Skrz STK brambor2 prošel jen malou pihou na kráse, ale znova tam už nemusím. Až zase za dva roky. Uffff.
(Ale stejně tam pudu už za 14 dní znova, s Pindicou. )
M.Z. píše:
No snad ti ho tam moc nedojebou
Moje zkušenosti s opravou Mini jsou tristní.
pavproch píše:
Mám, yezdí, nic nesfítí. Uffff.
Mně womejou, měls naprostou pravdu.
Daylights pořešené, ale...
... pokračování = při tom servisu v autorizáku aktualizovali SW všech jednotek a.... od té doby brambor2 blbě startuje (mírně těplý, studený i úplně horký startuje ok) - dojedu, nechám ho hodinu dvě stát, pak chcu jet - vložím klíček, stisknu Start tlačítko a točí (s nepěknými zvuky od starteru) pár sekund než chytí (= tohle nikdy nedělal). Do prtele práce!
Věřím, že už nenasype - přezuto na letní. A trošku překvapení - před zimou sem dával nové zimní Pzero, najeto skoro přesně 10tis km a zadní sou zralé na výměnu. Takže před příští zimou budu (už zase) dávát nové. Inu, (často) redline, no....
Brambor2 je (už zase) v CarTecu - musí dodělat to natáčení xenonů, co sem jim nepovedlo napoprvé, dostal sem náhradní 218d - trval sem na 6MT, tak to chvíli trvalo, než to (zřejmě) jejich jediné (náhradní) auto s MT bylo k dispozici. A hned (skoro ve všem krom toho MT) - auto novější než brambor2 (= plné povinných asistentů a jiných pičičand) - NE a NE a NE! Brrr.
(Doufám, že tomu díky mému rozptylování těma pičičandama něco neudělám, no...)
Du pohledat krabici s Genevo One, bez ochrany mě to nebaví.
Vždyť všechny ty povinné asistenty každý stejně vypíná přes kódování... tak neposuzuj to auto podle nich, ale povypínej je (samozřejmě ručně ) a pak poreferuj, jaké to je auto... Ikdyž teda 218d - jestli je co referovat
To bych se musel "hrabat" v nastavení a na to prdim. Šak to mám jen dočasně.
218d - tam je asi dvoulitr, že? Jede to pěkně, síly to má dost, zrychluje to taky pěkně, motor i podvozek jsou parádně odizolované - v kabině je ticho. A je to prostě předokolka se vším, co k FWD patří. Za mě nebrat!
Genevo sem našel, už je tam, su klidnější.
Btw, z CarTecu mi volali, že.... sklápění světel (nahoru/dolů) už rozchodili, natáčení do zatáček prozatím ne.
Tak, podle telefonátu z CarTecu moc radosti nemám, ale protože mám brambora2 ráth a nafurt, kývnul sem jim: pudou tam fungl nové přední xenony (celé světlomety nové), protože se v nich někdo v minulosti "hrabal" a napáchal v nich (podle CarTecu) neopravitelné škody a proto se nenatáčely do zatáček. Tožtak, no.
Collateral damage: budu muset ještě pár dnů přežit s 218d.
pavproch píše:pudou tam fungl nové přední xenony (celé světlomety nové), protože se v nich někdo v minulosti "hrabal" a napáchal v nich (podle CarTecu) neopravitelné škody a proto se nenatáčely do zatáček. Tožtak, no.
Nebo se to mohlo dát opravit třeba do "Sfiťlíp" a mělo by to ještě lepší vlastnosti za míň love jak nové OEM xenony, ale nechť je podle gusty každého soudruha.
pavproch píše:
Matně si vzpomínám, dyž sem to kupoval od mmiry, tak mluvil o nějaké firmě (možná dokonce to byli ti svitlip.cz), že tam rozleštovali světla nebo něco tak, tomu by odpovídalo i to co mi říkali neska z toho CarTecu - že ty světla někdo neodborně měl otevřené, tak přitom mohli něco doondit na tom pohybovém mechanismu. Ale jak píšu, sice to bude (firemní) kasu bolet, ale brambora2 mám už nafurt = chci mít vše tiptop a jestli se ty světla v zatáčkách nenatáčely, tak prostě chcu aby se natáčely.
inspi1981 píše:Jsou tam nejaky neorigo paraboly, ktery jsou vetsi, ten mechanismus je vylomeny a motorek je volne polozeny ve svetle
pavproch píše:
Je tam těch "zvěrstev" víc, poslali mi videjo, jak tam jsou rozbité konektory a dráty postahované škrk páskáma.... doufám, že to (draze) uvedou do OEM stavu.
Neber to jako kritiku, ale pointa je hlavně v tom, že dnes už se dá pořídit lepší technika, která bude (podstatně) lépe svítit, než OEM řešení, a to navíc při nižších cenách. Že to někdo umí taky při úpravách podělat je asi možné
Už sem to tu (myslím) spal: dyž byl brambor2 před 14-ti dny v CarTecu na výměnu těch AHL jednotek, tak (podle faktury a toho co povídali - nemám to jak ověřit) aktualizovali SW ve všech jednotkách, od té doby brambor2 blbě startuje poloteplý (studené i horké starty jsou na první otočení startéru, poloteplý = hodina, dvě stání po jízdě = startér točí snad 10-15 sekund než chytne). Diagnostika (v Cartecu) nic neukázala, nic na palubovce nesvítí. Mně to ale séře.... budu po tom pátrat, na co se zaměřit? (N52B30, 16 let, nalítáno "jen" 142 tis km). Dík za tipy.
pavproch píše:Už sem to tu (myslím) spal: dyž byl brambor2 před 14-ti dny v CarTecu na výměnu těch AHL jednotek, tak (podle faktury a toho co povídali - nemám to jak ověřit) aktualizovali SW ve všech jednotkách, od té doby brambor2 blbě startuje poloteplý (studené i horké starty jsou na první otočení startéru, poloteplý = hodina, dvě stání po jízdě = startér točí snad 10-15 sekund než chytne). Diagnostika (v Cartecu) nic neukázala, nic na palubovce nesvítí. Mně to ale séře.... budu po tom pátrat, na co se zaměřit? (N52B30, 16 let, nalítáno "jen" 142 tis km). Dík za tipy.
řek bych, že přehrání SW téměř vždy způsobí výmaz uložených adaptací a je potřeba spustit co nejrychleji tvorbu nových (musí to začít adaptací setrváku a od toho se to vše začně odvíjet....a ttvá pár desítek jízdních cyklů než si to jednotka "osahá" a uloží)
neznám ale algoritmy řídící jednotky u n52 a nedokážu říct do jaké míry se adaptace "adaptují" třeba i na stárnoucí svíčky nebo cívky....takže nejsem schopen nic víc než jen spekulovat jestli to s Tvým problémem může souviset