Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rozvody F07 N57T
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 115
- Registrován: úte 27.02.2007 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Rozvody F07 N57T
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli nevíte jak je to s rozvody u tohoto modelu, také na ně trpí? popřípadě kolik stojí výměna a co je lepší u toho všechno udělat. jedná se o vozidlo BMW F07 530d xdrive r.v. 2015
děkuji
děkuji
Re: Rozvody F07 N57T
Kolik to ma najeto ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 115
- Registrován: úte 27.02.2007 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody F07 N57T
cca 215tis. co jsem tak zjišťoval od mechanika tak se dělají rozvody, vysokotlaké čerpadlo, ojniční ložiska v bloku motoru, egr ventil, že si mám připravit cca 100tis.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Rozvody F07 N57T
ojnicni loziska
tvl to je takova sracka. Co kdyby je menili preventivne s olejem. Minutu ticha za E38/E39
omlouvam se, ale chce se mi zvracet

omlouvam se, ale chce se mi zvracet
Re: Rozvody F07 N57T
Tuším se tato neřest objevila už i koncernu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Rozvody F07 N57T
dělat u těch sráčů po dvou kilech generálku...to fakt chci .....Pajk85 píše:Tuším se tato neřest objevila už i koncernu.

větší hnus....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: Rozvody F07 N57T
Ojniční ložiska? Ty obvykle zabíjí stop-start systém, kdy při jízdě po městě asi tak každou minutu chcípne motor, ztratí tlak oleje a pak hned startuje - roztočí se bez tlaku, než to čerpadlo natlačí. Vyřazení tohoto systému co nejdříve je možné prodlužuje životnost motoru.
Pokud ale trpí šály, jak vypadá uložení vaček? Kluzná ložiska vačkových hřídelí obvykle trpí na tlak oleje víc než ojnice a klikovka. Na rozdíl od šál nejdou tak snadno a levně opravit. Jak je to u tohohle motoru?
Jinak, sada ojničních šál pro šestiválec stojí v druhovýrobě (= prvovýrobní dodavatel) okolo litru a vyměnit si je zvladnete sami zespod auta po sundání nápravnice a vany. Tedy pokud vám tam nepřekáží nějaká kokotina jako Xdrive
Pokud nejste milionáři, moderní BMW vás vycvičí ve zručného mechanika. 
Ano, auta mají vydržet Americkou záruku 5let/100.000mil. Moderní auta jsou navrhované a důkladně testované na 6 let a 200.000km. Pokud při důkladných zkouškách něco vydrží víc, konstruktér dostane vynadáno a musí ubrat materiál, tak aby to vydrželo přesně tolik co má.
Dle výrobců by auta po doplacení leasingu ideálně měla přestat existovat. Trh ojetin jim kazí business, nenutí lidi kupovat nová auta a živit nekonečný růst automobilového průmyslu.
Pokud ale trpí šály, jak vypadá uložení vaček? Kluzná ložiska vačkových hřídelí obvykle trpí na tlak oleje víc než ojnice a klikovka. Na rozdíl od šál nejdou tak snadno a levně opravit. Jak je to u tohohle motoru?
Jinak, sada ojničních šál pro šestiválec stojí v druhovýrobě (= prvovýrobní dodavatel) okolo litru a vyměnit si je zvladnete sami zespod auta po sundání nápravnice a vany. Tedy pokud vám tam nepřekáží nějaká kokotina jako Xdrive


Ano, auta mají vydržet Americkou záruku 5let/100.000mil. Moderní auta jsou navrhované a důkladně testované na 6 let a 200.000km. Pokud při důkladných zkouškách něco vydrží víc, konstruktér dostane vynadáno a musí ubrat materiál, tak aby to vydrželo přesně tolik co má.
Dle výrobců by auta po doplacení leasingu ideálně měla přestat existovat. Trh ojetin jim kazí business, nenutí lidi kupovat nová auta a živit nekonečný růst automobilového průmyslu.
Re: Rozvody F07 N57T
jj, mechanik musí taky platit složenkypity84 píše:cca 215tis. co jsem tak zjišťoval od mechanika tak se dělají rozvody, vysokotlaké čerpadlo, ojniční ložiska v bloku motoru, egr ventil, že si mám připravit cca 100tis.
podle me to jsou relativne rychle najetý kilometry, neco podobnýho mám doma já...rozvody se menit nechystám a nedelá to preventivne snad nikdo na takhle mladých autech (pokud si to neudelá sám za 1/3 náklady).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř 02.12.2020 16:28
Re: Rozvody F07 N57T
Michal e39:
Je to přesně tak,jak píšeš. Mimo to,že materiál a kvality výroby je uměle řízena do vyliž (viz i současný ekonomicko politický podvod s názvem COVID) , hlavní vinu nese dementní systém stop-start,tzv. long-life oleje kapalností spíše charakteristiky chcanek spolu s nesmyslnými intervaly jejich výměn 30-40 tis km ,a blázni,kteří ten nesmysl dodržují.Pak se nesmíme divit,že motor,který má nahrkáno 150-200 tis a v dřívějších dobách se pokládal s nadsázkou za "zajetý",..je v současnosti zralý do šrotu.
Je to přesně tak,jak píšeš. Mimo to,že materiál a kvality výroby je uměle řízena do vyliž (viz i současný ekonomicko politický podvod s názvem COVID) , hlavní vinu nese dementní systém stop-start,tzv. long-life oleje kapalností spíše charakteristiky chcanek spolu s nesmyslnými intervaly jejich výměn 30-40 tis km ,a blázni,kteří ten nesmysl dodržují.Pak se nesmíme divit,že motor,který má nahrkáno 150-200 tis a v dřívějších dobách se pokládal s nadsázkou za "zajetý",..je v současnosti zralý do šrotu.