Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
G20/G21 Podvozek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte 30.03.2021 19:11
Re: G20/G21 Podvozek
tak s DSC on těžko mužeš jet na limitu auta.
já absolutně nevím proč bys měl hýbat volantem v zatáčce, prostě si nastavím poloměr, který max na apexu změniím a pálím plnej a prostě volantem už se prakticky nehýbe.
já absolutně nevím proč bys měl hýbat volantem v zatáčce, prostě si nastavím poloměr, který max na apexu změniím a pálím plnej a prostě volantem už se prakticky nehýbe.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: G20/G21 Podvozek
Já nikdy ale nepsal o jízdě na limitu.
Ty malůvky jen ukazují, jak jsem s e91 (xDrive) projížděl zatáčky a jak je jezdím s e90 rep s e89 (rwd).
Ty malůvky jen ukazují, jak jsem s e91 (xDrive) projížděl zatáčky a jak je jezdím s e90 rep s e89 (rwd).
Re: G20/G21 Podvozek
Pokud nejedeš na limitu, Dsc je on, pak musíš mít něco s geo, jinak to není dost dobre možný... užovka může být leda tím, že se ti mění úhel/stopa při propruzeni, tzn. vůle nebo ohnuté rameno (mimo linearní rozsah standardní geo/vedení kola)...
“Ability is what you're capable of doing.”
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: G20/G21 Podvozek
Obě auta (m4Zlik e89 a brambor2 e90) jsou podvozkově ve 100% stavu, určitě tam nikde nejsou žádné vůle, vše tipťop. Je ale pravda, že brambor2 dělá tu užovku mnohem výrazněji než m4Zlik, ten jede zatáčku skoro tak klidně a "po kolejích" jako jezdívala e91 xDrive blahé paměti.
Lámu si s tím hlavu, co brambora2 mám (2 roky), ale ještě sem nepřišel nato, co tu užovku u něj způsobuje. A zajímavé je, že tu užovku dělal úplně stejně na m-paket podvozku (square setup 18") i fčíl (///M3 ramena, ///M3 silenbloky, Koni, HR Sport pružiny, staggered 18").
Při parkování občas lupe v převodce řízení, tak asi časem zkusím vyměnit ještě i tu za novou OEM.
Lámu si s tím hlavu, co brambora2 mám (2 roky), ale ještě sem nepřišel nato, co tu užovku u něj způsobuje. A zajímavé je, že tu užovku dělal úplně stejně na m-paket podvozku (square setup 18") i fčíl (///M3 ramena, ///M3 silenbloky, Koni, HR Sport pružiny, staggered 18").
Při parkování občas lupe v převodce řízení, tak asi časem zkusím vyměnit ještě i tu za novou OEM.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: G20/G21 Podvozek
zkus si zkontrolovat volantovou tyč ... teď jsem jednu měnil co měla asi tak 2cm vůli 
Každopádně to co vyznačuješ není vlastnost, ale problém (auta a nebo řidiče
)

Každopádně to co vyznačuješ není vlastnost, ale problém (auta a nebo řidiče

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: G20/G21 Podvozek
Vzhledem k tomu ze F30 bylo nejhur hodnocene auto od bmw tak jsem nad tim nepremyslel ...LiborX50dM píše:a není lepší koupit třeba Fko 340i než Gčko 320D?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte 30.03.2021 19:11
Re: G20/G21 Podvozek
jako že by byla novější generace lepší než předchozí? to se moc nestává a rozhodně ne po roce 2000.
rozhodně bych radši jezdil s F30 340i v plné než v G20 320d v hadru
rozhodně bych radši jezdil s F30 340i v plné než v G20 320d v hadru
Re: G20/G21 Podvozek
Jako neříkám, že bych raději G20 320d než to Fko 340i, ale spíš bych prostě nekoupil ani jedno (respektive přišetřil na to G20 3/440i). Že jsou G lepší než F generace je dost možné. U 5er už to potvrdilo spousta lidí, co se s autem nejen svezla, ale řeší i techniku. Nemyslím teď vrzání interiéru a spolehlivost motorů, ale jízdní projel, především podvozek a řízení. Třeba F10 má tragickou pověst, zatímco G30 se jeví skvěle (já zkoušel 540i a fakt bych si to klidně koupil).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte 30.03.2021 19:11
Re: G20/G21 Podvozek
jenže cena G20 320d vs G20 340i je dvojnásobek.
Re: G20/G21 Podvozek
Myslím že 340i je pro člověka co reálně uvažuje o 320d trochu extrém, přece jen, ne každej potřebuje mít 300+ koní. Osobně bych spíše zvážil šestiválec 330d, ten cenový rozdíl by nemusel být tak velký.
Co se týče původního dotazu, přidám pár svých postřehů po roce ježdění s M340i. Klidně bych hledal auto, co má klasický podvozek (ne M-sport). On i ten klasický podvozek je tvrdší (kupříkladu vůči nějaké Audi, Passatu) a nějaké ,,sportovní“ ježdění na poměry výkonu 320d ten podvozek bez problému zvládne. Popřípadě adaptivním podvozkem taky nic nezkazíš, jen ty náklady na servis budou posléze určitě větší. Co se týče komfortu jízdy, hodně dělají pneumatiky a hlavně tlak! BMW doporučuje 2,8 bar, jezdil jsem nějakou dobu s 2,4 a je to neuvěřitelný rozdíl. Dále rozdíl komfortu 18“ vs 19“ je skoro nulový.
Po roce ježdění s x-drive bych se bez něj klidně obešel.
Ale nejlépe bych ti poradil si ty auta půjčit a vyzkoušet, 3er předváděčku má každý prodejce.
Co se týče původního dotazu, přidám pár svých postřehů po roce ježdění s M340i. Klidně bych hledal auto, co má klasický podvozek (ne M-sport). On i ten klasický podvozek je tvrdší (kupříkladu vůči nějaké Audi, Passatu) a nějaké ,,sportovní“ ježdění na poměry výkonu 320d ten podvozek bez problému zvládne. Popřípadě adaptivním podvozkem taky nic nezkazíš, jen ty náklady na servis budou posléze určitě větší. Co se týče komfortu jízdy, hodně dělají pneumatiky a hlavně tlak! BMW doporučuje 2,8 bar, jezdil jsem nějakou dobu s 2,4 a je to neuvěřitelný rozdíl. Dále rozdíl komfortu 18“ vs 19“ je skoro nulový.
Po roce ježdění s x-drive bych se bez něj klidně obešel.
Ale nejlépe bych ti poradil si ty auta půjčit a vyzkoušet, 3er předváděčku má každý prodejce.
Re: G20/G21 Podvozek
Na to ted cekam, bohuzel asi to jeste nejaky ten den potrva, neni moc ochoty v teto dobe na projizdky od prodejcu ...ludekk píše:Myslím že 340i je pro člověka co reálně uvažuje o 320d trochu extrém, přece jen, ne každej potřebuje mít 300+ koní. Osobně bych spíše zvážil šestiválec 330d, ten cenový rozdíl by nemusel být tak velký.
Co se týče původního dotazu, přidám pár svých postřehů po roce ježdění s M340i. Klidně bych hledal auto, co má klasický podvozek (ne M-sport). On i ten klasický podvozek je tvrdší (kupříkladu vůči nějaké Audi, Passatu) a nějaké ,,sportovní“ ježdění na poměry výkonu 320d ten podvozek bez problému zvládne. Popřípadě adaptivním podvozkem taky nic nezkazíš, jen ty náklady na servis budou posléze určitě větší. Co se týče komfortu jízdy, hodně dělají pneumatiky a hlavně tlak! BMW doporučuje 2,8 bar, jezdil jsem nějakou dobu s 2,4 a je to neuvěřitelný rozdíl. Dále rozdíl komfortu 18“ vs 19“ je skoro nulový.
Po roce ježdění s x-drive bych se bez něj klidně obešel.
Ale nejlépe bych ti poradil si ty auta půjčit a vyzkoušet, 3er předváděčku má každý prodejce.