Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E39 523i touring M52B25

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tapeta
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 06.10.2012 00:00
Bydliště: Praha

BMW E39 523i touring M52B25

#1 Příspěvek od tapeta »

Ahoj všichni,mám problém před v 2 dny jsem jel z autem a zničeho nic my to chcíplo ,myslel jsem že je to čerpadlo ,pač motor točil ale nechtěl chytnout.Tak jsem koukal na pojistky ,relé,a všude možně .Koupil nové a vyměnil,čerpadlo tlačí,palivový filtr nový do lišty jde palivo,ale když je motor studený nastartuji bez problémů a jedu dál ale jak se to zase moc zahřeje tak se to zase vypne jakoby tam byla někde pojistka proti přehřání ? větrák před klimatizací nejde ale budu kupovat nový. Jo a když my to přestalo jet po druhé tak to začalo trochu škubat a lítat otáčky a pak to zdechlo,po sléze zkoušel nastartovat ale podařilo se cc 10 sekund a motor byl úplně rozhozený,a když jsem přidal plyn tak to zdechlo pak už nenaskočil.Ale po 2-3h co jsem to odtáhl před barák tak jsem otočil klíče a zase naskočil bez problémů. Poradí někdo ?
speedspider
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: ned 29.01.2017 19:18
Bydliště: Praha

Re: BMW E39 523i touring M52B25

#2 Příspěvek od speedspider »

Ahoj, že nejede a nestartuje za tepla může být čidlo kliky nebo vačky, zkoušel jsi diag?
tapeta
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 06.10.2012 00:00
Bydliště: Praha

Re: BMW E39 523i touring M52B25

#3 Příspěvek od tapeta »

Ano diagnozu jsme dělaly ale jen ukázala chybu větráku,budu dávat noví a ještě budu zkoušet ta čidla ale dal jsem před 4 měsíci ale muže být špatné to se muže stát
vsemick
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: sob 20.11.2010 01:00

Re: BMW E39 523i touring M52B25

#4 Příspěvek od vsemick »

prověř/vyměn čidlo vačky. A použij originál.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: BMW E39 523i touring M52B25

#5 Příspěvek od PRAHAV8 »

U tohoto motoru čidlo vacky nebo klikovky nemusíš kupovat originál. Výměna je rychle a replika funguje. Jen si zjisti jestli máš čidla Bosch nebo Siemens a podle toho kup. Pokud máš Bosch tak musíš koupit jen Bosch a pokud Siemens tak jen VDO jiné značky nefungují jako třeba Meyle nebo Vaico a další sračky. Já měl čidlo na e39 VDO a vydrželo 3roky a stalo asi 1200kc výměna byla do 30min hotová. Motory m62 nebo m60 jsou na čidla citlivé a musí se kupovat jen originál ale to není tvůj případ
Odpovědět