Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
americkej
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 20.10.2010 00:00

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#381 Příspěvek od americkej »

...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#382 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:Taxem byl asi moc optimistich - neska sem zase dolil litr - skoro přesně po 2500km od posledního dolití. No tak holt furt papká, ale co už, gabat do toho nebudu.
Nerozumím tomu ani za mák... za po+út ca 1000km po CZ, vyloženě sem to nešetřil a.... podle el.měrky neubylo vůbec nic.... nevěřím el. měrce.... :twisted:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#383 Příspěvek od pavproch »

Fčera mě (už zase, po delší době klidu) brambor2 vystrašil: sem dojel, zaparkoval (přední kola hodně vytočená) a zhasnul motor - přitom docela hlasitě cvaknul zámek volantu, jaxe pokoušel zamknout. O 3 minuty později sednu do auta, nastartuju a .... rozsfícená celá palubovka: ABS, natáčení světel atd..... pomohlo zhasnutí motoru a nové nastartování (s př. kolama už rovně). Ufffff.

Ten zámek volantu jak nezacvaknul, tak to celé asi zblbnul čico.
Henry_E90
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: ned 26.06.2016 00:00

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#384 Příspěvek od Henry_E90 »

Mně takhle volant občas chce "nafackovat", když se rychle po nastartování dostane do dorazu :D
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#385 Příspěvek od Bzuker »

pavproch píše:Btw, dyž brambor2 dostal FSD a jsou v něm vepředu vespod ramena z ///M3, příští týden du na geošku k panu Plachému, tak ho nechám nastavit ala ///M3.
jak se projevily ty m3 ramena? lepe to jde do zatacek? komfort je stejny? dik:)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#386 Příspěvek od pavproch »

Větší odklony + ///M3 geoška = o trošku líp se to "ohýbá" do zatáček. Komfort beze změny.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#387 Příspěvek od pavproch »

pavproch 9.litopadece 2020 píše:
pavproch 20. říjence 2020 píše:Brambor2 fčera nepříjemně překvapil: hned po vyjetí při prvním zrychlení docela silně u 3tis otáček zhoupnul v tahu a stejně to opakoval první půlhodinu jízdy při každém zrychlování okolo těch 3tis otáček + motor měl trochu jiný zvuk (ne nepříjemný, prostě jiný
Víc jak měsíc byl klid a neska po startu zas ditto. Kurafiks. Nato musím přijít, co to tam (lehce) blbne.
Po circa čtyřech měsících neska zas - sem potřeboval zajet do města, nastartuju ho promrzlého/studeného a brambor2 měl nějaký (lehce) divnější (dunící) zvuk a při prvním zrychlení po zahřátí "dramaticky" cuknul někde u 3tis otáček, podruhé ale ne, ten dunivý zvuk tam byl ale celou cestu do/z města = 20km ... normálně lituju, že sem nikdy nerozchodil tu diag od ice bladeho, kurewsky by mě zajímalo se podívat, co se tam odehrálo, protože díky covid restrikcím se fčíl za matizem (do jiného okresu/kraje) na profi-diag nedostanu... :?:
lubooos
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.11.2008 01:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#388 Příspěvek od lubooos »

Kdyz ti vystavi potvrzeni ze jedes do servisu, ty ho vytisknes, musej te pustit.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#389 Příspěvek od MattyX Moderátor »

NO, hlavně tam taky nemusí být zaznamenána žádná chyba :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#390 Příspěvek od pavproch »

Asi máš pravdu, že by to stejně nic neukázalo - o 24hod později mi to samozřejmě nedalo a šl jsem to neska projet = vše ok, žádné cuknutí. Chjo no, co to kura může být?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#391 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Úplně cokoliv :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#392 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

většinou navlhnutý cívky po dlouhým stání. Lockdown té technice vůbec nějak nesvědčí.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#393 Příspěvek od pavproch »

Je "dlouhé stání" (pravda, ve vymrzlé garáži) 72 hodin mezi jízdama? Si myslím, že není.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#394 Příspěvek od pavproch »

Znova se vracím k bramborovi2 a jeho "klikaté" jízdě v zatáčkách - neska sem si (na D1) všimnul, že i při jízdě rovně 150-180 po kvalitním asfaltu bez kolejí trajdá vpravo/vlevo jako kdyby fest fučel boční vítr (a to skoro nefoukalo). Doprkýnka, m-paket podvozek, přitvrzené/snížené pružiny HR, Koni FSD, všechny silenbloky nové ///M3, nikde žádné vůle, spodní ramena ///M3 = větší odklony, nové, vyvážené PS4.... čím to boha může být způsobeno? Nenapadá někoho něco, na co bych se ještě měl podívat?

Jediné, co vím, že v převodce řízení lehce "praská" (ale vůle tam nejsou) při točení volantem při parkování.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#395 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

V posledních dnech právě fučelo dost. Jak jsou na tom pneu? PS4 většinou bez problému, ne.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#396 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Vůle nebo špatná geo... pneu jsou sjeté rovnoměrně?
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#397 Příspěvek od pavproch »

Vůle nikde žádná, geo je stopro OK, pneu nové. Chjo no.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#398 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Teď jsem měnil preventivně tyčky řízení a jedna byla mírně načatá. Trochu mi to plavalo na jednu stanu. Následně s geo se to spravilo. Je to "pár korun" oproti tlumičům apod. Ale BMW plave často taky kvůli zadní nápravě, že. Co ty siláče uložení do kastle, už byly měněné např.za Strongflex?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#399 Příspěvek od pavproch »

Dík za tip.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#400 Příspěvek od pavproch »

Tak nic, no ... skleroza. Až fčíl sem si vzpoměl: loni ca v květnu tam šly komplet všechny silenbloky kolem zadní nápravnice nové, OEM. Jenomže ono to se starýma před jejich výměnou i s těma novýma silenblokama "vandruje / klikatí se v zatáčkách" úplně stejně, čili v nich to taky není.
Odpovědět