Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E91 330i n52
BMW E91 330i n52
Dobrý den pánové,
Aktuálně řeším nové auto a rozhodl jsem se, že bych pořídil E91 330i n52 v automatu.
Mpaket a barva nejlépe černá a nebo ještě lépe tmavá šedá.
Interiér je mi jedno, kromě dřeva.
Víte o něčem?
Díky moc za info
Aktuálně řeším nové auto a rozhodl jsem se, že bych pořídil E91 330i n52 v automatu.
Mpaket a barva nejlépe černá a nebo ještě lépe tmavá šedá.
Interiér je mi jedno, kromě dřeva.
Víte o něčem?
Díky moc za info
Re: BMW E91 330i n52
Ha opět auto v konfiguraci kterou hledá hodně lidí ale nikdo ji neprodává
Přeju úspěšněj lov ale asi budeš muset do říše.

Přeju úspěšněj lov ale asi budeš muset do říše.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: BMW E91 330i n52
Ty lišty je to poslední přeskládat na titan a pod., většinou je intec s pseudodřevem. No a barev laku tomu sluší taky více. Mpaket přinejhorším lze dodělat, ale je to už někdy vopruz. Já jen aby se lidi zas moc nesvazovali a dokázali si něco sehnat. N52 asi fajn volba, do kombajnu s matem bych se nebál ani 330D.
Re: BMW E91 330i n52
Já zde nahodím.
Vlastním E91 300xi, automat, modrá barva Lemans Blau, rv 2006, najeto ted cca 216tis km. Mám v tom LPG of jaraxe, které mohu na své náklady demontovat, pokud by to někomu nevyhovovalo (nádrž je totiž v kufru za sedačkama, 80L).
Interiér je hnedá kůže dakota a dřevodekor (původně byl bloušený hliník a vyměnit to je otákza 2tis a půl hodiny a na bazoši se ty hliníky nebo plasty válí dost si myslím.
Technicky je auto si myslím dost OK, dělal jsem na tom docela dost věcí, zájemci bych poslal pak fotky a podrobnější info. Servisoval jsem u Jaraxe. Pravidelné výměny olejů, i v diferácích a rozvodovce, příští rok by to chtělo olej v převodovce a teď je to před výměnou oleje v motoru. Budu dávat teprve do inzerce, ale když se tu někdo ptá tak se může předběžně informovat.
Největší vada na kráse auta je bohužel loupající se lak na předním a zadním nárazníku a trochu i na blatnících. Chtěl jsem nechat lakovat, ale rozhodl jsem se řešit novější auto, takže to nechám na budoucím majiteli ať se sám rozhodne. Su normální týpek a rád sdělím vše co o autě vím a nabízím férové jednání.
Můžete napsat SZ o více info.
Vlastním E91 300xi, automat, modrá barva Lemans Blau, rv 2006, najeto ted cca 216tis km. Mám v tom LPG of jaraxe, které mohu na své náklady demontovat, pokud by to někomu nevyhovovalo (nádrž je totiž v kufru za sedačkama, 80L).
Interiér je hnedá kůže dakota a dřevodekor (původně byl bloušený hliník a vyměnit to je otákza 2tis a půl hodiny a na bazoši se ty hliníky nebo plasty válí dost si myslím.
Technicky je auto si myslím dost OK, dělal jsem na tom docela dost věcí, zájemci bych poslal pak fotky a podrobnější info. Servisoval jsem u Jaraxe. Pravidelné výměny olejů, i v diferácích a rozvodovce, příští rok by to chtělo olej v převodovce a teď je to před výměnou oleje v motoru. Budu dávat teprve do inzerce, ale když se tu někdo ptá tak se může předběžně informovat.
Největší vada na kráse auta je bohužel loupající se lak na předním a zadním nárazníku a trochu i na blatnících. Chtěl jsem nechat lakovat, ale rozhodl jsem se řešit novější auto, takže to nechám na budoucím majiteli ať se sám rozhodne. Su normální týpek a rád sdělím vše co o autě vím a nabízím férové jednání.
Můžete napsat SZ o více info.
Naposledy upravil(a) m4zzy dne čtv 30.09.2021 13:54, celkem upraveno 2 x.
Re: BMW E91 330i n52
mužu potvrdit, že m4zzy je fanda a o auto se vždy dobře staral a dával mu nadprůměrný servis
Re: BMW E91 330i n52
Taky mohu doporučit, m4zzy mu věnoval dost péče a peněz samozřejmě 

Re: BMW E91 330i n52
Myslim ze uz tohle vlakno a zajem je mrtve 

Re: BMW E91 330i n52
On by možná i zájem byl ale myslím si že hodně lidí odradí
Xdrive a to že se loupe lak na naraznících a I blatnících asi taky není úplně normální a trochu to zavání nějakým průšvihem z minulosti. A bohužel tyhle skutečnosti nevyváží ani to že byl majitel puntičkář na servis a že má auto zajímavej interiér.
Xdrive a to že se loupe lak na naraznících a I blatnících asi taky není úplně normální a trochu to zavání nějakým průšvihem z minulosti. A bohužel tyhle skutečnosti nevyváží ani to že byl majitel puntičkář na servis a že má auto zajímavej interiér.
Re: BMW E91 330i n52
Už je stejně prodaná 
