Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pomoc nestartuje 745li
Re: Pomoc nestartuje 745li
Žádnej flákač by mu zadarmo neporadil, takže jsem si jistý,že jemu nevolal.
Re: Pomoc nestartuje 745li
Hele pokud máte potřebu srát hovna v každým vlákně, tak bych jen upozornil, že se to drtivé většině lidí nelíbí. Nic proti nikomu. Vaše téma mě celkem i baví, ale prosím né všude.
Poprosil bych admina o promazaní
Poprosil bych admina o promazaní

Re: Pomoc nestartuje 745li
Xaler: Snejkovi jsem nevolal, ale radil přes SMS.. nic za to nechtěl.
Re: Pomoc nestartuje 745li
Já vím, mě také pomohl a Jarax též. Nemají problém poradit a pomoct.
Re: Pomoc nestartuje 745li
Tady ještě existuje admin nebo moderátor?Pajk85 píše:Hele pokud máte potřebu srát hovna v každým vlákně, tak bych jen upozornil, že se to drtivé většině lidí nelíbí. Nic proti nikomu. Vaše téma mě celkem i baví, ale prosím né všude.
Poprosil bych admina o promazaní
Re: Pomoc nestartuje 745li
Pri vymene baterie je tedy vzdy potreba (pokud je davan jiny typ) ji nakodovat i registrovat?
Jakou baterii mate osvedcenou?
https://pegasdily.cz/startovaci-baterie ... 00a-ea1000
Mne to podle origo cisla naslo tuhle
Jakou baterii mate osvedcenou?
https://pegasdily.cz/startovaci-baterie ... 00a-ea1000
Mne to podle origo cisla naslo tuhle
Re: Pomoc nestartuje 745li
exide ek950 a zadnou jinou, nikdy
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Pomoc nestartuje 745li
třeba to bude znít blbě ten dotaz ...mám v e65 obyč baterku banerku 100 Ah od března někdy ...vubec se mi nezdá,i když jí co 14 dní dobiju ( páč byla skoro za děkujuSnejk píše:exide ek950 a zadnou jinou, nikdy


https://www.alza.cz/auto/bosch-s5a-150- ... 6.htm?o=24
https://www.alza.cz/auto/varta-silver-d ... 2.htm?o=17
https://www.alza.cz/auto/exide-start-st ... 0.htm?o=21
zajímavý je že exide je o 2 kila lehčí než varta a bosch radši váhu nepíše vůbec

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Pomoc nestartuje 745li
Dobre, Snejku...Snejk píše:exide ek950 a zadnou jinou, nikdy
Ale ciste pro zajimavost, proc? V cem je o tolik lepsi, nez jiny?.))
Re: Pomoc nestartuje 745li
Origo je Exide, má kapacitu 92 Ah (skoro vždy). Ta doporučovaná Exide EK950 má tudíž nejbližší parametry. Navíc je odzkoušená. Tady není o čem.
https://www.alza.cz/auto/exide-start-st ... 561251.htm
No žádnou, ale tuhle. Pak se stav za kupcou a zaregistrujte ji.martin440 píše:třeba to bude znít blbě ten dotaz ...mám v e65 obyč baterku banerku 100 Ah od března někdy ...vubec se mi nezdá,i když jí co 14 dní dobiju ( páč byla skoro za děkujuSnejk píše:exide ek950 a zadnou jinou, nikdy![]()
a na rychlo) ... jakou vybrat z těhle ...a hlavně proč , většinou jezdim v po 25 km do práce v pátek 25 km dom ... takže krátký cesty...
https://www.alza.cz/auto/bosch-s5a-150- ... 6.htm?o=24
https://www.alza.cz/auto/varta-silver-d ... 2.htm?o=17
https://www.alza.cz/auto/exide-start-st ... 0.htm?o=21
zajímavý je že exide je o 2 kila lehčí než varta a bosch radši váhu nepíše vůbec
https://www.alza.cz/auto/exide-start-st ... 561251.htm
Re: Pomoc nestartuje 745li
Mám v tam teď Bosch asi 110ah a funguje úplně perfektně jen byl problém jí tam narvat.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Pomoc nestartuje 745li
já tam chci co nejsilnější, co se tam vejde ..to je 110 asiPajk85 píše: No žádnou, ale tuhle. Pak se stav za kupcou a zaregistrujte ji.
https://www.alza.cz/auto/exide-start-st ... 561251.htm

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Pomoc nestartuje 745li
Tak jestli ji máš “překódovanou” z původní kapacity, tak obyč 110 Ah v možnostech je. Ale…
Obyčejná baterka je vymyšlená tak, že dá velkou energii potřebnou pro start motoru, pak se jízdou dobíjí. AGM ale plní více fcí. V 7mě po vypnutí motoru x spotřebičů běží. Proto je tam AGM. U 7my jsem to osobně ještě neviděl, nejsem mechanik a neživí mě to, ale například u 1er, kde byla továrně nakódovaná AGM, byla strčená obyčejná a zaregistrovaná jako AGM s původní kapacitou, kterou taky nesplňovala. To auto tak nějak “fungovalo” až třeba na start-stop, vyhřívání zrcátek... Nehledě na to, jak se k tý baterce pak chová IBS, v případě 7er PM.
Ono by bylo dobrý, aby sem třeba Snejk napsal, kolik nových zákazníků mu dojede a má okolo baterky něco špatně. Vsadím se, že je to víc jak 50% zákazníků.
Obyčejná baterka je vymyšlená tak, že dá velkou energii potřebnou pro start motoru, pak se jízdou dobíjí. AGM ale plní více fcí. V 7mě po vypnutí motoru x spotřebičů běží. Proto je tam AGM. U 7my jsem to osobně ještě neviděl, nejsem mechanik a neživí mě to, ale například u 1er, kde byla továrně nakódovaná AGM, byla strčená obyčejná a zaregistrovaná jako AGM s původní kapacitou, kterou taky nesplňovala. To auto tak nějak “fungovalo” až třeba na start-stop, vyhřívání zrcátek... Nehledě na to, jak se k tý baterce pak chová IBS, v případě 7er PM.
Ono by bylo dobrý, aby sem třeba Snejk napsal, kolik nových zákazníků mu dojede a má okolo baterky něco špatně. Vsadím se, že je to víc jak 50% zákazníků.
Re: Pomoc nestartuje 745li
Kup třeba 2 na sebe. Výsledek bude stejnej. Nebude to fungovat správně, protože to PM nezná.martin440 píše:já tam chci co nejsilnější, co se tam vejde ..to je 110 asiPajk85 píše: No žádnou, ale tuhle. Pak se stav za kupcou a zaregistrujte ji.
https://www.alza.cz/auto/exide-start-st ... 561251.htm
110 Ah agm ani v nabídce není.
Re: Pomoc nestartuje 745li
Diky, koupim tedy tuPajk85 píše:Origo je Exide, má kapacitu 92 Ah (skoro vždy). Ta doporučovaná Exide EK950 má tudíž nejbližší parametry. Navíc je odzkoušená. Tady není o čem.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Pomoc nestartuje 745li
Pajk85... já Ti rozumím, ale z logiky věci ...dobíjecí modul dobíjí do určitýho napětí např. 14,5V a jak se accu blíží k plný kapacitě klesá dobíjecí proud -obecně-jednoduše .. mě ted u tý mormál kurwy když natočim a je okolo nuly vyleze až na 15,2 jak je prostě vyšťavená ze začátku pak klesne na 14,5, nebo je to aušus kterej prostě nedrží kapacitu ... vypnu motor ..během chvilky je na ní cca12,2-3 max ..a to i při úplný, nabití....proto čekám jestli napíše něco Snejk
z mýho pohledu je vždy lepší větší kapacita, než menší ...bude mít o to větší "rezervu" externím dobitím jí dotlučeš do plna tak jako tak ...management dobíjení počítá kolik odteklo a kolik dobil , ale ještě sem neviděl u žádnýho auta ani velkýho, že by to fungovalo tak, aby ta accu byla v autě dobitá naplno ....např, když jedeš s autem 20 hod v kuse ...měla by bejt do plna ...ale prostě není ....má tak max 85-90% ...třeba aby se "nevyvářela"...třeba

z mýho pohledu je vždy lepší větší kapacita, než menší ...bude mít o to větší "rezervu" externím dobitím jí dotlučeš do plna tak jako tak ...management dobíjení počítá kolik odteklo a kolik dobil , ale ještě sem neviděl u žádnýho auta ani velkýho, že by to fungovalo tak, aby ta accu byla v autě dobitá naplno ....např, když jedeš s autem 20 hod v kuse ...měla by bejt do plna ...ale prostě není ....má tak max 85-90% ...třeba aby se "nevyvářela"...třeba
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Pomoc nestartuje 745li
A)
Kdyby někdo neměl přístup k Tisu, tak to sem nakopčím… ale to je to fakt dlouhý čtení, ale hodně slušně popsaný.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e66- ... on/XHhZnG8
B)
Vyjádření tedy od někoho znalejšího, kdo se tím živí.
“Hoši nevymýšlejte vymyšlený, když o tom prd víte, jak vám říká Pajk a Snejk, E65 nejlíp funguje s baterkou EK950, jak tam dáš jinou baterku, tak si zavaříš na problémy, to auto měří proud do baterky, z baterky, apod, já už jsem se setkal s tím že se E65 neuspávala a vybíjela, ale přitom když jsem měřil kapacitu,tak ta baterka měla asi 80Ah, prostě normální dobrou baterku, jenže nebyla AGM a taky jiná kapacita, strávil jsem měřením desítky hodin, odpojování klik, logiců, přepojování mostu apod. nakonec jsem vyměnil baterku za EK950 a najednou vše začlo fungovat. To auto prostě neví když je něco jinak, každá baterka má jinej vnitřní proud, vnitřní odpor, no a prostě pak třeba ta baterka sama víc ztratí kapacity řádově v jednotkách Ah, jenže todle se stane třeba 20x a najednou už nesedí registry, auto ji začně špatně dobíjet, a je pro problému. AGM je tam proto aby snesla větší proudy, to dobíjení funguje tak že nastartuju, auto změří teplotu baterky, zjistí kolik je třeba dobíjet (dle dalších požadavků), sáhne do registrů, zjistí jak baterie "ted nabitá" a tomu všemu přízpůsobí dobíjecí proud, rovnou pošle zprávu do DME jaké otáčky jsou potřeba (proto pak několik vyhodí z emisi že jim to nedrží 550 ale 700 otáček), a prostě atlíku řekne jaky je třeba dobíjecí proud. Dokonce motor ví, kolik procent kroutáku mu ten altík žere, todle info jde zase pro převodovku, ta potřebuje vědět kroutak motoru. Pak přijde nějake koumák z BMWklubu a narve tam 110Ah baterku, nebo nonAGM baterku a nebo ji prostě jen nezaregistruje a no a cely se to dojebe, pak to zavezou JaraXovi at jim to opraví že se jim to vybíjí, málo fouká kabinový ventilátor apod. Já dřív prodal zakazníkum do e65 obyč non AGM baterky, jak jsem se styděl za to když jsem jim po roce za nákup a ještě jim na to příspival, prodával ty AGM co tam patří, tak budte kurva rádi že vám to těžko získaný know dává někdo zadarmo, mažte koupit EK950 a registrujte, ušetřený čas můžete prochlastat nebo strávit u pornhubu.”
Kdyby někdo neměl přístup k Tisu, tak to sem nakopčím… ale to je to fakt dlouhý čtení, ale hodně slušně popsaný.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e66- ... on/XHhZnG8
B)
Vyjádření tedy od někoho znalejšího, kdo se tím živí.
“Hoši nevymýšlejte vymyšlený, když o tom prd víte, jak vám říká Pajk a Snejk, E65 nejlíp funguje s baterkou EK950, jak tam dáš jinou baterku, tak si zavaříš na problémy, to auto měří proud do baterky, z baterky, apod, já už jsem se setkal s tím že se E65 neuspávala a vybíjela, ale přitom když jsem měřil kapacitu,tak ta baterka měla asi 80Ah, prostě normální dobrou baterku, jenže nebyla AGM a taky jiná kapacita, strávil jsem měřením desítky hodin, odpojování klik, logiců, přepojování mostu apod. nakonec jsem vyměnil baterku za EK950 a najednou vše začlo fungovat. To auto prostě neví když je něco jinak, každá baterka má jinej vnitřní proud, vnitřní odpor, no a prostě pak třeba ta baterka sama víc ztratí kapacity řádově v jednotkách Ah, jenže todle se stane třeba 20x a najednou už nesedí registry, auto ji začně špatně dobíjet, a je pro problému. AGM je tam proto aby snesla větší proudy, to dobíjení funguje tak že nastartuju, auto změří teplotu baterky, zjistí kolik je třeba dobíjet (dle dalších požadavků), sáhne do registrů, zjistí jak baterie "ted nabitá" a tomu všemu přízpůsobí dobíjecí proud, rovnou pošle zprávu do DME jaké otáčky jsou potřeba (proto pak několik vyhodí z emisi že jim to nedrží 550 ale 700 otáček), a prostě atlíku řekne jaky je třeba dobíjecí proud. Dokonce motor ví, kolik procent kroutáku mu ten altík žere, todle info jde zase pro převodovku, ta potřebuje vědět kroutak motoru. Pak přijde nějake koumák z BMWklubu a narve tam 110Ah baterku, nebo nonAGM baterku a nebo ji prostě jen nezaregistruje a no a cely se to dojebe, pak to zavezou JaraXovi at jim to opraví že se jim to vybíjí, málo fouká kabinový ventilátor apod. Já dřív prodal zakazníkum do e65 obyč non AGM baterky, jak jsem se styděl za to když jsem jim po roce za nákup a ještě jim na to příspival, prodával ty AGM co tam patří, tak budte kurva rádi že vám to těžko získaný know dává někdo zadarmo, mažte koupit EK950 a registrujte, ušetřený čas můžete prochlastat nebo strávit u pornhubu.”
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Pomoc nestartuje 745li
oukey tedy ..kupim , cos mi sem nakopčilPajk85 píše:A)
Vyjádření tedy od někoho znalejšího, kdo se tím živí.



auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Pomoc nestartuje 745li
Nevíte kde je relátko co spíná startér, poslední dobou mi auto nechce startovat a jen cvaká a někdy nastartuje normálně. Nedaří se mi najít, možná to je startér.
Re: Pomoc nestartuje 745li
Edit: příspěvek byl zavádějící
Naposledy upravil(a) Pajk85 dne ned 05.12.2021 20:29, celkem upraveno 1 x.