řešil někdo výměnu separátoru oleje na motoru N47 130KW? Vím že 120KW verze ji má, ale na 130KW ji nemůžu nikde najít a vlastně ani co se mění . Tak kdyby měl někdo info co vyměnit, budu moc rád .
každou výměnu oleje určitě ne, filtr v něm už není, ale je v něm membrána určující tlak v sání/klikové skříni. každých 150tkm bych to vyměnil a rovnou nechal ostestovat vstřiky a udělal rozvody.
todle je náhrada která rozhodně nemá vlastnosti originálu,změní tlak v klikové skříini.
odlučovače kupujte pouze originál. testoval jsem jich desítky, vše letělo do popelnice. ještě tu nějaké neorigo mam kdyby někdo chtěl koupit, rád prodám
Já jen tvrdím, že se nemusí měnit celé víko (jak tvrdíš ty), ale dá se vyměnit samostatně.
Já jsem ho dal sice né tento z Kelly, ale jako originál náhradu od stejné značky a je bez problémů.
jak víš že je bez problémů?
měřil jsi to? máš změřené jak se změnil podtlak v klikové skřini za tepla? za studena? dělal jsi kontrolu live dat před a po?
to že auto jezdí ještě nic neznemená.
zrovna vaico má ty membrány uplně z jiné gumy s jinyma parametrama.
být to bosch, tak se mužem třeba bavit, ale todle je bez diskuze.