Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
Zdravím vás ,zaujímalo by ma či tu niekto riešil výmenu motora 35í vanos za 44í vanos ,v 7er e38 1999 prevodovka 5hp24 Automat
Mal by som pár otázok =1. Môže zostať hydromenič z 35í ?
2. Treba aj RJ pre motor 44í alebo zostáva RJ z 35í ?
3. Diferenciál a kardan môže zostať z motora 35í ?
4. Kde zohnať človeka ktorý by urobil prestavbu ? Na profesionálnej úrovni !!!
5. Bude mi stačiť rozpočet 3 000 euro ? materiál práca ?
PS: Môj motor je v dosť dobrej kondícii ,nové tesnenia nové rozvody bez spotreby vody a oleja ,
Mal by som pár otázok =1. Môže zostať hydromenič z 35í ?
2. Treba aj RJ pre motor 44í alebo zostáva RJ z 35í ?
3. Diferenciál a kardan môže zostať z motora 35í ?
4. Kde zohnať človeka ktorý by urobil prestavbu ? Na profesionálnej úrovni !!!
5. Bude mi stačiť rozpočet 3 000 euro ? materiál práca ?
PS: Môj motor je v dosť dobrej kondícii ,nové tesnenia nové rozvody bez spotreby vody a oleja ,
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
Jakože jsi sehnal dobrou kastlu 735i a chceš tam hodit svůj opečovávanej 4,4i motor? Prvotní představu si porovnej díly v ETK-realOEM nakolik jsou společné.
ŘJ si myslím že půjde přehrát. Převodovka by to mohla utáhnout. Nečekal bych, že má jiný obal, takže kardan stejná délka? A difec otázka jaký má poměr, obal si myslím že sedí opět stejnej. Ale nevim trochu typuju v rámci M62 techniky, jsem zvědav co na to 7er masters?
ŘJ si myslím že půjde přehrát. Převodovka by to mohla utáhnout. Nečekal bych, že má jiný obal, takže kardan stejná délka? A difec otázka jaký má poměr, obal si myslím že sedí opět stejnej. Ale nevim trochu typuju v rámci M62 techniky, jsem zvědav co na to 7er masters?
Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
viac by ma zaujímalo si prečítať nejaký ten koment od niekoho kto už robil prestavbu alebo dal si robiť u niekoho ,a koľko ho to stálo . Ako ta 3.5 175kw mi stačí je to dosť živá a svižná jazda z týmto motorom nesťažujem si ,ale predsa pre moje uspokojenie časom rozmýšľam dať motor 4.4 kedže nie je za potreby až tak veľa dielov meniť pár veci a radosť je na svete ?
,robota na jeden deň a auto musí byť hotové ,teda aj ma to dosť láka ,kedže financie sú ,,,,

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
Jo však třeba někdo napíše bližší info.. A to si tak představuješ, nebo přímo požaduješ za den hotové jako přeskládat půl auta ?e38marko píše:viac by ma zaujímalo si prečítať nejaký ten koment od niekoho kto už robil prestavbu alebo dal si robiť u niekoho ,a koľko ho to stálo . .. robota na jeden deň a auto musí byť hotové ,teda aj ma to dosť láka ,kedže financie sú ,,,,

To nevim kolik bude zájemců.. Za tu dobu si základní info a OEM kompatibilitu lze pro představu udělat sám.
Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
odpověď je klasická. Chceš víc výkonu? Kup si výkonnější auto.
Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
ono nie je problém predať e38 a kúpiť druhu silnejšiu ,ale je veľký problém zohnať sedmičku ktorá ešte za to stojí teda aby to nebol hnoj na ktorom musíš vymeniť pol auta ,týmto smerom sa určite nechcem vydať. Pretože na mojej ja sa mi páči farba orient blau +plus výbavu mám parádnu z ktorou som spokojný a nič mi nechýba navyše teda jedine najrozumnejšie riešenie mi príde časom osadiť motor 4.4 a to že v TP bude 3.5 mi vôbec nevadí ,aj tak to auto vždy predám za 4500 až 5500 čo úplne stačí ,ale je možné že za 10 rokov sa situácia zmení a kľudne za to auto dostanem 6 tisíc euro ked bude v peknom stave bez hrdze ,teda nie je to také ľahké ked vieš že doma máš parádny základ ktorý sa dnes ťažšie kupuje a je to horšie a horšie ,a nechcem kupovať draho e38 to mi nestojí za to
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
Tak určitě je to racionální klubovej postup, jako všechny 90´s youngtimery to chce mít už jako druhý auto víkendovku. Držet pod střechou na zimu v suchu a garážovat jinak souboj s časem a rzí nejde vyhrát. 

Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
ja to mám na normálne jazdenie teda idem na tom aute vždy ked to je potrebné toto neriešim ,sedma nebude nikdy pre mňa ako víkendové auto ,na takéto účeli slúžia V12 alebo modely M ktoré ja uznávam
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
Hej, lebo V12 je "len pre ten pocit" 

Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
Tak to je týpek
Pobavilo mě to video...jak popisuje to rádio...mazec

Pobavilo mě to video...jak popisuje to rádio...mazec

Re: e38 M62TUB35 výmena za M62TUB44
Ten si pred natacenkm musel urcite neco snupnout. Jsem cekal, kdy to radio vyrve z palubky a roslape ho na chodniku. 
