Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Z4 e89 35is

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Odpovědět
Zpráva
Autor
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Z4 e89 35is

#1 Příspěvek od Martyn »

Jak je na tom dvouspojka v tehle hracce? Sere se to nebo drzi?
Ma to najeto asi 120k, zda byl delany olej neznamo..:-(
Uživatelský avatar
Dooby
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: úte 06.10.2015 00:00

Re: Z4 e89 35is

#2 Příspěvek od Dooby »

Mám snad totéž v E92, výrobce Getrag, měla by být naddimenzovaná až na 700nm krouťák. Co jsem zjistil, považuje se za spolehlivou, Snejk mi ji doporučil. Olej se má měnit po 80-100 tis.km. Moje zkušenost (1,5 r., 20 tis km)- funguje perfektně, hladce a rychle, malý prokluz jen při rozjíždění na jedničku, pak již bez prokluzu, při použití pádel se lze docela svézt... Pokud nebyl měněný olej, tak asi třeba vyzkoušet stav.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Z4 e89 35is

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Já to považuji za nejlepší volbu převodovky. Kdo chce kvedlat manuálem (sám mám n54 manuál na daily), tak OK. Ale ta dvouspojka funguje fakt super :) K dokonalosti ji chybí jen IS flash, nebo Xhp flash sw a pak je ještě lepší :)
Olej bych dělal jen ve zkráceném intervalu, přeci jen je to náplň spojek a samotné převodovky - sice přes dva filtry, ale není to zase taková petelice, aby se to nedalo udělat po 50-60tis km ;) Hroší je, až se třeba ojedou lamelky, tam je ta sada v originále nějakých 70tis kč, párkrát jsem viděl závadu na voliči samotné převodovky, ale to jsou spíše takové anomálie proti klasické 6hp, kde se hydroměnič sere furt :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět