Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Alpina D3 Biturbo z mobile.de
Alpina D3 Biturbo z mobile.de
Ahoj všem,
nejsem nováček, ale nebyl jsem tu asi 10 let...takže jsem si udělal novou registraci.
Prosím admina, ať to klidně přesune, pokud se mu to bude zdát vhodné, není to totiž klasický inzerát, pouze popis auta z mobile.de
Projížděl jsem inzerci na mobile.de a padla mi do oka tahle Alpina https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =335552254
tak už ani neumím vložit odkaz, sorry...
Samozřejmě jsem neočekával žádnou extra leštěnku, ale zase jsem si říkal, vzhledem k nájezdu 452 000 km, že Alpina dostávala vše co bylo potřeba.
Původní plán byl auto koupit, udělat servis a komplet vyčistit a prodat, nejsem totiž milovník dieselů.
Takže jsem včera přijel do Berlína na adresu bazaru, vedou to dva bráchové, ne-Němci, ale domluva byla v pohodě, umí anglicky a polsky.
Auto jsme omrkli se známým a napíchli na diagnostiku.
Seznam vad karoserie :
poškrábané a promáčklé obě dveře na pravé straně
přední kapota u ledvin rezavá - puchýře na laku
přední nárazník na lepení a lak
dvě promáčkliny na blatnících - asi od nákupního vozíku
trochu chycené páté dveře nad RZ
nefunguje zámek okna pátých dveří
kola 18 komplet repase - vpředu pneu Hankook, vzadu Viking, podle mě nesprávný rozměr
Seznam vad na motoru :
turbo trochu hvízdá - možná hadice
teče EGR
je potřeba udělat žhavičky a relé
DPF po regeneraci, ale vadné čidlo před filtrem. Motor na volnoběh běží klidně.
V interiéru vše funguje, ale samozřejmě je opotřebovaná sedačka řidiče - levý bok a madlo na dveřích spolujezdce a klíček.
Vstřiky OK, podle mě chybí zadní tlumič na výfuku.
Serviska vedená do 180 000, ale nikdy ne Alpina, vetšinou soukromý servis, jednou BMW Dortmund, dokumentace všechna.
Vzhledem k výše uvedenému, jsem auto ani neprojel a rovnou jsem jednal o ceně.
Nabídl jsem 5 000 EUR, ale nechtěl jít pod 6 000 EUR, to jsem zase nechtěl dát já, takže jsme jeli domů.
Závěr :
auto, když bylo nové, tak to musela být pecka, ale teď je potřeba investovat cca 100 000,- aby fungovalo a vypadalo. Pokud se s tímto někdo smíří, bude mít hezkou a vybavenou 3 Alpinu.
nejsem nováček, ale nebyl jsem tu asi 10 let...takže jsem si udělal novou registraci.
Prosím admina, ať to klidně přesune, pokud se mu to bude zdát vhodné, není to totiž klasický inzerát, pouze popis auta z mobile.de
Projížděl jsem inzerci na mobile.de a padla mi do oka tahle Alpina https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =335552254
tak už ani neumím vložit odkaz, sorry...
Samozřejmě jsem neočekával žádnou extra leštěnku, ale zase jsem si říkal, vzhledem k nájezdu 452 000 km, že Alpina dostávala vše co bylo potřeba.
Původní plán byl auto koupit, udělat servis a komplet vyčistit a prodat, nejsem totiž milovník dieselů.
Takže jsem včera přijel do Berlína na adresu bazaru, vedou to dva bráchové, ne-Němci, ale domluva byla v pohodě, umí anglicky a polsky.
Auto jsme omrkli se známým a napíchli na diagnostiku.
Seznam vad karoserie :
poškrábané a promáčklé obě dveře na pravé straně
přední kapota u ledvin rezavá - puchýře na laku
přední nárazník na lepení a lak
dvě promáčkliny na blatnících - asi od nákupního vozíku
trochu chycené páté dveře nad RZ
nefunguje zámek okna pátých dveří
kola 18 komplet repase - vpředu pneu Hankook, vzadu Viking, podle mě nesprávný rozměr
Seznam vad na motoru :
turbo trochu hvízdá - možná hadice
teče EGR
je potřeba udělat žhavičky a relé
DPF po regeneraci, ale vadné čidlo před filtrem. Motor na volnoběh běží klidně.
V interiéru vše funguje, ale samozřejmě je opotřebovaná sedačka řidiče - levý bok a madlo na dveřích spolujezdce a klíček.
Vstřiky OK, podle mě chybí zadní tlumič na výfuku.
Serviska vedená do 180 000, ale nikdy ne Alpina, vetšinou soukromý servis, jednou BMW Dortmund, dokumentace všechna.
Vzhledem k výše uvedenému, jsem auto ani neprojel a rovnou jsem jednal o ceně.
Nabídl jsem 5 000 EUR, ale nechtěl jít pod 6 000 EUR, to jsem zase nechtěl dát já, takže jsme jeli domů.
Závěr :
auto, když bylo nové, tak to musela být pecka, ale teď je potřeba investovat cca 100 000,- aby fungovalo a vypadalo. Pokud se s tímto někdo smíří, bude mít hezkou a vybavenou 3 Alpinu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Alpina D3 Biturbo z mobile.de
takže vodlítanej slimáckej šunt .... a za 7 K ?? od turků a "podobnejch " bych nevzal ani samolepku, ale každej to má jinak...a za kilo investic ??? spíš 2-2,5 kila, aby to bylo něco, co bych si chtěl nechat ...ale jestli je to na kšeft, tak stačí i kilo tmelu a nějakýho kořena 

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Alpina D3 Biturbo z mobile.de
kdyby to mělo alespon výkon ale kdejakej 3litr BMW např 330i 190-200kw tomu dá naprdel jak nic nebo octavia 3 RS takže u tohoto konkrétního kusu nechápu proč brát tohle auto.
Pokud 3er určitě bych vzal klasickej 3litr ideálně N52b30 190kw a užije si stím člověk více parády a zábavy jako s naftovou vydechlou alpinou.
Ale ber to jako můj názor. Když už vidím alpinu musí to prostě jet ... většina alpin prostě má 300hp+ a i zážitek za volantem je někde uplně jinde.
Ta cílovka u sběratelů je ale taková že berou fakt krásné kusy.
A ti co chtějí auto na blbnutí a radosti za volantem tak zase pujdou do R6 330i nebo případně 335i.
Jinak díky za info.
Pokud 3er určitě bych vzal klasickej 3litr ideálně N52b30 190kw a užije si stím člověk více parády a zábavy jako s naftovou vydechlou alpinou.
Ale ber to jako můj názor. Když už vidím alpinu musí to prostě jet ... většina alpin prostě má 300hp+ a i zážitek za volantem je někde uplně jinde.
Ta cílovka u sběratelů je ale taková že berou fakt krásné kusy.
A ti co chtějí auto na blbnutí a radosti za volantem tak zase pujdou do R6 330i nebo případně 335i.
Jinak díky za info.

Re: Alpina D3 Biturbo z mobile.de
Filozof píše:kdyby to mělo alespon výkon ale kdejakej 3litr BMW např 330i 190-200kw tomu dá naprdel jak nic nebo octavia 3 RS takže u tohoto konkrétního kusu nechápu proč brát tohle auto.



určitě, klasickéj třílitr néasi. Takže do trojky "bys vzal" třílitr, ale v sedmičce máš dva vosum.Filozof píše: Pokud 3er určitě bych vzal klasickej 3litr ideálně N52b30 190kw a užije si stím člověk více parády a zábavy jako s naftovou vydechlou alpinou.
Vydechlou alpinou, aha

Re: Alpina D3 Biturbo z mobile.de
Tady se musím přecedy zastat. Vona je to ta Alpííína, akorát vznikala nová po nějakým ředidlovým mejdanu, takže to není vočipovaná 335, jak by jeden čekal, ale dvoulitr, s nižším výkonem než 30d, takže koupit to s 450kkm za 7k EUR by bylo vopravdu nesvéprávné rozhodnutí.
Re: Alpina D3 Biturbo z mobile.de
a já si zas myslim, že to pojede jak píchlý prase to bi-turbo, i když to má na papíru jakože málo koní a jen dvoulitřík fujky dýzl a na normální ježdění je to v pohodě. Normální ježdění, ne fabulace v hospodě který auto tomu "dá na prdel". Svéprávnost neřešim, nelíbí se mi to auto, nechápu kdo si proč koupí malej kombík, přijde mi to nelogický, ale oukej. Spíš prostě ty kecy, že to je vydechlý a že jedině klasika třílitr no tak to né



Re: Alpina D3 Biturbo z mobile.de
Ne opravdu . Vyjetá alpina v dvoulitru opravdu nepojede . Úplnej nesmysl uvažovat o koupi takovýho auta a dvakrát nesmysl uvažovat o tom jako na budoucí kšeft? Kdo to jako koupi? Odjetá nafta v dvoulitru? Fakt nikdo....To auto nemá absolutně žádnej potenciál a nemění to na tom ani znáček alpina...Tohle je jen odjetý auto bez servisu ze spoustou drahých oprav . Navíc nuda motor....tečka.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpina D3 Biturbo z mobile.de
aerbr: Tyjo, tebe jsem videl naposled, to uz bude tak tech 10 let:lol: