Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Auto je prodaný a to je myslim si nejlepsi odpověď na ty řeči co se tu vedly. Peace 
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jarax má vše natočené a okomentované co se mé e65 týče, žvásty typu stočené kilometry a bouračky si strčte někam. Škoda že sem už nechodí a popravdě se mu a dalším letitým členům ani moc nedivím 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
A co nám k tomu napíše pan fahl nebo už se radši neukaze? 

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 27.11.2021 00:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Nový majitel je tady na klubu tak třeba si k tomu taky napíše své. Co o mě Jarda napsal nevím, i tak mám k tomu borcovi respekt
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Souhlas. Pokud byl u prodeje majitel a Jarax mluvil před ním tak pravdu neřekne. Ale pokud se člověk trochu optá třeba v Praze tak hned je v obraze a uteče.
cheater píše:Vzhledem k tomu jak se Jarax ke tvému autu vyjadřoval a ke tvému přístupu k autům tak se divím že se tam jeli vůbec podívat a auto koupili.Sweden píše:Jarax má vše natočené a okomentované co se mé e65 týče, žvásty typu stočené kilometry a bouračky si strčte někam. Škoda že sem už nechodí a popravdě se mu a dalším letitým členům ani moc nedivím
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jsem zde pod tímto nickem protože ten který používám normálně (ikdyž sem nechodím) tak nepoužiju. Nechci aby mě nekdo psal a pak kritizoval auto a říkal ty jsi blbec že jsi to koupil podívej na toto a na toto. Pak bude za blbce i Sweden a pak i Jarax a celkově každy kdo auto viděl i jen na fotce. Stačí mi už jen ty soukromé zpravy abych poslal fotky a cenu za kolik jsem koupil
Je to 14let starý auto a i když není top a není to long tak základ je podle mě dobrý. Jestli někdo říká že auto je vrak tak at je mi to jedno


Sweden píše:Nový majitel je tady na klubu tak třeba si k tomu taky napíše své. Co o mě Jarda napsal nevím, i tak mám k tomu borcovi respekt
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Hele ja to nechapu. To auto bylo strasne levny. Stejnou sumu chteji blazni za e60 520d.
A ze bylo jakoze prej udajne chlapi v hospode rikali bourany stoceny utrapeny, ale kdyby 30 ticek sleva, tak to berem hned a nic nas nezajima to je k smichu.
A ze bylo jakoze prej udajne chlapi v hospode rikali bourany stoceny utrapeny, ale kdyby 30 ticek sleva, tak to berem hned a nic nas nezajima to je k smichu.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Přeposílám vzkaz
Já nemám důvod někomu lhát, vymýšlet ani se stydět za své názory,
Klidně vám řeknu, co jsem o swedenovi a jeho autech psal, swedena už nějaký čas znám a jeho prioritou aut je vzhled, dá si na auto velká kola, M6 paket za nesmysl (u šestky), ale nevadí mu že mu nejde roletka, má popraskanou sedačku apod. Hold každý jsme nějaký, todle není nic proti swedenovi, prostě to tak má a já to mám zase jinak. Sweden byl zase hotovej z toho jakej mám v autě bordel, hold v něm bydlím, odjel jsem 3000km za dva dny a projel 5 sedmiček, ale uklidím ho. Slibuju. Mám zákazníky co mají auto v topu, ale extrémně zabordelené a pravidelně jim ho čistíme, uklizíme shnily svačiny atd. Prostě jsem každej nějakej
Jenže na BMWklubu vznikl nějakej divnej fešném že swedenovi auta jsou TOP A1, to mi psalo asi 5 lidí, ano jsou, ale jen po vzhledové stránce. Já bych s autem v takovým stavu jezdit nemohl, pro spoustu lidí je to auto v dobrém stavu.
A co jsem tam teda našel? Carvertical říka že by auto mělo mít najeto 411 tisíc, jenže to jen proto že mělo v určitém období velký nájezd, předtím a potom byl menší. Já bych řekl nájezd asi sedí. Každopádně to vychází z nějakého výpočtu, nikoliv ze záznamů! Taky je na carverticalu nějaké poškození po nehodě, ale to jsou vše akce za 10-30 tisíc tuším a to jsou v BMW nebo dle pojišťoven opravdu drobnosti, podle mě se měnil nárazník a něco na dveřích nebo dveře. Jen pro info když se mění zadní bočnice v BMW, je to přes 150tkč. Nevšiml jsem si že by někde bylo něco po nehodě špatně opraveno a todle je opět věc které bych se nebál.
K výbavě se vyjadřovat nebudu, toho se tady napsal dost. Ostatně doba pokračila, a zájemce o takové sedmičky moc nemá, všichni si radši připlatí, chcou longa, výbavu, Individual, ale všichni ví že takové auto není za 190.
Ale co se tam tedy našlo. – rachtavý zvuk z motorového prostoru, na 90% vodní pumpa, ta chce udělat brzo než někoho nechá viset. Gufera už celkem kouří, motor potečeny od oleje, pomalu by to už taky chtělo řešit, malinko je citít chladící kapalina, opět odhaduji na vodní pumpu, nejde CD changer, + nějaké drobnosti. Snejk někde psal že podvozek není jako na obláčku, tady zase osobně nevidím problém, prostě normální 750i, krátká na 20“kách, todle nikdy lepší nebude. Naopak co jsem hned poznal je převodovka, resp asi měnič, škubání při zátahu z nizkých otáček, do kopce apod. podřazení to vyřešilo, takže repase meniče. Převodovka samotná bude ok, řadila dobře. No a poslední věc, ten motor je opravdu slabý, jede to jako slabší 745i, jestli jsou to katy, váha vzduchu, software motoru nebo nějaká jiná věc těžko hodnotit, chod motoru je slušný.
Shrnutí – za 190k v česku těžko bude lepší 750i, ten horkej brambor z áček, ta s SPZ 1122, je ještě horší, byl jsem ještě u snejka na nějaké 750Li Individual za 350 a ta mě zklamala mnohem víc, jela dobře, přetěsněny motor, udělaná světla, jela dobře, ale zase hromada věcí nefunkční, celkově vybydlená, rozvrzaná, KO ACC, kopající převodovka. Jak jsem řekl kupci, pokud chce opravovat všechny ty věci někde v servisu, narve do toho nesmysl peněz a výsledek furt nebude nic moc za ty prachy. Pokud si tam opraví spoustu věcí sami a spostu věcí tomu odpustí, je to pěkné auto. Teda vlastně po vzhledové stránce Swedenovi klobouk dolů, nenašel jsem tam smítko.
Hlavně bych vám doporučil aby jste přestali ty auta řešit po teoretické stránce a začali něco dělat. BMWklub se stal kolekcí různých pisálků, bohužel většina z nich to nemá podložený zkušenostma a znalostma a zbytečně se tu rozjela agrese. Na svém FB budu reportovat o tom co jsme vše koupili.
Jo a ještě jedna věc, a to je cena, uvědomte si že cenu vozu určuje kupec, jeslti za ni sweden 500k, je to jeho věc. To že to neprodá je druhá věc, ale tvrdit někomu že tu cenu nemá, to je věc druhá. To že mu někdo nabídne polovinu, s tím osobně nemám problém. Dělám to taky, napíšu, slušně „Dobrý den, za vaší sedmičku nabizím poloviční cenu, bez diskuze pro to přijedu a odvázím, pokud se vám moje nabídka zdá urážlivá, tak ji smažte a velice se vám omlouvám“ ale jestli si někdo se mnou týden píše že to chce a pak řekne že to chce za pulku, to už je věc druhá. Já se v poslední době dozvěděl že to že chci za origo BMW brzdy koncovou cenu a nenechávám zákazníkovi moji slevu je zlodějina, stejně tak jako že chci necelých 6k za snížený termostat je zlodějina. Jestli vám to vadí, jeďte jinam, udělejte si to sami, termostat je na bazoši za skoro polovinu cenu, nemá sice zapojenej výhřev, ale asi nějak funguje. Já každého dopředu informuji kolik bude daná věc stát, pokud mu vadí cena, hold musí jinam. Pokud někdo neakceptuje cenu swedenovi sedmy, musí hledat jinou nebo chodit pěšky.
Zlodějina je když někomu neřeknu cenu a pak to stojí nepřiměřeně moc apod.
Jo a xaler už byl u Snejka
Mějte se tu hezky, JaraX
Já nemám důvod někomu lhát, vymýšlet ani se stydět za své názory,
Klidně vám řeknu, co jsem o swedenovi a jeho autech psal, swedena už nějaký čas znám a jeho prioritou aut je vzhled, dá si na auto velká kola, M6 paket za nesmysl (u šestky), ale nevadí mu že mu nejde roletka, má popraskanou sedačku apod. Hold každý jsme nějaký, todle není nic proti swedenovi, prostě to tak má a já to mám zase jinak. Sweden byl zase hotovej z toho jakej mám v autě bordel, hold v něm bydlím, odjel jsem 3000km za dva dny a projel 5 sedmiček, ale uklidím ho. Slibuju. Mám zákazníky co mají auto v topu, ale extrémně zabordelené a pravidelně jim ho čistíme, uklizíme shnily svačiny atd. Prostě jsem každej nějakej
Jenže na BMWklubu vznikl nějakej divnej fešném že swedenovi auta jsou TOP A1, to mi psalo asi 5 lidí, ano jsou, ale jen po vzhledové stránce. Já bych s autem v takovým stavu jezdit nemohl, pro spoustu lidí je to auto v dobrém stavu.
A co jsem tam teda našel? Carvertical říka že by auto mělo mít najeto 411 tisíc, jenže to jen proto že mělo v určitém období velký nájezd, předtím a potom byl menší. Já bych řekl nájezd asi sedí. Každopádně to vychází z nějakého výpočtu, nikoliv ze záznamů! Taky je na carverticalu nějaké poškození po nehodě, ale to jsou vše akce za 10-30 tisíc tuším a to jsou v BMW nebo dle pojišťoven opravdu drobnosti, podle mě se měnil nárazník a něco na dveřích nebo dveře. Jen pro info když se mění zadní bočnice v BMW, je to přes 150tkč. Nevšiml jsem si že by někde bylo něco po nehodě špatně opraveno a todle je opět věc které bych se nebál.
K výbavě se vyjadřovat nebudu, toho se tady napsal dost. Ostatně doba pokračila, a zájemce o takové sedmičky moc nemá, všichni si radši připlatí, chcou longa, výbavu, Individual, ale všichni ví že takové auto není za 190.
Ale co se tam tedy našlo. – rachtavý zvuk z motorového prostoru, na 90% vodní pumpa, ta chce udělat brzo než někoho nechá viset. Gufera už celkem kouří, motor potečeny od oleje, pomalu by to už taky chtělo řešit, malinko je citít chladící kapalina, opět odhaduji na vodní pumpu, nejde CD changer, + nějaké drobnosti. Snejk někde psal že podvozek není jako na obláčku, tady zase osobně nevidím problém, prostě normální 750i, krátká na 20“kách, todle nikdy lepší nebude. Naopak co jsem hned poznal je převodovka, resp asi měnič, škubání při zátahu z nizkých otáček, do kopce apod. podřazení to vyřešilo, takže repase meniče. Převodovka samotná bude ok, řadila dobře. No a poslední věc, ten motor je opravdu slabý, jede to jako slabší 745i, jestli jsou to katy, váha vzduchu, software motoru nebo nějaká jiná věc těžko hodnotit, chod motoru je slušný.
Shrnutí – za 190k v česku těžko bude lepší 750i, ten horkej brambor z áček, ta s SPZ 1122, je ještě horší, byl jsem ještě u snejka na nějaké 750Li Individual za 350 a ta mě zklamala mnohem víc, jela dobře, přetěsněny motor, udělaná světla, jela dobře, ale zase hromada věcí nefunkční, celkově vybydlená, rozvrzaná, KO ACC, kopající převodovka. Jak jsem řekl kupci, pokud chce opravovat všechny ty věci někde v servisu, narve do toho nesmysl peněz a výsledek furt nebude nic moc za ty prachy. Pokud si tam opraví spoustu věcí sami a spostu věcí tomu odpustí, je to pěkné auto. Teda vlastně po vzhledové stránce Swedenovi klobouk dolů, nenašel jsem tam smítko.
Hlavně bych vám doporučil aby jste přestali ty auta řešit po teoretické stránce a začali něco dělat. BMWklub se stal kolekcí různých pisálků, bohužel většina z nich to nemá podložený zkušenostma a znalostma a zbytečně se tu rozjela agrese. Na svém FB budu reportovat o tom co jsme vše koupili.
Jo a ještě jedna věc, a to je cena, uvědomte si že cenu vozu určuje kupec, jeslti za ni sweden 500k, je to jeho věc. To že to neprodá je druhá věc, ale tvrdit někomu že tu cenu nemá, to je věc druhá. To že mu někdo nabídne polovinu, s tím osobně nemám problém. Dělám to taky, napíšu, slušně „Dobrý den, za vaší sedmičku nabizím poloviční cenu, bez diskuze pro to přijedu a odvázím, pokud se vám moje nabídka zdá urážlivá, tak ji smažte a velice se vám omlouvám“ ale jestli si někdo se mnou týden píše že to chce a pak řekne že to chce za pulku, to už je věc druhá. Já se v poslední době dozvěděl že to že chci za origo BMW brzdy koncovou cenu a nenechávám zákazníkovi moji slevu je zlodějina, stejně tak jako že chci necelých 6k za snížený termostat je zlodějina. Jestli vám to vadí, jeďte jinam, udělejte si to sami, termostat je na bazoši za skoro polovinu cenu, nemá sice zapojenej výhřev, ale asi nějak funguje. Já každého dopředu informuji kolik bude daná věc stát, pokud mu vadí cena, hold musí jinam. Pokud někdo neakceptuje cenu swedenovi sedmy, musí hledat jinou nebo chodit pěšky.
Zlodějina je když někomu neřeknu cenu a pak to stojí nepřiměřeně moc apod.
Jo a xaler už byl u Snejka
Mějte se tu hezky, JaraX
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Sorry, ale tohle je zase takový ubreceny, buď jsem na fóru a normálně sem píšu a nebo nejsem a neposilam sem vzkazy přes někoho jinýho.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 27.11.2021 00:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ámen, díky Jaraxi. Roleta šla... Asi tak 15x 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
A ještě na svou obhajobu, v životě jsou situace, např. rozvod, že je vám nějaká nefungující roletka a tři kapky oleje pod motorem naprosto u prdele. Kdyby známá neprodávala nečekaně e70 4.8i tak mám tu svou e65 za 190k stále v garáži a užívám si jí plnými doušky než by šla komplet pod kudlu. Hodně štěstí a hlavně zdraví kolegové
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Swedene pusť to z hlavy
nemáš se vůbec proč obhajovat. Máš štěstí, že na Tvoji sedmu nedostal zálusk Filozof
.
Jinak by mě spíše zajimalo, jak dopadl Xaler u Snejka. Myslel jsem si, že se na tu show budou prodávat vstupenky a ono nic


Jinak by mě spíše zajimalo, jak dopadl Xaler u Snejka. Myslel jsem si, že se na tu show budou prodávat vstupenky a ono nic

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jak jako pod kudlu? Jakože na díly?Sweden píše:A ještě na svou obhajobu, v životě jsou situace, např. rozvod, že je vám nějaká nefungující roletka a tři kapky oleje pod motorem naprosto u prdele. Kdyby známá neprodávala nečekaně e70 4.8i tak mám tu svou e65 za 190k stále v garáži a užívám si jí plnými doušky než by šla komplet pod kudlu. Hodně štěstí a hlavně zdraví kolegové
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ne pouze motor ven, na díly fakt ne, blbě sem to napsal
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Mi to nedá a musim trochu pichnout do vosiho hnizda.. Uz to tady sleduju hodne dlouho, jak xaleruv pribeh, tak filovi pohadky, ale co me zarazi.. Skoro nikdo tady neresi 730d, jenom samy 45i a 50i.. To uz jsou tady fakt jen samy fajnsmekri co maji jen V8ky nebo tu je i nejakej naftomil, kterymu se to zkratka nesere a tak to tady nijak neresi?
premesjlim totiz, ze bych si teda yzkousel opevovanou e65ku, abych zjistil jestli ma smysl prelejzat z toho praveku ala e38, ale v uvahu pripada pouze 730d. Takze tenhle vykrik do tmy je vlastne dotaz - mate tu vubec nekdo tu 30d? 


Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Je to tu samej fajnšmekr s v8
Co se motoru týče, tak předfejs 160kw M57 není servisně špatnej, bytelný rozvody, nemá DPF, - takže jen klasický naftový problémy - turba, vstřiky, EGR.
Facelift 170kw - M57N2 - tady už jsou chatrný rozvody - preventivně každých 200k udělat - cena 40k + DPF, ale ještě to není takový průser jako N57 v F01.
Kvůli rychlýmu nástupu kroutáku dostávají víc zabrat převodovky a nemusí tolik vydržet, ale je to hlavně o majiteli.
Jde hlavně o to, že ta nafta má pro normálního člověka stejné náklady na provoz, ale nižší výkon a horší kultivovanost oproti V8 s LPG. Takže proč za svoje peníze nechtít víc... V8.
Ale pokud máš zdroj levnější nafty, jseš na ni zvyklej a 160-170kw ti stačí, tak bych se toho nebál. To svezení nebude tak dokonalý, ale oproti e38 730d pořád o obrovský skok dál.
Další problém bude s výbavou, ty 730d jsou ve většině případů hrozný holátka a nemají vůbec nic, ani nějaký minimum jako DD, EDC, Komforty, L7 atd..

Co se motoru týče, tak předfejs 160kw M57 není servisně špatnej, bytelný rozvody, nemá DPF, - takže jen klasický naftový problémy - turba, vstřiky, EGR.
Facelift 170kw - M57N2 - tady už jsou chatrný rozvody - preventivně každých 200k udělat - cena 40k + DPF, ale ještě to není takový průser jako N57 v F01.
Kvůli rychlýmu nástupu kroutáku dostávají víc zabrat převodovky a nemusí tolik vydržet, ale je to hlavně o majiteli.
Jde hlavně o to, že ta nafta má pro normálního člověka stejné náklady na provoz, ale nižší výkon a horší kultivovanost oproti V8 s LPG. Takže proč za svoje peníze nechtít víc... V8.
Ale pokud máš zdroj levnější nafty, jseš na ni zvyklej a 160-170kw ti stačí, tak bych se toho nebál. To svezení nebude tak dokonalý, ale oproti e38 730d pořád o obrovský skok dál.
Další problém bude s výbavou, ty 730d jsou ve většině případů hrozný holátka a nemají vůbec nic, ani nějaký minimum jako DD, EDC, Komforty, L7 atd..
e66 750Li
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jajáj, tieto vaše detske nazory? Preco by mala byt kazda nafta socka ? Dost vela ich poznam a este aj jednu 730d 160kW mam, ktora je vo velmi slusnej vybave... A urcite lepsia ked jazdis vela, ako tieto zbastlene a sfusovane kramy na plyn... A napr na mojej mam uz 400t km a nic neodislo, povodne vstreky, povodne turbo atd... Ale uz pojde do sveta...