
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přetěsnění 545i
Přetěsnění 545i
Ahoj, sháním někoho, kdo mi přetěsní n62b44, je to automat bez dynamic drive. Chtěl bych to komplet s rozvodama a vodní trubkou + vyčištěním kanálů sekundárního vzduchu. Popřípadě dát rovnou sníženej termostat. Jsem ze severních Čech, preferuji opravu co nejblíže, ne Morava. Předem díky za tipy 

Re: Přetěsnění 545i
Pokud jsi nenašel nejlepší TIP je SNEJK z Prahy. Nevyhoda je že má furt narváno a nebere moc telefony je lepší za ním rovnou dojet a domluvit se.
Ale myslím si že on to dělá dnes a denně a N62 je jeho denní chleba už dlouhé roky a udělá to precizně a ideálně komlet motor at na něj nemusíš šahat.
602 819 380, Pramenná 3 Praha 4 Kunratice...
https://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=270
Ale myslím si že on to dělá dnes a denně a N62 je jeho denní chleba už dlouhé roky a udělá to precizně a ideálně komlet motor at na něj nemusíš šahat.

602 819 380, Pramenná 3 Praha 4 Kunratice...
https://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=270
Re: Přetěsnění 545i
Z osobní zkušenosti určitě Snejk, už jsme tam dávali dvě V8, jen toho má fakt hodně.
Re: Přetěsnění 545i
Kolik má to auto najeto? Dělat komplet motor je otázka asi 95 až 105tis. Rozvody jsou třeba i při 250tis jako nové. Vodní trubka že teče jsem ještě neviděl a mrtvý motor tohoto typu na rozvody taky ne.
Re: Přetěsnění 545i
210 tis. Najeto, motor je tichý a rozvody jsou určitě dobré, udělal jsem těsnění u altíku kde byl teda velký únik jelikož těsnění prasklo, ale stále je tam únik, nejvíc asi přes víka ventilů, ale těžko specifikovat. Při dlouhém stání na volnoběh při zahřátém motoru po prošlápnutí plynu mírně zakouří modře, ne moc ale jo, z toho důvodu hlavy dolu a udělat gufera a přetěsnit. Kvůli tomu musí prý motor ven tak to udělat rovnou komplet než to za nějaký čas dělat znovu kvůli rozvodům nebo trubce, voda se teda neztrácí. Dostal jsem nabídku za 65 tis.PRAHAV8 píše:Kolik má to auto najeto? Dělat komplet motor je otázka asi 95 až 105tis. Rozvody jsou třeba i při 250tis jako nové. Vodní trubka že teče jsem ještě neviděl a mrtvý motor tohoto typu na rozvody taky ne.
Re: Přetěsnění 545i
Je to tak , co vím z okolí tak oba kamaradi co mají N62 mají již ptetesneni za sebou , cena cca 60 tis. V ceně jsou i nové rozvody, všechny možný těsnění a samozřejmě gufera ventilů.
Mě to stále někdy v budoucnu bude také čekat. Zatím vše v pohodě. Najeto je 128tis ale stáří to stáří....
Mě to stále někdy v budoucnu bude také čekat. Zatím vše v pohodě. Najeto je 128tis ale stáří to stáří....

Re: Přetěsnění 545i
Na gufera hlavy dolů nemusí.
Jinak já mám zrovna svůj motor na stole a venku je to fakt o moooooc lepší
Já teda dělám i rozvody........

Jinak já mám zrovna svůj motor na stole a venku je to fakt o moooooc lepší
Já teda dělám i rozvody........
Re: Přetěsnění 545i
No na gufera bych řekl že hlavy dolů musí. Viděl jsem sice na youtube jeden návod jak to dělal přímo v autě ale bylo to nějaký pochybný a myslím že se nedostal všude.
Re: Přetěsnění 545i
StellaM3 dej si sníženej termostat aspon 88C on by se mohl držet do cca 95-96stupnu max a motor si tím hodně oddychne. Asi to víš jak trpí na teplotu všechny tyto generace motorů cca 110-118c klidně prostě masakr to se pak projeví na materiálu co trpí oproti tomu když tam je 90-95c.
za 60k to dělá snejk což je fajn a asi nejlepší možnost pokud to člověk neumí a nezná ty motory.
za 60k to dělá snejk což je fajn a asi nejlepší možnost pokud to člověk neumí a nezná ty motory.
Re: Přetěsnění 545i
Jo jo Filozofe vím cheater mi to před koupí auta též připoměl, hned po nákupu auta jsem ho namontoval. Teď dle diag má 90 až 93 stupňů, víc netopí což je fajnFilozof píše:StellaM3 dej si sníženej termostat aspon 88C on by se mohl držet do cca 95-96stupnu max a motor si tím hodně oddychne. Asi to víš jak trpí na teplotu všechny tyto generace motorů cca 110-118c klidně prostě masakr to se pak projeví na materiálu co trpí oproti tomu když tam je 90-95c.
za 60k to dělá snejk což je fajn a asi nejlepší možnost pokud to člověk neumí a nezná ty motory.

Re: Přetěsnění 545i
Co dělá snejk za 60k?
Filozof píše:StellaM3 dej si sníženej termostat aspon 88C on by se mohl držet do cca 95-96stupnu max a motor si tím hodně oddychne. Asi to víš jak trpí na teplotu všechny tyto generace motorů cca 110-118c klidně prostě masakr to se pak projeví na materiálu co trpí oproti tomu když tam je 90-95c.
za 60k to dělá snejk což je fajn a asi nejlepší možnost pokud to člověk neumí a nezná ty motory.
Re: Přetěsnění 545i
PRAHAV8: Snejk dělá GO motoru N62Bxx a dělá jích desítky ročně jak na běžícím páse.
Co konkrétně vše mění neřeknu nemám tu soupis ale jistě by ti to tu někdo rád poskytl kdo si tím prošel.
Mám jen od motoru 3litr v naftě M57 kde se kupoval motor a vše kolem něj se dávalo nové aby to dalších 400-500tis km vydrželo jak minulej se kterým překročil 500tis km s původními rozvody i vstřiky.
Co konkrétně vše mění neřeknu nemám tu soupis ale jistě by ti to tu někdo rád poskytl kdo si tím prošel.
Mám jen od motoru 3litr v naftě M57 kde se kupoval motor a vše kolem něj se dávalo nové aby to dalších 400-500tis km vydrželo jak minulej se kterým překročil 500tis km s původními rozvody i vstřiky.

Re: Přetěsnění 545i
No 60tis za komplet motor je asi blbost to je ti jasný ne? Jen gufera a vše kudy utíká olej stojí okolo 30tis. GO motoru rozhodně u n62 není za 60tis díval jsi se někdy kolik stojí origo čidla od BMW? Já ted měním všechny hadice okolo chlazení a beru je z BMW a už ted mě to stojí 10tis a nemám je myslím ještě všechny.
Re: Přetěsnění 545i
On myslel těch 60 za práci bez materiálu za GO. 

Re: Přetěsnění 545i
Já právě teď budu řešit pretesneni na svojí n62 750 a jeden člověk že 7er klubu nechal jen za materiál 62tis. Zatím každý co nechával pretesnit motor s tím že šel ven tak základní cena byla 70tis ale po vyndani se vždy přišlo třeba na to že Hardy spojka je ko pak nějaký hadice, uložení motoru atd. Pokud snejk udělá motor včetně trubky za 60tis tak tam určitě není práce a většina dílů zůstává původních. Já když jsem dávno nechával dělat GO motoru u feldy tak mě to stálo 20tis a měnilo se všechno jak čidla tak hadičky atd. Co šlo se dalo nové.
Re: Přetěsnění 545i
Tak jak se tu píše komplet přetěsnění se bez demontáže motoru neobejde. Si vemte kolik tak stojí demontáž a montáž té V8my z auta.
Dělal jsem teď né N62, ale M62 kde OEM materiál na rozvody +těsnění hlav válců se šrouby dělalo cca 50K. A to byl bezvanos. Takže dělat rozvody bez výměny vanosových vačkových kol mi přijde jako né zrovna čistá práce.
Dělal jsem teď né N62, ale M62 kde OEM materiál na rozvody +těsnění hlav válců se šrouby dělalo cca 50K. A to byl bezvanos. Takže dělat rozvody bez výměny vanosových vačkových kol mi přijde jako né zrovna čistá práce.
Re: Přetěsnění 545i
PRAHAV8: Domluv se snejkem určitě ti řekne seznam věcí co se mění a cenu. Dělá to opravdu komplet aby se na motor nemuselo sahat potom už ale je to prace i materiál za těch 60K.
Když budeš kupovat vše po 10 - 100 kusech taky ti budou dávat jiné ceny. A on defakto si troufnu tvrdit těch 50-100 motorů ročně udělá....
Na počet obyvatel tu máme největší podíl repasovaných N62 motorů na světě na člověka.
Problém je telefon kterej nebere. Je lepší tam zajet a domluvit se sním rovnou je taky v Praze :
tel. 602 819 380 , Pramenná 3, Praha 4 Kunratice...

Když budeš kupovat vše po 10 - 100 kusech taky ti budou dávat jiné ceny. A on defakto si troufnu tvrdit těch 50-100 motorů ročně udělá....

Na počet obyvatel tu máme největší podíl repasovaných N62 motorů na světě na člověka.

Problém je telefon kterej nebere. Je lepší tam zajet a domluvit se sním rovnou je taky v Praze :
tel. 602 819 380 , Pramenná 3, Praha 4 Kunratice...