - pokud to má LCI jinak, asi jednoduchá výměna pádel kus za kus nepomůže, co? :roll:
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

Re: Pádla e90

#9 Příspěvek od hansm5 »

kdyz jsem to resil,tak na yotube je nejaky navod-vim ze se tam neco palo k tem padlum,vic nevim.jen vim,ze lci padla jdou na predface volant,kro volantu z M3-tam je to jinak
ph132008
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 09.04.2012 00:00

Re: Pádla e90

#10 Příspěvek od ph132008 »

Nemáš nějakej starej soft v tej převodovce? Mám GM v e92 330i a rozhodně to neřadí tak blbě, jak píšeš.
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

Re: Pádla e90

#11 Příspěvek od Thomeeno23 »

Určitě je to možný - V praxi na D: jak šlápnu hodně plyn (ani ne plnej), hned podřadí o 2 stupně někem přes 4 tis. ot ale jak začnu jen trochu povolovat okamžitě ty 2 stupně sundá zase někam pod 2 tis. ot... (klidně v průběhu předjíždění na 3/4 plynu :roll: )
na DS: sice podřazuje celkem pěkně - ne tak zběsile, spíš tam zamyká stupně níž a nechá je vytočit ale když zas pustím plyn tak točí docela dlouho mezi 4 - 5 tis i když to není třeba(což mě po předjetí nutí sundat to na D, nebo když jedu pilu na klikaté cestě což na DS funguje dobře a přilítnu do vesnice, sundám sice nohu z plynu ale ten DS režim skoro celou vesnici projíždí na 4 a půl tis. otáček 50 km/h)
nejvíc mně osobně vadí že k pro mně pohodlné jízdě musim šahat po šaltpáce a přepínat D a DS kvůli Čemuž jsem si nekupoval automat :roll:
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00

Re: Pádla e90

#12 Příspěvek od tucnak »

...neskutečně hloupá otázka, ale nedá mi to :twisted:

Nedaj se přepájet kabely na jednom pádlu, aby se prohodily spínače od sebe/ k sobě, a pak už jen zablokovat pohyb obou pádel v jednom směru. Tzn by obě chodily jen směrem k řidiči, ale jedno bylo řazení nahoru a druhý dolů?
Odpovědět