Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

PROSIM SMAZAT

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: PROSIM SMAZAT

#21 Příspěvek od matiz »

Jeste tady chybi ty tisice dekovnych dopisu. Proste ta rado by skryta sebepropagace uz tady mnoha lidem neni po chuti. Zvlaste kdyz je to jeste tak, ze na to puvodni tema, ne na to prosim smazat, ale na to ze nikomu z tebou privezenych aut logic neodesel nema absolutne zadny vliv v jakem je to auto stavu, logic i ask umiraji z duvodu tepelne destrukce chipu a to podle meho nejcasteji z duvodu preruseni bondovani toho chipu. Protoze ten pak velmi casto zacne kmitat a je jen otazkou velmi kratkeho casu nez se oscilacema prehreje a totalne zhrouti. Taktez chvilkova funcnost nebo nefunkcnost je o tom ze se ten ultra miniaturni dratek kterym je chip nabondovan se teplem prerusuje a zase se obcas dostane do polohy kdy se spoji a ono to jeste nejaky cas funguje.

Dalsi zavadou, mene castou proc to umira je ze odejde dsp procesor. Neni to tak caste, ale stava se. Tady nepomuze ani svecena voda - je to na vyhoz.

A snad posledni na co logicator umira je olej z hydrokufru.

Proto takove honibrkozni temata ze zadnemu doporucenemu autu logic nechcipnul fatk smysl nemaji a evidentne to nektere unavuje coz dali pomerne jednoznacne najevo -) Na to kdy to odejde a zdali odejde nemas absolutne zadny vliv a stav auta taky ne. Proto je jakakoliv diskuse na toto tema zbytecna. A nakonec jak pravi klasik, verim jen tem statistikam ktere si sam zfalsuju -)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: PROSIM SMAZAT

#22 Příspěvek od JaraX »

ty logicky postupně ztrácejí na kvalitě, to budeš matizi vědět sam víc jak ja, ale auto co ma 100 najeto hraje lip jak auto ktery ma 300 najeto, a to hraje líp jak auto ktery ma 500 najeto i když mají ještě funčkní všechny vystupy, přehodíš logica z auta co ma 100 najeto do auta co ma 500 najeto a najednou je to jako když si sundáš čepicu. taky pozoru že auta z tepleho pasma mají logica v horším stavu jak auta z nemecka apod, např sedma z rumunska nebo jedna vypečena sedmička ktere ve 130ti nebo kolika tisících km hrali asi jen 3 repraky, prostě hlavní smrt pro logicaj e teplo,
vytopeny olejem logic nikdy nebyva,ale byva vytopeny vodou, např když někdo sunda viko kufru a pak už nevyměni těsnění, v Učku pistnice se nahromadi za jízdy voda a ta vyleje přímo do logica a todle už prostě ovlivníš, my tydle těsnění dodatečně utěsnějeme aby se to nestalo.
ale logic který nejde vůbec, jako že nepracuje optika, to je u nas naprosta rarita, to tu bylo asi jen 1x, taky logicy ze všech svych aut na díly jsem prodal mimo servis na inzerat a ja sam logica asi nikdy nikomu nekupoval, max 1ho, všechny ty hůře hrajici cca 10ks opravil Falcon a zatím bez jediného problému hrajou všechny co vím, falcon tam i upravuje chlazení a věřím že to vydrží víc než nový logic. ale že by se to nějak sralo typu že každé dva roky nejde na sedmě optika, to aboslutně nepozoruju, ale pokud bude mít někdo sedmu 5 let, pravěpodobnost že uděla koncaky je velka.
jak se zfalšujou statistiky ktere napišou přímo zákaznici klubaci? to by mě zajimalo ,chapu že když něco napíšu jak tak si to mužu vymyslet, ale ostatní klubací?
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2610
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: PROSIM SMAZAT

#23 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

Mě osobně určitě zajímá zkušenost s poruchovostí e65 od lidí, kteří ji mají v nějakém lepším stavu...a když takoví k tobě jezdí, tak mě zajímá, co k tomu napíšou, vyčíslí...a jestli tě u toho někdo pochválí za přístup, tak mě osobně to rozhodně nevadí...a nevěřím, že jsi tohle téma zakládal s úmyslem se tady sebepropagovat...

Takže v klidu...přejmenuj to zase zpátky a doufejme, že přes počáteční nevraživost, se třeba v tomto tématu ještě něco kloudného dozvíme...předpokládám, že nejsem sám, koho to zajímá....
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: PROSIM SMAZAT

#24 Příspěvek od pGb »

Kluci tak klid ... to auto na to jak je starý, složitý a narvaný elektronikou tak funguje po 15 a více letech nad očekávání. Jasný, pokud tomu dáte preventivně nějaký servis navíc tak je to jen ku prospěchu. Taky se mi na tom ledasco posralo, ale taky se to dalo slušně opravit. Zatím mě to nikdy nenechalo nikde totálně stát, snad to vydrží. Sem tam něco odejde stářím/teplem/opotřebením provozem a co jako, opravíme a jedeme dál.

Hlavní poruchy: prasklý brejle převodovky, tlakující reduktor, prasklej zadní měch, nějaký čidla, nutný repase světel, odešlé cívky, vůle v difu, prodřená hadice dd, repas dsc jednotky (nakonec zbytečné, vadný kontakt na čidle), ukoplý zrcátko :), různý falešný vzduch díky stáří vlnovce, tekoucí hydrokufr i brzo po koupení nového pístu (asi specifikum mého auta).

Edit: doplnění: neodtékající šíbr => vytopené koberečky, nějakou záhadou vyskočená palivová spojka na benzínu (naštěstí při stání) => celej motor pochcanej benzínem (2019), netěsnící gumička na tom samém konektoru (2020), díky tlakování reduktoru netěsnící voda(2020), průběžně pořad v zimě chybějící kroužek volantu, různé zpuchřené vnější plasty :) ... má to 15 let, už dvakrát dávaný použitý ventilátor klimy, teď třetí už koupím nový

Výsledek? Sere mě to.... přiměřeně ale pořád to jede zábavně a vcelku spolehlivě a když mám hodně km tak se s tím nebojím jet dál
Naposledy upravil(a) pGb dne pát 06.11.2020 23:20, celkem upraveno 3 x.
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: PROSIM SMAZAT

#25 Příspěvek od jazet »

JaraX píše: jak se zfalšujou statistiky ktere napišou přímo zákaznici klubaci? to by mě zajimalo ,chapu že když něco napíšu jak tak si to mužu vymyslet, ale ostatní klubací?
Myslíš tu statistiku 2 slovy dvou klubaku? Slušný. Bojím se, že moje auto zítra strachy nenastartuje, neb je to určitě jebka, když si ji ty neschválil ;) . A to ani nemluvím, že jsem do něho nemusel dát preventivně 200 papírů :lol: . A co si o tom myslí ten jarax, o kterém tak často píšeš? A co si o tom myslí Jan Tleskac?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: PROSIM SMAZAT

#26 Příspěvek od JaraX »

omlouvam se všem který jsem jakkoliv zklamal, naštval ,vytočil.
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

Re: PROSIM SMAZAT

#27 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

A já se těšil, že se dočtu co a jak a kolik, protože samotnýho mě to mate.... 7er chci. Chápu naprosto pointu jet kupovat auto s někým, kdo tomu rozumí. Kor u takovýho auta je to základ nebo hazard, když tomu prd rozumím... nebo snad ne? Vůbec mě třeba nezajímá, kdy odejde ASK nebo L7, ale jestli to funguje u koupě. Zajímá mě to, jestli nějakej kokot třeba nevykuchal katy, protože to nepoznám. Nebo věci okolo motoru atd atd atd. Ale tohle bez znalců jako je snejk nebo JaraX nejde.
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2610
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: PROSIM SMAZAT

#28 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

pGB: to je ale slušná porcička oprav... :-) V jakém časovém úseku se to vše odehrálo?

Jaraxi klid....moc to řešíš...vytáčíš stále jen ty, kteří tě dlouhodobě hejtují...má to cenu se jejich názory zabývat...? Nebo se jim snad omlouvat...? Vůbec...jejich příspěvky v klidu přejdi...nemusíš přece reagovat na každýho :-) Je tu spousta jiných, které tvůj pohled na věc zajímá.
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: PROSIM SMAZAT

#29 Příspěvek od HyndaDan »

Jezisi marja, chlapci...... co se to tu deje...

Jestli to nekomu nedoslo, tak ucel tohoto tematu byl ten, aby se lidi nebali koupit sedmu. Ze to auto muze fungovat a ze to dokaze uservisovat i bezny clovek.

Dopedele vzdyt sme tady vsichni nadsenci do aut....

Timto tempem skoncime u toho, ze stary auta se serou a za 300k si misto bmw kupte nejakou funglovku.. dacii, fabii nebo jinou jebku co za to sezenete...
e66 750Li
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

Re: PROSIM SMAZAT

#30 Příspěvek od xaler »

HyndaDan píše:Jezisi marja, chlapci...... co se to tu deje...

Jestli to nekomu nedoslo, tak ucel tohoto tematu byl ten, aby se lidi nebali koupit sedmu. Ze to auto muze fungovat a ze to dokaze uservisovat i bezny clovek.

Dopedele vzdyt sme tady vsichni nadsenci do aut....

Timto tempem skoncime u toho, ze stary auta se serou a za 300k si misto bmw kupte nejakou funglovku.. dacii, fabii nebo jinou jebku co za to sezenete...
Já se omlouvám za to co jsem způsobil, Jarax mi vždy poradil ať se jednalo o cokoliv, bohužel to je všechno cestou soukromých zpráv. O to je pak klub ochuzený, protože se řeší stále ty samé věci dokola akorát ne veřejně. Auta se nenápadně zbavím a bude lid.
Nadále si myslím,že sedmičku nemůže provozovat normálně pracující, já kdybych si zaplatil několikrát výjezd do německa za nějakým autem tak jsem bez peněz a nemám za co kupovat, tím logicky odfiltrujete lidi co na to maj a snílky co na to nemaj. Proto tohle téma nemůže mít moc velkou vypovídací hodnotu.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: PROSIM SMAZAT

#31 Příspěvek od pGb »

2 gerchan: za pět let a 170tkm. Nyní cca 350km a o kolik to je stočený nikdo neví :) ... mělo to těžkej život v itálii. Obecně se dá říct, že každého půl roku (15tkm) řeším něco. Teď třeba to bude třetí výměna ventilátoru klimatizace :) protože to ložisko nějak nevydrží a cvrdliká. Kupoval jsem 2x jetý a třetí už koupím asi nový díl. Pak jsem zapomněl na pár super dalších problému, doplnil jsem je výše.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: PROSIM SMAZAT

#32 Příspěvek od matiz »

JaraX píše: jak se zfalšujou statistiky ktere napišou přímo zákaznici klubaci? to by mě zajimalo ,chapu že když něco napíšu jak tak si to mužu vymyslet, ale ostatní klubací?
To melo byt odlehceni, pro zasmani, ne k reseni... Proste je to vtipna hlaska, nebo alespon mne pripada...

Hodinu jsem psal posrany prispevek, v podstate celou historii mojeho auta a ten zasrany smejd kdyz jsem dal odeslat rekl ze nejsem prihlaseny a poslal mne do hajzlu a cely text uz neobnovil. Jeblo by mne, fakt ze jo...
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: PROSIM SMAZAT

#33 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:34, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2610
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: PROSIM SMAZAT

#34 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

pGb: tak zase ten nájezd je pěknej...sice teda jak řikáš - pořád něco...ale zase jsi se svezl :-)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: PROSIM SMAZAT

#35 Příspěvek od matiz »

Moje historie chrochtave E65 740d...

Poridil jsem ji temer presne pred dvouma rokama v germanii jako mrtvolu, s obtizema najela na vlek. Mela najeto 270k km, prvnich, nestocenych, po cely svuj zivot servisovana v autorizaku. Byl jsem na tom v podstate jako xaler, kupoval jsem auto od ktereho jsem nevedel co muzu ocekavat a jake prekvapeni tam budou. Pouze s tim rozdilem ze ta jeho byla nejlevnejsi v EU a ta moje zase nejdrahsi mrtvola v EU... Prvni dojem po prijezdu byl zalostny... Auto stalo pred domem, ze dvou tretin prikryte plachtou, z jedne tretiny se ta plachta vetrem mrdala po kapote a blatniku. Auto vevnitr fuj fuj, rozhodne to nebyla zadna vune. Ne ze by tam prcali krecci, ale vyvonene auto pripravene na prodej vypada proste jinak. Baterka total na sracku. Vypustene kola bez vzduchu. kotouce orezle na kasi. Po nekolika pokusech se ten kram podaril nastartovat, pripominal starou tatru, ohromne mnozstvi bileho hnusneho koure, motor pracoval na principu nahodnych vybuchu. Kdyz jsem videl jak je to auto zbidacene chtel jsem jet do prvniho bazaru ze vezmu nejakou plecku at se zaplati cesta a jedu domu. Nejak jsem se nemoh prenest pres tu plachtu jak se prca pres tu kapotu. Slevit nechtel ani prd, vedel jsem ze jedu na nepojizdne auto, ale cekal jsem ze je nepojizdne kratce, ne rok. Alespon mne to tak prislo podle te rzi. Jeste jsem si vzpomnel ze mlel o nejakych fakturach tak jsem se na ne zeptal a ze jo, ze donese. Dones slozku a v ni faktury z autorizaku na 10k € za posledni tri roky, starsi ze uz nema. V autorizaku ho teda vubec nesetrili... Priznam se ze to byl ten impulz ktery mne zlomil k tomu ze jsem zacal premyslet jestli to mam vzit nebo ne. Pro vzit hral individual, motor po zahrati uz palil na vsech 8 valcu, kozena palubka, alcantarovy strop, papell natur je taky dost zvlastni, jasna a prokazatelna historie s najezdem, acc, logicator, hezka barva jak exterieru tak interieru. Proti byl prasklina v okne, interier spinavy, baterka KO, predni svetlo KO, ask KO,logic KO, hydrokufr polomrtvy, prakticky nepojizdne, cena na nepojizdny strep vysoka, chyb tri prdele. Slevit nechtel ani prd, nakonec po tezkem zvazovani jsem to vzal. Na to ze to bylo fakt nepojizdne uplne levna nebyla. Ale zase nebyla vybydlena na kost. ty faktury mne zlomily a byl to duvod proc jsem to risknul. Velke procento v tom sehrala kompletni historie a prokazatelny servis.

Pote co jsem to dovezl domu okamzite nekolik tisic padlo do chemie pro vycisteni, odbahneni, vysuseni, prote takova mala jemna deratizace, preci jen jeden nikdy nevi kdo v tom jezdil a co v tom delal, starsi auto a fuj. Pak nastala faze dostat to do pojizdneho stavu, co vam budu psat, bylo tam pruseru jako ze fakt dost. Nejdriv se v tom rypali v autorizaku, pak nejaci mistni mamrdi. Autorizak nacenil opravu na trojnasobnou cenu auta, takze klasika, nechteli se s tim vubec srat a mistni mamrdi nejspis dojebali co mohli. Pro zkraceni, primarne proc to sporadicky jelo a nejelo byla vadna jedna ze dvou DDE a pak nejake poskubane draty ve svazku jak picusi rvali za konektory. DDE odesla proto protoze rok to jezdilo s chipem, pan chipar nemel svuj den a dojebal picus jednotku kdyz ji oteviral, proste chuj... Ty polamane draty mne taky dost potrapily nez jsem je nasel... Kdybych to delal pro nekoho, byla by to oprava okolo 20k kc. Novy sw do jednotek. Pote nasledovala klasika vsechny naplne s filtrama komplet nove mimo almary a diferaku, tam budu menit az na jaro kdy je jiste ze si ten pekac jeste nejakou dobu necham. Co ja vim, dejme tomu 8k za material je realnych. Komplet nove predni a zadni brzdy, protoze ackoliv ty origo byly zanovni, jak to dlouho stalo bylo po nich. Hloubkova koroze je svine, nebrzdilo to. Desky se zanesly a vylestily kotouce a neslo se toho zbavit. desitka za matros jak vysita. Samozrejme oprava ASK a logicatora, kdybych si to nechal udelat, bylo by to dalsich deset. Dvakrat se menilo celni okno, platila pani pojistovna. Dal jsem menil tesneni sibru, neco okolo 1500kc tusim, svetlomet, silentbloky ve dverich, nu dobra priznam se, vymenil jsem jenom jeden, u ridice, neni cas na pikacoviny. Olej do hydrokufru s tema silentama a tisicovka pryc. Svetylko za sedmicku... Pak jsem chvili jezdil a zapomnel na to ze sedma je tank a ne auto na skoky, vletel neco okolo kilecka na jeden zeleznicni prejezd ktery byl tak trochu dokopecka a pak hned z kopecka a sedmice ze vznesla, uletela nejaky ten metr a tezce dopadla na zem. Samozrejme se pohla geometrie... Pri pokudu o serizeni se zjistilo ze je zarostly excentr a pri snaze s nim pohnout se ustruhnul. Takze nasledovaly nove raminka, excentry, geometrie, v nakladech okolo deseti tisic. Jinak rezani tech ramen bylo moc prijemne a dlazdic byl svaty clovek... Jelikoz mam predface a facelift ma hezci MMI, tak doslo ke zprzneni originalniho stavu a nastehovala se mi tady faceliftova MMI a dodelal jsem si BT konektivitu at neprudim s telefonem pomahat a chranit. Do toho minulou zimu zanovni 7mm Alpiny protoze ten kroutak v nizkych otackach je v zime vrazedny. V tomto smeru zlaty benzin, ten je jak beranek. No a na leto 4 ks styling 149 a 4ks styling 152 protoze jsem se neumel doprcat k tomu ktere jsou hezci, tak treba se mne to letos povede rozlousknout. Vsechny kola na srovnani a renovaci - jeden z mych obrovskych omylu ze to bude levne. Krute jsem se mylil, renovace jedne sady je k 15k kc... Je v tom chemicke odlakovani, srovnani, reaktivni zaklad, plnic, barva lak. Tu jebacku s tema 149-tkama si malokdo dokazete predstavit, vybrouseni jednoho kola zabere asi 6 hodin prace kdyz v tom ma clovek uz nejakou malou praxi. No a jelikoz se mne to auto uplne jako ze moc nesere, tak jsem si udelal radost a poridil klimatizovane masazni komforty dopredu, dozadu, samo ze v kombinaci ktera k nachtblau patri, takze champagne merino, dvojskla at je nejaka ta sranda kdyz budu menit ty silenbloky ve dverich a maritime drevo protoze se mi v te popelnici libi. I kdyz jsem si na ten muj puvodni poplar natur zvyknul, preci jen maritime je mi bliz. Do toho nyni po roce olej s filtrem a teda oprava trubky dynamic drive a dva litry pentosinu, neco okolo tisicovky za olej. Jeste si vzpominam ze jsem menil sterace, co ja vim, neco okolo 1500.

Zbyva mne toho na udelani jeste dost, silentbloky do dveri, interier se povaluje v dilne zatim neni nikdo kdo by ho tam namontoval, dvojskla, drevo a nevim jestli jsem to napsal, ceka mne vymena jednoho nebo spis radsi obou vlnovcu na vyfuku. Protoze ty jsou udelane takovym zpusobe, ze si to nikdo nedokazete ani predstavit, hnus a jako bonus mne jeden netsni protoze to delao nejake hovado. Vzhledem k tomu ze to po cely zivot jezdilo do autorizaku, tak si myslim ze to je jejich vizitka.

Co mne to auto stalo radsi nepocitam protoze to umim celkem solidne odhadnout. Na nutny provoz nic moc, na uvedeni ro pouzitelneho stavu taky to celkem jde, ale za ty kokotiny co jsem mit nemusel, ty byly nejdrahsi... Na druhou stranu to auto mam rad, jezdi se mne v nem moc dobre a kdyz sednu do novejsich efkovych baworaku smeje se mi huba sama od sebe... Tolik asi k tomu co stoji provoz sedmice ktera se nijak moc extremne nesere.
Uživatelský avatar
JakoobCZ
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: úte 30.12.2014 01:00

Re: PROSIM SMAZAT

#36 Příspěvek od JakoobCZ »

Není to úplně špatná iniciativa, možná kdybychom všichni sypali ty opravy do nějaký tabulky/databáze (jaká oprava při jakých km), tak by se z toho pak dal vyvodit nějakej smysluplnej závěr. Třeba by se tím potvrdila dokonalost sedmičky, nebo naopak ukázalo, že to zas tak horký není.

Co mě osobně překvapilo je, že sedmu zastaví rozbitej zámek dveří, díky kterýmu prostě nejdou zabouchnout a jet s otevřenýma fakt nechcete.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: PROSIM SMAZAT

#37 Příspěvek od matiz »

To je bonus vsech aut co maji SCA, to k tomu proste patri.

Ta tabulka by nemela moc vypovidajici hodnotu, jeden s tim jezdi opatrne, druhy normalne, treti jako picus, ctvrty jenom jezdi a neda do toho ani prd, nemyslim si ze to prispeje k tomu ze se bude blizit nejake magicke cislo na tachometru a ta konkretni vec se posere. Ja videl vranu co mela 700 na hrbu, puvodni motor, puvodni almara, puvodni diferak. vevnit teda vybydlena fest, ale jezdilo to, radilo to. Samozrejme ze brzdy na kasi, podvozek vytahany ale jezdilo to a az na jedno cidlo co odeslo to nemelo zadny velky problem. A to kdo vi jestli to nekdy nekdo nesmotal. Byla to predface 730d takove holatko. Ale bylo na nem videt ze melo tezky zivot, zadna vonafka ale krutoprisny pelech.
Odpovědět