Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 530i E60, N52B30

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

Re: BMW 530i E60, N52B30

#41 Příspěvek od haarosh »

Tomas530i píše:Zdravím pánové,
tak po dlouhé době jsem se dostal s autem na diagnostiku a dle všeho to vypadá, ža jsou oba katalyzátory KO.
Nemá s tím někdo zkušenost jak drahá legrace to je?
Zde je výpis chybových hlášení:
2F0D Radiator blind - clona před chladičem s tím asi nemá nic společného.
29F4 - Catalytic converter conversion
29F5 - Catalytic converter conversion 2
2A1A - Tank venting system
2A2E - Mixture control
2A2F - Mixture control 2

Dík za rady.
Zdravím, oživuju staré téma. Jak jsi to vyřešil? Mám na manželky e91 325i naprosto stejné závady (motor n52B25) kromě 2A1A a 2A2E. Auto nemáme dlouho, každopádně spotřeba 12,7 :shock: Na diag to bylo a lambdy údajně v pořádku, každopádně jak pročítám tohle téma, tak určitě je nikdo neměřil na osciloskopu. Víceméně jen jestli se pohybují v toleranci a nejsou "zamrzlé" Předpokládám, ža katy vyhazují chybu kvůli bohaté směsi. Dneska ráno jsem si jen vyjel chyby, protože se rozsvítila zase kontrolka motoru (cca vždy do sto km od vymazání chyby) a opět 2A2F - regulace míchání 2 - pouze tato chyba. První mechanik říká katalyzátor v hajzlu, druhý zase že se mu nelíbí Vanos. Oponuju oboum, prvnímu skrz tu bohatou směs a druhému zase kdyby Vanos, tak hází vlastní chyby. Může mi někdo potvrdit, nebo vyvrátit moje závěry? Případně věděl by někdo? A ano vím, že to chce pořádnou diag a reálná data! Jen zatím nebyl čas, tak zkouším jestli někdo neřešil to samé.
Odpovědět