Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

x3 35i

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
lp
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: ned 07.06.2009 00:00

x3 35i

#1 Příspěvek od lp »

Prosím máte někdo zkušenosti s BMW X3 35i, 225kw?
Jakou to má spotřebu a je to vůbec lepší volba než 3l v naftě?
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: x3 35i

#2 Příspěvek od HyndaDan »

Zkušenost nemám, ale je tam stejný motor jak v 335i.

doporučuji přečíst toto vlákno:
https://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=101583
e66 750Li
Andzin
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: čtv 22.01.2015 01:00
Bydliště: Brno

Re: x3 35i

#3 Příspěvek od Andzin »

Mam toto auto X3 35i rv 2011 a pokud nekdo shani X3, pak bych predne polozil zakladni otazku.

Chcete auto teto velikosti pro radost a opravdu radi ridite? >> 35i naplni vase blaho

Chcete spolehlive premistovadlo, co pojede za levno a nemate potrebu si obcas zvednout adrenalin? >> poridte 20D nebo 30D, uspokoji vas oboje. Jen pozor na roky s problemovymi motory(rozvody).

Jak jsem dospel ke koupi sve X3

1) X5 se mi zdala zbytecna stodola, pred tim jsem mel X3 2.0D E83 a velikost mi vyhovovala, jen uz to byla 2007, vybavu mela slabsi a 135kW sice jelo, ale tak nejak normalne. U X jsem chtel zustat kvuli tomuze ze jsem jezdil casto na vysocinu, dobry prehled z vozu a predevsim BMW umelo udelat SUV ktere by nepripominalo jizdu almarou

2) pri vyberu auta generace F25 byly na vyber motorizace 20D, 30D, 35Ds, 28i a prave 35i. Jak jsem rekl, Dcka nejedou vylozene zle, predevsim 35D melo slusny zatah, nicmene na ten motor jsem se docetl docela vic troublu (predevsim necekane havarujici rozvody, problemy s lambdama a DPF atd). Obecne na vsechny disely od roku 2008 do 2013 (pak jsem to jiz prestal sledovat).Pokud si takovy vuz chcete poridit ojety, muze to byt docela past na penize.

3) svezl jsem se ve vsech, predevsim 30D jsem zkusil vic kusu. Nakonec mne dostala prave 35i. Ten charakter ve spojeni se sportovni ZF AT je proste uzasnej. V zadnym jinym aute tohoto typu (nelze srovnavat jabka s hruskama jako je M3 nebo GTR:) se tak nebavim. Panove co maji 35i v 3 nebo 5 rade muzou urcite souhlasit, ze auto s timto motorem je nadherne tocive, vykon dostupny kdykoli a ihned, spotreba na auto s 320hp bez vsech tech blbosti jako vypinani valcu atd. je pohodova. Z mista na 100km za 5.7s od takoveho sedeho vysokeho auta nikdo neceka. A xdrive vam umozni tu silu vyuzit naplno nejen pri jizde po primce.


Pokud pominu soucasne 50i a 50d do Mkovych rad, myslim si ze toho je jeden z poslednich poctivych motoru. Pokud se o nej dobre starate, menite olej po 10tis a proste delate co si auto zaslouzi, odveci se vam trvanlivosti a radosti pri kazdodenim svezeni.

Kolikrat v lete neodolam, stahnu okenko a jen tak pridam plyn vice nez musim abycho ho hned zachvili zase ubral, v tunelu ten hukot zni jak stihacka, odfukovani turba pri razeni v tahu, v garazich zvucne brumlani a uprdnuti do vyfuku... Zadne umele zvuky z repraku. Syrovej motor nepridusenej ruznyma filtrama.

Mel jsem moznost zkusit si X3 s 28i (nebo 30i tomu ted rikaj?), je to nadopovany a jede, ale 4-hrnek proste zustane 4-hrnkem. Na tezsi auto s vyssi zastavbou bych ho nevybral. Do 3 rady OK.

Na tu 35i najdete mraky modifikaci, kde se da vykon za par kacek powerboxem (10-15tis) posunout na 350-400hp, dalsimi modifikacemi ruznych komponent i k 500hp. Nikdy jsem nemel tu potrebu, ale nekoho by to mohlo zajimat.

Co se tyce spotreby, po meste je to znatelne horsi proti Dckam. Zatimco E83 jezdila vicemene stejne, 35i si po meste 10-11L vezme. Holt ty neustale rozjezdy a popojizdeni, predevsim v zime nez se motor zahreje. Jakmile ale na to slapnete, spotreba se vyhoupne jen o 1L navic k 12-13L a vic uz se ji nechce ikdyz letite v nemecku po dalnici 200km/h.
Kdyz vyjedete z mesta, neni problem 8L/100, na dovolene bezna cifra, i v Alpach v lete jsem jezdil za 8.5L.
Co se tyce dalnice, jednu dobu jsem jezdil 2x tydne Brno-Praha, pri udrzovani rychlosti 130-160km/h jsem mel dlouhodobe spotrebu 9.5L.

V zime prijmeny benefit, neresite zamrzani nafty a motor vzdy naskoci na prvni dobrou i se slabsi baterii. Odzkouseno v -28C.

Kdyz se nam rodina rozrostla a ja musim prepravovat zenu, 2 deti, psa a kocarek (brzy vymenim za kola), nastala nutnost poridit neco vetsiho. Nakonec padla volba na Turka II s 193kW 30TDI. Musim rici, ze to vubec neni ono. Ackoli je to auto pohodlne a pro rodinu dobre, ta radost tam proste neni. I nas starsi syn rika, ze zadne auto tak krasne nevrci a nejede jak X3.

Jelikoz jsem jeste ve firme dostal sluzebniho Karoqa, X3 mi stoji doma pod oknem a uz vice jak rok se rozhoduji k prodeji. Ale skoda dobreho auta schazet stanim pod plachtou.

Kdyby mel nekdo zajem, inzerat ve sekci inzerce. Jeste ho tam tyden dva necham a pak se dokopu vyvesit ho i nekde verejne.
Nejradeji bych byl aby si ho vzal nejaky fanda znacky a take s dostatkem sebeovladani. V tom aute je velmi jednoche byt behem par sekund nekde uplne jinde. Nepripraveneho cloveka to zaskoci a fyziku neoklamete.

nejcastejsi problemy motoru N55
https://bmwtuning.co/n55-common-problems/
https://www.gt-innovation.de/wordpress/ ... -problems/

neco povidani o motorech u BMW
https://dfens-cz.com/bavorske-motory-z- ... -propasti/
https://dfens-cz.com/bavorske-motory-2- ... silenstvi/
https://dfens-cz.com/bavorske-motory-3- ... ok-zpatky/


Snad me osobni postrehy nekomu pomuzou. Ja po 5 letech s X3 35i na ni budu vzdy vzpominat v dobrem.
Odpovědět