
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 530d vs. E60/61 530d
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
JaraX: To už je bohužel věc druhá, když hledám kousek bez tuzingu a pokud možno bez koroze
Dá to zabrat najít hezký kousek no

Re: E39 530d vs. E60/61 530d
Tenhle tomu asi trochu rozumí, sice musí pochválit vlastně i sračky, ale o E39 (i když M5) mluví rozumně. Žádný píčoviny, prostě auto na ježdění a dobré. https://www.youtube.com/watch?v=moIhqaN ... nel=Hrubis
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
u toho jsem se děsně rozčílil 

Re: E39 530d vs. E60/61 530d
Proč????????? Hezky hovořil o E39
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
dyt tam vyklada uplny nesmysly, chvali to tam do nebe, ale skutečny vyhody neřekne.
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
Jo, byly tam nějaký blbosti, ale celkem OK.
Skutečný výhody dle tebe?
Skutečný výhody dle tebe?
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
M5 E39 je takový nezajímavý auto, rozhodně bych ho nechválil do nebe, to řízení je strašný, nepřesný, bez EDC je strašně neobratný, M5 s EDC jsem asi nejel. celkově to prostě není zajímavý auto, vzhled je subjektivní, ale mě se teda nelíbí, jak je to cely kulatý, vypadá to jak Audi, a ty natažený světla vypadaj jako by se roztekly, výkonově to není nic extra zajímavýho proti 540i, resp že bych si z 540i sedl na prdel po přesednutí do M5 to tak není, netočí to ani o moc víc. třeba u E60 je mezi 545i a M5 uplně jiný rozdíl. převodovka je strašná, manual s šílenýma dráhama řazení, vůbec mi to k tomu autu nejde, proto preferuji B10 před M5
no ale co chci říct, M5 E39 je nejvíc zajímavé auto tím že ten motor strašně moc vydrží, není třeba řešit šály na ojnicích, díky nizké teplotě vody není třeba řešit nijak extra moc chlazení, prostě se tam práskne LPG a jezdí se se 400 konma jak pán, jen ta převodovka to kazí. ale tu robusnost motoru bych vyzdvihl jako první parametr, vlastně robusnost celého drivetrainu. ale jinak zvukově nezajímavý, V10 je jinde, je to V8 jak každá jiná, není to točivý motor, nemá rychlé vanosy, maticové řízení strašně, atd. atd.
no ale co chci říct, M5 E39 je nejvíc zajímavé auto tím že ten motor strašně moc vydrží, není třeba řešit šály na ojnicích, díky nizké teplotě vody není třeba řešit nijak extra moc chlazení, prostě se tam práskne LPG a jezdí se se 400 konma jak pán, jen ta převodovka to kazí. ale tu robusnost motoru bych vyzdvihl jako první parametr, vlastně robusnost celého drivetrainu. ale jinak zvukově nezajímavý, V10 je jinde, je to V8 jak každá jiná, není to točivý motor, nemá rychlé vanosy, maticové řízení strašně, atd. atd.
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
Mně zas to řízení vyhovuje. Protože už jezdím spíš ne prasácky. E46 pořád musím korigovat, to už mně nebaví. Tady to nasměruješ a jede to tam bez kličkování. Ale mi dva se nikdy neshodnem:-)
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
tak to je ta E46 v prdeli a má někde vyměklé silentbloky, nevím proč bys ji musel korigovat.
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
Má opěvované citlivé řízení. Stejně jsem ji prodal. 2,8 byla prostě slabota.
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
citlivost řízení přece nemá už z logiky věci nic společnyho s korigovaním auta, když pustím volant tak to musí jet samo at je to E39 nebo e46
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
V čem spočívají rychle vanosy?
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
M5 E60 V10 má 100 bar vanos systém, navíc má ještě zasobník tlaku pro vanosy, díky tomu je ten system brutálně rychlej (ale taky brutálně citlivej),
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
A jak mi vysvětlíš to, že ve stejný generaci u motoru S65 v 3 řadě, je nizkotlaky vanos, napájený mazacím tlakem z mazací cesty motoru a pomalý asi nebude né?
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
V 10 je takovej divnej motor, asi jako pětiválec od audi. Těžkej. Ten můj známý mechanik na tom dělal jako závodním stroji a žádná velká sláva.
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
pomalej ne, ale tady jsou ty reakce jinde.Spejbl píše:A jak mi vysvětlíš to, že ve stejný generaci u motoru S65 v 3 řadě, je nizkotlaky vanos, napájený mazacím tlakem z mazací cesty motoru a pomalý asi nebude né?
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
Tak vysokotlaký vanos má i S50 v E36, a pak šli dělat S65 a udělali pomalejší vanos, takže takový krok zpět, by se dalo říct.
Já co viděl S85 v motorsportu, tak právě ty vanosy odstraňovali a dělali pevný rozvod.
Mně třeba přijde S65 v porovnání S85 lepší v jednodušším technickém řešení v konstrukci toho motoru.
Já co viděl S85 v motorsportu, tak právě ty vanosy odstraňovali a dělali pevný rozvod.
Mně třeba přijde S65 v porovnání S85 lepší v jednodušším technickém řešení v konstrukci toho motoru.
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
spolehlivost S65 je určitě mnohem lepší jak S85, ale kdybych to nemusel platit volim jednoznačně S85
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E39 530d vs. E60/61 530d
Pnbže proč v tomhle vlákně roztáčíte zas něco o ///Motorech ?
---
@Legi: Pokud by přišlo na věc a E39 nebyla, nebo to s opravama skončií na 140tis. tak jeden příklad E60 tahouna:
forum/viewtopic.php?f=55&t=104516
Akorát bych do pracanta volil černý sedačky když se do toho bude sedat v monterkách.

---
@Legi: Pokud by přišlo na věc a E39 nebyla, nebo to s opravama skončií na 140tis. tak jeden příklad E60 tahouna:

forum/viewtopic.php?f=55&t=104516
Akorát bych do pracanta volil černý sedačky když se do toho bude sedat v monterkách.