Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
Ahoj, nesetkal se někdo s podobným problémem?
Co může způsobovat kolísání otáček a chcipani motoru n62b48 na volnobeh? Mám podezření na čidlo vacky. Přesto Diagnostika ista+ přes icom neukazuje žádnou chybu na motoru. Dále co jsem si všiml, točí motor jen max 5tis otáček. Má točit 6300, takže asi jede v nouzovém omezeném režimu. Zaclo to dělat od předání vozu od plynaru, ke kterým jezdím pravidelně a nikdy problém. Dělali mě vstriky lpg a vrtaly se v motoru, dost možná zavadili o kabeláže k čidlu, zkusím to omrknout lépe. Motor se trepe a hada se to. Na LPG udrží volnobeh, na benzín ne.
Co může způsobovat kolísání otáček a chcipani motoru n62b48 na volnobeh? Mám podezření na čidlo vacky. Přesto Diagnostika ista+ přes icom neukazuje žádnou chybu na motoru. Dále co jsem si všiml, točí motor jen max 5tis otáček. Má točit 6300, takže asi jede v nouzovém omezeném režimu. Zaclo to dělat od předání vozu od plynaru, ke kterým jezdím pravidelně a nikdy problém. Dělali mě vstriky lpg a vrtaly se v motoru, dost možná zavadili o kabeláže k čidlu, zkusím to omrknout lépe. Motor se trepe a hada se to. Na LPG udrží volnobeh, na benzín ne.
Naposledy upravil(a) koki dne čtv 01.10.2020 23:44, celkem upraveno 1 x.
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
Odvez to k tým plynarom na reklamaciu
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:32, celkem upraveno 1 x.
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
Odvézt k nim a případně diag, auto nic neříká?
Jinak, kdo ti to dělal? Já si na zaplynování nemůžu stěžovat.
Jinak, kdo ti to dělal? Já si na zaplynování nemůžu stěžovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
lpg je výborný v n62, funguje to parádně. Dělali v Brně, chce to vyměnit (repasovat) vstřikovače LPG a kalibrovat, byly hodně zanesený ale dlouho jsem neřešil tak 3 roky. Chce to tankovat jen prověřený plyn, ale když jsi zrovna tam a tam a potřebuješ vzít, tak neresís a vezmes. Když jsem tomu vytnul, tak výpadky válců na lpg. Na benzín ok. Ted se vstřikovače lpg pouze pročistili, ale není to zcela stoprocent. Vidím to na váhu vzduchu, houpe volnoběh brutálně na benzín. Každé ráno musím chvíli držet pod plynem, než se ustálí a až i chcípne. Po zahřátí a přepnutí na lpg volnoběh drží krásně. Po odpojení váhy vzduchu volnoběh ustane a drží na benzín. Když jsem jim auto dovezl volnoběh ok a byl vporadku na benzín i lpg, držel krásně. Od jejich zákroku, se to sralo. Přijde mě to jako velká náhoda, že zrovna se tohle stane ale budiž je to elektronika a má to svůj věk 15let má už nárok.JakoobCZ píše:Odvézt k nim a případně diag, auto nic neříká?
Jinak, kdo ti to dělal? Já si na zaplynování nemůžu stěžovat.
Diagnostika nehlásí na motoru vůbec žádnou chybu.
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
Nerozumím tomu, proč to někdo plynuje? Když nemá na provoz, tak ať si koupí tdi od škody. Naprosté znehodnocení auta nějakým zasr.... plynem!
Toť můj názor, je mi jasné, že spořílci co to mají v plynu budou nasraný.
Toť můj názor, je mi jasné, že spořílci co to mají v plynu budou nasraný.
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
znehodnocení?
myslíš že kdyby tydle V8 všechny zustali v BMW že by měli větší hodnotu? ja si naopak myslím že to je zhodnocování těch aut, podívej se na 760i, nejdou zaplynovat, tak jejich ceny padají pod ceny 750i
samozřejmě pokud někdo má na to jezdit na benzín aniž by se musel omezovat a jezdit kam se mu za chce, a nemusel auto plynovat ani mu to neovlivní servis a nemusí řešit co kolik stojí, tak je to fajn a nemusí plynovat.
myslíš že kdyby tydle V8 všechny zustali v BMW že by měli větší hodnotu? ja si naopak myslím že to je zhodnocování těch aut, podívej se na 760i, nejdou zaplynovat, tak jejich ceny padají pod ceny 750i
samozřejmě pokud někdo má na to jezdit na benzín aniž by se musel omezovat a jezdit kam se mu za chce, a nemusel auto plynovat ani mu to neovlivní servis a nemusí řešit co kolik stojí, tak je to fajn a nemusí plynovat.
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
Také 760i dle mého nejsou tak spolehlivé a servisně nákladnější než v8. To už ale konkrétní člověk měl přemýšlet při nákupu auta, že to nejezdí za 7L/100km. Prostě, když si koupím benzínovou v8 nebo v10, tak respektuji spotřebu a potřebu 98 oktanového benzínu. To je jako mít play mate a místo ní to strkat do nafukovací pany.
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
tak pokud na to máš a máš na to najet 50kkm tak ok a můžeme ti to závidět.
já třeba ročně najedu 60tkm, díky LPG ušetřím 120tkm, při výdělku 30k ročně ušetřím za rok 4 měsíce práce díky LPG, kdybych vydělal 200k měsíčně, budu jezdit jezdit na benzín
já třeba ročně najedu 60tkm, díky LPG ušetřím 120tkm, při výdělku 30k ročně ušetřím za rok 4 měsíce práce díky LPG, kdybych vydělal 200k měsíčně, budu jezdit jezdit na benzín
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
To se dostáváme do polemizace. Je mi jasné, že si budeš obhajovat lpg, mě je to jedno, dejte si tam třeba vodu, ale kdo má takovéhle nájezdy, tak buď respektuje spotřebu, nebo si koupí něco jiného s menší spotřebou bez zásahů lpg. A rozhodně nemám na vyhazování peněz, to si na hodnocení obyčejného člověka, co dře po stavbách trochu přehodnotil. Nechci se s nikým hádat, řekl jsem je svůj názor a zatím si stojím. Také si stojím za tím, že moderní motory, s nízkým objemem a několika turby mají větší spotřebu než n62. A nikdo je do plynu nedá a jezdí stím každý, ale papírovou spotřebu v návodu mají 5L/100km.
Edit: to je přesně, jak se lidi nechají ovlivnit, něčím co je napsané na nějakým papíře a zveřejněno médii. To samé platí o covidu
Edit: to je přesně, jak se lidi nechají ovlivnit, něčím co je napsané na nějakým papíře a zveřejněno médii. To samé platí o covidu
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
hele, mě nafta smrdí, nebaví mě, je na mě slabá, v OII TDI jezdit nechci, chci luxus, komfort, výkon, a nádech sportu a chci jezdit levně, 730D mě neosloví, malý výkon, turbodíra, nevybavená auta, 745d - má spolehlivost, nemožnost longu, malé výbavy, velká spotřeba tak si jezdím za svých 13 LPG s longem, vybaveným autem, a parádním zvukem a spotřebou 13x 10,5 což při naftě vychází 4,5 litru nafty, co při mojí průměrné rychlosti moc aut neumí.
https://photos.app.goo.gl/ZtbZyRwSf8cbbviA7
https://photos.app.goo.gl/ZtbZyRwSf8cbbviA7
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot a točí max do 5ti
tak vyřešeno, byla to váha vzduchu. Plyn v n62 stojí za úsporu. V n62 funguje bezvadně. Stačí nefungující jediná součástka a naruší se chod. Jezdím denně přes 4 roky. Souhlasím s Jaraxem. kadli zbytečná komunikace tady benzín vs lpg. Každého věc.


Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
Také jsem psal, že je mi to jedno, kdo tam co má. Jen to pro mě nedává absolutně smysl....
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
Zrovna u N62 nevidím moc důvodů jezdit na benzin, když to na LPG jezdí prakticky stejně a ty ušetřený peníze můžeš vrazit do auta, nebo do sebe.
Zajímalo by mě, kde se k tomu bere taková averze. Většina z nás má holou prdel a místo, abychom byli rádi, tak na to nadáváme. V západní Evropě, kde jsou mnohem bohatší, je LPG/CNG braný jako ekologický, u nás palivo pro socky.
Zajímalo by mě, kde se k tomu bere taková averze. Většina z nás má holou prdel a místo, abychom byli rádi, tak na to nadáváme. V západní Evropě, kde jsou mnohem bohatší, je LPG/CNG braný jako ekologický, u nás palivo pro socky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
JakoobCZ píše:Zrovna u N62 nevidím moc důvodů jezdit na benzin, když to na LPG jezdí prakticky stejně a ty ušetřený peníze můžeš vrazit do auta, nebo do sebe.
Zajímalo by mě, kde se k tomu bere taková averze. Většina z nás má holou prdel a místo, abychom byli rádi, tak na to nadáváme. V západní Evropě, kde jsou mnohem bohatší, je LPG/CNG braný jako ekologický, u nás palivo pro socky.
přesně tak, jsem téhož názoru, lpg tomu motoru nevadí a kdo říká, že ano, tak mu to zkurvili plynaři, co to neuměli nastavit. Motor snese hodně. Zvažuji go motoru přestavbu z hliníkových vložek válců na litinové. Maximální spolehlivost a životnost. Mám modrý kouř na volnoběh a něco si olej už bere. Takže to chce udělat.


Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
jaký to má jako vyznam? kolik takové převložkování stojí? 40k? myslím že u open deck je to nesmysl. navíc tydle bloky moc nechcípaj. prostě udělej gufera ventilů a neřeš pičoviny.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
komplet vyjde na 180k, což není málo, včetně komplet úplně všeho. Papá olej, pokud jsou to jen gufera tak ok. Ale je ještě prasklý kanálek na olej chladiči. Problém je že už se vařili 4 kanálky a tohle už uzavřít je mnoho. lehce prolíná, ne mnoho, je na levé straně z předku kapoty. takže to ani vrtule nerozhodí do prostoru. Musí jít nový.JaraX píše:jaký to má jako vyznam? kolik takové převložkování stojí? 40k? myslím že u open deck je to nesmysl. navíc tydle bloky moc nechcípaj. prostě udělej gufera ventilů a neřeš pičoviny.
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
co si matně pamatuju tak ta tvoje 550i nebyla ani moc ve stavu, ani moc vybavená, takže ta investice do motoru jsou podle mě vyhozený prachy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i n62b48 problem s kolísáním ot - Vyřešeno
N62 je výborný motor, investici si zaslouží. Ale k těm guferům se přikláním, že je to tím. Ve stavu je již lepší než byla (nová komplet přední náprava), nové tlumiče sachs komplet předek i zadek včetně uložení, přední brzdy komplet originál, obložení ručky nové originál. nový chladič vody, nové hadice, nová originál nádržka atd.JaraX píše:co si matně pamatuju tak ta tvoje 550i nebyla ani moc ve stavu, ani moc vybavená, takže ta investice do motoru jsou podle mě vyhozený prachy.
Výbava, pro mě ještě dostačující, dynamic drive, logic 7, tempovat, head up, komplet výhřev včetně volantu ( v zimě paráda), komforty, ale chybí mí odvětrané, to v létě postrádám na kůži. Nemá soft close dvěří, ale moc pětek jich nemělo. Mpaket nepotřebuji. Co musím řešit tak přední světlomety, nové plexi a optiku, je to k.o. svítí fakt zle. Chce to přestavbu dynamic světel jít trochu dál na bixenon optiku G5.
Type code: NB51
Model: 550I (EUR)
E-F-R series: E60
Series: 5
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: N62/TU
Displacement: 4.80
Power: 270 (367 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: A35 - MONACOBLAU METALLIC
Upholstery code: LCAD - LEDER DAKOTA/GRA
Prod.date: 2005-07-07
S6AA BMW TeleServices
S8SA Navigation access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S205 Automatic transmission
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S229 Dynamic Drive
S248 Steering wheel heater
S255 Sports leather steering wheel
S261 Side airbags for rear passengers
S302 Alarm system
S356 Climate comfort laminated glass
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S435 Fine wood trim
S441 Smoker package
S442 Drink holder
S456 Comfort seat with memory
S465 Through-loading system
S473 Armrest front
S494 Seat heating driver/passenger
S496 Seat heating, rear
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S589 BMW LA wheel, star spoke 122
S601 TV function
S609 Navigation system, Professional
S610 Head-up display
S612 BMW Assist
S616 BMW Online
S620 Voice control
S633 Preparation, mobile phone, Business
S672 CD changer for 6 CDs
S677 HiFi system Professional DSP
S698 Area-Code 2 for DVD
S785 White direction indicator lights
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
S902 Special inspection press vehicles
S909 ANALYSESTECKER
S936 BMW Handy b. Ausliefer. anfordern
S964 Navi DVD to be requested at shipping
S991 STEUERUNG VORSERIE



Naposledy upravil(a) koki dne úte 13.10.2020 23:13, celkem upraveno 3 x.