Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Motor N42b20A po výměně rachtá

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Balda
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: stř 22.02.2006 01:00

Motor N42b20A po výměně rachtá

#1 Příspěvek od Balda »

Ahoj všichni!
Měnili jsme motor N42b20A 105kw kus za kus. Nový motor před koupí běžel krásně hladce. :thumbsup: Při krátké zkoušce už nebyl napojený na chlazení a alternátor, běžel tedy jen na baterku. Po instalaci do jiného auta a zkoušce po nastartování motor rachtá. Měnila se na něm jen spojka a přetěsňoval se domeček na olejový filtr (bohužel to mechnik přetěsnil silikonem) :| , jinak je motor tak jak jsme ho koupili. Možná máte někdo podrobný zkušenosti. :idea: Zde je link na videa před a po výměně. Video s motorem bez řemenu je z původního auta. https://balda1.rajce.idnes.cz/N42b20A_2/
Diky za názory a postřehy. ;) Nevime si s tím rady. :ja_nic:
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: Motor N42b20A po výměně rachtá

#2 Příspěvek od inspi1981 »

adaptace smazany?
valvetronic zauceny?
Odpovědět