Caute,
skor nez vyrazim z vychodneho SK by som sa rad opytal ci nahodou nebol niekto pozriet tento inzerat, alebo ci nema skusenosti s predajcom (ma viacero inzeratov): https://www.sportovnivozy.cz/155819-bmw ... oby?fz=vse
530i není žádnej sporťák, už bych ji dneska bral jen s automatem, ale to je věc vkusu...
- co ta flekatá, rozdrbaná sedačka u spolujezdce?
- zadní lemy rezavý a to co je vidět, je jen zlomek reálný shnilosti
- plexi na světlech na výměnu
- držáčky na nápoje nedrží a jsou něčím zablokovaný, nebo se mi to zdá?
- těsnění dveří na kasstli je na hadry
- další tuna toho bude zespod
----------------------
- total= kasička
Tohle si někdo fakt chce koupit za 150tKč??? 80kKč max....
..takhle vypucovaná na prodej je, za tu vysokou cenu škoda že není aspoň poface (tj. mladší stav i nájezd). Výbavou to sice dohání, zajímalo by mě kolik žere motor v těch km oleje? S tím 5kvaltem to moc úspornější taky není, takže žádná moc výhoda proti matu. Za tyhle částky se to prodávalo sotva před covidem teď za to jdou E60ky s šestikvaltem a podobným nájezdem. Ale tahle generace je klasa to se musí nechat!
Hele spotřebu oleje vůbec neřeš. Sem tam změříš a doleješ toť vše. Spíš mě dycky sral ten pěti kvalt, protože s tím autem se dá pohodlně cestovat, ale ve vyšších rychlostech je to prostě otravnej kravál.
Proto jsem pak upravil svoje hledání na e46 cabrio M54B30 s 6ti-kvaltem.
Jo to jsem se vždycky divil, že nedali do E39 k M54 šestikvalt ani po FL. Jako majitel bych zřejmě nechal zkrátit kardan a tu převodovku tam napasoval. Technicky totožná E60 vč. poměru difu je s 6q na spotřebu balada, jen toho dolívání oleje by mohlo ubýt.
Dříve než tě začne srát nějakej olej, to auto sežere koroze. Pokud to nebudeš mít jako Sreten z M5E39 Restorations kanálu na YouTube. Je to škoda, E39 má skvělý jízdní vlastnosti a je zábavná. Já si pořídil S-Maxe a vozím se taky celkem dobře, jen ten klasickej bmw interiér mi chybí...