Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW e90 320d M47

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: Koupě BMW e90 320d M47

#21 Příspěvek od m4zzy »

Mám e91 330i a předtím jsem měl e46 330i s SMG převodovkou.

Za mě, na denní ježdení u E90/91 330i určitě automat, s tím motorem funguje docela fajně. Pokud na víkendovku a ježdení na okruhy, tak asi manuál. E90 je již servisně náročnější, má elektrickou vodní pumpu co se může vysrat kdy se jí zachce, ale vetčinou vydrží těch 150tkm a ozývá se předem na diagnostice, cena asi tak 15tis. Rády odcházejí DISA klapky (9tis origo velká), čidla vaček nebo vanosové ventily, je fajn mít v dobré kondici alternátor a startér. Pak může začít trochu kapat benzín z tankovací hadice (nevím teď přesně) a je to bohužel nějaká konstrukční chyba, že se provozem nejak "ošuchtá" a vydře. Samá hadice stojí prd ale je s tím mrda práce. Ale jinak je ten motor spolehlivý, nevysere se jen tak z ničeho nic.

No a pak spotřebák taky něco stojí. Brzdy, podvozek atd. U automatu měníš olej a vanu s filtrem a to stojí tak cca 10tis, a je to zhruba co 60tis km. Nic co by se nedalo zvládnout.

Za mě E90/91 330i rozhodně doporučuju, i 325i je fajn, tam je jen více profláklé, že je náchylnější na spotřebu oleje. Já osobně mám i xDrive, což dost lidí odsuzuje, ale pro mě na denní ježdení do práce na Vysočině je to fajn, krom toho v létě xdrive vypnu přes appku xDelete a jedu jen zadokolku, v zimě na mod Snow a je s tim neskutečná zábava, jelikož ty přední kola tě krásně podrží a vytáhnou a nemusíš míchat volantem jak blázen :)
focus_dk
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 28.08.2020 13:39

Re: Koupě BMW e90 320d M47

#22 Příspěvek od focus_dk »

m4zzy píše:Mám e91 330i a předtím jsem měl e46 330i s SMG převodovkou.

Za mě, na denní ježdení u E90/91 330i určitě automat, s tím motorem funguje docela fajně. Pokud na víkendovku a ježdení na okruhy, tak asi manuál. E90 je již servisně náročnější, má elektrickou vodní pumpu co se může vysrat kdy se jí zachce, ale vetčinou vydrží těch 150tkm a ozývá se předem na diagnostice, cena asi tak 15tis. Rády odcházejí DISA klapky (9tis origo velká), čidla vaček nebo vanosové ventily, je fajn mít v dobré kondici alternátor a startér. Pak může začít trochu kapat benzín z tankovací hadice (nevím teď přesně) a je to bohužel nějaká konstrukční chyba, že se provozem nejak "ošuchtá" a vydře. Samá hadice stojí prd ale je s tím mrda práce. Ale jinak je ten motor spolehlivý, nevysere se jen tak z ničeho nic.

No a pak spotřebák taky něco stojí. Brzdy, podvozek atd. U automatu měníš olej a vanu s filtrem a to stojí tak cca 10tis, a je to zhruba co 60tis km. Nic co by se nedalo zvládnout.

Za mě E90/91 330i rozhodně doporučuju, i 325i je fajn, tam je jen více profláklé, že je náchylnější na spotřebu oleje. Já osobně mám i xDrive, což dost lidí odsuzuje, ale pro mě na denní ježdení do práce na Vysočině je to fajn, krom toho v létě xdrive vypnu přes appku xDelete a jedu jen zadokolku, v zimě na mod Snow a je s tim neskutečná zábava, jelikož ty přední kola tě krásně podrží a vytáhnou a nemusíš míchat volantem jak blázen :)
Ahoj, jak ti drží ten xDrive u tvé E91? Hledám E92/E90 330i v automatu a xDrive se snažím vyhnout, protože ho osobně ve městě nijak nevyužiju a bojím se, že to bude na tak starým autě časovaná bomba a servis toho bude stát půl auta :D
Odpovědět