Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E39 523i touring M52B25
BMW E39 523i touring M52B25
Ahoj všichni,mám problém před v 2 dny jsem jel z autem a zničeho nic my to chcíplo ,myslel jsem že je to čerpadlo ,pač motor točil ale nechtěl chytnout.Tak jsem koukal na pojistky ,relé,a všude možně .Koupil nové a vyměnil,čerpadlo tlačí,palivový filtr nový do lišty jde palivo,ale když je motor studený nastartuji bez problémů a jedu dál ale jak se to zase moc zahřeje tak se to zase vypne jakoby tam byla někde pojistka proti přehřání ? větrák před klimatizací nejde ale budu kupovat nový. Jo a když my to přestalo jet po druhé tak to začalo trochu škubat a lítat otáčky a pak to zdechlo,po sléze zkoušel nastartovat ale podařilo se cc 10 sekund a motor byl úplně rozhozený,a když jsem přidal plyn tak to zdechlo pak už nenaskočil.Ale po 2-3h co jsem to odtáhl před barák tak jsem otočil klíče a zase naskočil bez problémů. Poradí někdo ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: ned 29.01.2017 19:18
- Bydliště: Praha
Re: BMW E39 523i touring M52B25
Ahoj, že nejede a nestartuje za tepla může být čidlo kliky nebo vačky, zkoušel jsi diag?
Re: BMW E39 523i touring M52B25
Ano diagnozu jsme dělaly ale jen ukázala chybu větráku,budu dávat noví a ještě budu zkoušet ta čidla ale dal jsem před 4 měsíci ale muže být špatné to se muže stát
Re: BMW E39 523i touring M52B25
prověř/vyměn čidlo vačky. A použij originál.
Re: BMW E39 523i touring M52B25
U tohoto motoru čidlo vacky nebo klikovky nemusíš kupovat originál. Výměna je rychle a replika funguje. Jen si zjisti jestli máš čidla Bosch nebo Siemens a podle toho kup. Pokud máš Bosch tak musíš koupit jen Bosch a pokud Siemens tak jen VDO jiné značky nefungují jako třeba Meyle nebo Vaico a další sračky. Já měl čidlo na e39 VDO a vydrželo 3roky a stalo asi 1200kc výměna byla do 30min hotová. Motory m62 nebo m60 jsou na čidla citlivé a musí se kupovat jen originál ale to není tvůj případ