Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Neboj, w222 ma svoju cenu, a to je problém...
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
To je sakra problem, kterej bych taky rad vyresil 

Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Jooo tak W222 je jiná.. ja myslel starší 

Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Neni nutne spajat akci repro s kabelazi. Rozdil je asi hodina, max dve prace (dvere). Do auta v zaruce bych urcite zasahy do elektroinstalace nedelal.JohnyB píše:Radeji bych vyuzil to, co tam je.
Predpokladam, ze pokud bych tahal draty, tak je to lepsi rovnou udelat cely, vcetne repro, ze.
Takze zaver je, ze nechavas puvodni kabelaz, puvodni repro a v prvnim kroku chces zkusit jenom zesik. K tomu bys rad zachoval multichannel.
Z toho vychazi, ze je potreba zesik/dsp s vetsim poctem high inputu (kolem 10). Kdyz uz si predtim uvazoval o Audisonu, tak tam klidne zustan a podivej se na model AF M12.14 bit. Ma to dostatecny pocet vstupu (default se da rozsirit o +4). DSP je 14 kanal, takze i kdyz pozdeji zmenis nazor a dotahnes draty, tak nejsi nijak limitovan. Nevyhoda je, ze kdyz tam pak na to pripojis zravejsi repro, tak vykon do 4 nemusi byt dostatecny (pak lze jeste uvazovat o kombinaci AF M8.14 bit + nejaky 4 kanal zesik).
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
btw, proc nahradu za 7? Co Ti presne na 7 vadilo?James745 píše:Ve středu jedu do PrahyBeareka u Holešovic a pak jedu na čerňák. Není problém se někde stavět a předvést.. já jsem opravdu spokojený.. komfotně je na tom lépe než E66 s EDC... byla by blbost kdyby phaeton s podvozkem Bentley nebyl komfotní..
jinak tím jak vypadá je pro mě výhoda... nevykřikuje tolik do okolí ale zamenitelnosti s pašikem? Noo tak to jen opravdu z hooodně velké dálky.. svojí velikost už zaměnit nelze...
Jinak co se týká pozornosti, tak jsem si myslel že Phaeton nebude tu pozornost přitahovat vůbec..ale nakonec pozornost přitahuje.. neznám den když jsem na bezině a nebo někde na parkovišti a spousta lidí se otačí a nebo rovnou přijdou a ptají se![]()
na příklad v Drážďanech u Kaufparku je to celkem běžné, že přijde němec a začne prohlížet auto s tím, že je to pěkné, prostorné a dobré auto...
a že mám parádní vkus..
další zas že je škoda že už se nevyrábí..
tohle jsem s žádným jiným autem nezažíval![]()
Já jsem vždy hledal náhradu za BMW 7, ale tohle vyhrálo... Audi A8 mě neoslovila a MB S už vůbec.
Si pamatuji tu scenu s Clarksonem, jak prezentoval caj v Phaetone s tou slecnou s BIG eyes:-) Zajimavy mi prisel prave Phaeton D2, ktery nakonec nebyl uveden.
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Jeste jednou diky za poskytnuty info, velka hodnota. Takhle to udelammacher píše:JohnyB píše:Radeji bych vyuzil to, co tam je.
Predpokladam,
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Co mi vadilo na E66? zastaralost… auto to není špatné ale potřeboval jsem něco bude jen jezdit. Phaeton má nájezd 138tis a rok 2013.. cena do 500tis.. byli aj pěkne 750i E66 ale za ty samé peníze už mi to přijde moc dat za starší sedmu.. byl jsem se dívat i na par 740i F01 a zklamání.. všude se na tom autě šetřilo. No a tak vyhrál phaeton kde s kvalitou úplně někde jinde.. hlavně stále voní kůží co je paráda protože tam alespoň není nikde žádná koženka. Což u F01 je všude
Pak byl Jaguar XJ ale i za 600tis jsou to sroty..
Teď mám před barakem 730d E65 a pro mě ten phaeton jiný svět…
Sice to moc lidi nemusi ale stačí se projet v pěkném kousku a je to opravdu kvalitní auto.. už jen držáky loketky jsou z nerezu.. to už o něčem vypovídá.. se nedivím že na tom tolik projeli..
Proste VW mělo vymyslet vlastní exlusivni značku.
Jinak u sedmy je znát spotovne naladěný podvozek… ale i tak je tvrdší na komfort oproti Phaetonu..
Další auto asi pak bude ta W222 a nebo g12..

Pak byl Jaguar XJ ale i za 600tis jsou to sroty..
Teď mám před barakem 730d E65 a pro mě ten phaeton jiný svět…
Sice to moc lidi nemusi ale stačí se projet v pěkném kousku a je to opravdu kvalitní auto.. už jen držáky loketky jsou z nerezu.. to už o něčem vypovídá.. se nedivím že na tom tolik projeli..
Proste VW mělo vymyslet vlastní exlusivni značku.
Jinak u sedmy je znát spotovne naladěný podvozek… ale i tak je tvrdší na komfort oproti Phaetonu..
Další auto asi pak bude ta W222 a nebo g12..
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Sakra, zkus vyfotit nějaký prvky, co Tě fakt baví...protože, co se dívám na inzerci, tak mi to vůbec luxusní nepřijde.
Fakt mě překvapuje to nadšení, teď jsem měl od kamaráda půjčenýho Passata, 2015 myslím. A bylo to otřesný. Resp. ani ne tak otřesný jako vyloženě nijaký.
A žil jsem v tom, že to stojí pořád min. mega
Takže za tuto cenu v pohodě. A taky bych to klidně hecnul. Ono sice člověk přijde o pocit prémiové značky (je otázkou, co nám to reálně přináší...), ale získá příjemnou anonymitu (na rozdíl od mého MB, kde se na mě každej dívá jak na rusáka
)
Máš to 3,0tdi?
Fakt mě překvapuje to nadšení, teď jsem měl od kamaráda půjčenýho Passata, 2015 myslím. A bylo to otřesný. Resp. ani ne tak otřesný jako vyloženě nijaký.
A žil jsem v tom, že to stojí pořád min. mega


Máš to 3,0tdi?
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
JohnyB, jak tady basni James745 o Phaetone, tak taky jsem se vcera dival na fotky interieru a prislo mi to tak nejak +/- stejne jak E66. Jenom z fotek ne uplne vse poznas. Pocitove zevnitr to proste muze byt o neco lepsi. Predpokladam, ze James mel asi nejvetsi problem s infotaimentem. Prece jenom E66 je ve sve podstate 20 let stare auto a Phaeton je o neco novsi, takze i to muze delat rozdil...
Taky svuj podil muze udelat podvozek. Ten Phaeton ma slusny zaklad a na denni jezdeni je prece jenom komfort daleko dulezitejsi nez sport. Kdyz se chces dostat z mista A do B, tak uplne neresis, jestli z 0 na 100 je za 5 vterin nebo 7 a jestli to ma 400 koni nebo 600.
Taky mu rozumim, ze F generace se mu nelibila (taky ji uplne nemusim), ale nez nejaky Phaeton, tak bych premyslel o necem z G generace. Predpokladam, ze tam mu to uplne nevyhovovalo z fin. hlediska a trebars kdyz auto potrebujes ted a nemas prostor pockat rok nebo dva na nizsi cenu, tak toho moc nevymyslis... a pak Phaeton muze byt ta nejlepsi volba
Taky svuj podil muze udelat podvozek. Ten Phaeton ma slusny zaklad a na denni jezdeni je prece jenom komfort daleko dulezitejsi nez sport. Kdyz se chces dostat z mista A do B, tak uplne neresis, jestli z 0 na 100 je za 5 vterin nebo 7 a jestli to ma 400 koni nebo 600.
Taky mu rozumim, ze F generace se mu nelibila (taky ji uplne nemusim), ale nez nejaky Phaeton, tak bych premyslel o necem z G generace. Predpokladam, ze tam mu to uplne nevyhovovalo z fin. hlediska a trebars kdyz auto potrebujes ted a nemas prostor pockat rok nebo dva na nizsi cenu, tak toho moc nevymyslis... a pak Phaeton muze byt ta nejlepsi volba

Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
JohnyB:
určitě... něco natočím a dám to na Youtube a sem pošlu odkaz..
jinak Passat je něco úplně jiného.. to se nelíbí ani mě..
ve phaetonu si můžu ve 230ti normálně povídat.. v pašiku už bych musel na ostatní řvát..
jinak původní majitel dal za tu konfiguraci co mám 120tis Euro..
no a motor mám 4.2 V8.. naftu ne ne
určitě... něco natočím a dám to na Youtube a sem pošlu odkaz..
jinak Passat je něco úplně jiného.. to se nelíbí ani mě..
ve phaetonu si můžu ve 230ti normálně povídat.. v pašiku už bych musel na ostatní řvát..
jinak původní majitel dal za tu konfiguraci co mám 120tis Euro..
no a motor mám 4.2 V8.. naftu ne ne
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
hlavně jde i o spolehlivý systém 4x4 Torsen.. oproti Xdrive..
no dám do videa i nějaký koment a přizvu k sobě známého s e66
no dám do videa i nějaký koment a přizvu k sobě známého s e66
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Našel jsem video s mojí výbavou..jen mám 4.2 V8, dekor Piano Black a šedivou kůži vienna. Jinak zbytek je stejný..
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Jamesi, super. Moc se těším.
Byl bych i pro sraz a můžeme dát srovnání w221 vs Phaeton.
Pokud to bude fakt tak dobrý, tak si to koupím
A ta V8 je přímej vstřík, že? To mi nesmrdí lpgčkem!
Byl bych i pro sraz a můžeme dát srovnání w221 vs Phaeton.
Pokud to bude fakt tak dobrý, tak si to koupím


A ta V8 je přímej vstřík, že? To mi nesmrdí lpgčkem!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Myslite to vazne nebo si delate prdel? Neumim to rozlousknout






Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
100% bez prdele 

Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Motor je ještě MPI.. VW ho dávalo jako jediný do roku 2016.. jen to přepravovali na EU5
Jasná W221 má prvky co Phaeton nemá.. ale i tak by to nebylo špatné porovnání
Jasná W221 má prvky co Phaeton nemá.. ale i tak by to nebylo špatné porovnání

Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
wow, 2016 a mpi, cumim. Tak to je taky velkej argument, ze to jde dat do toho spravnyho pohonu 

Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
To asi jde ale ten “ Pohon “ nedostane
mě to takhle vyhovuje.. jezdím za 11,5 a nemám potřebu dávat hitler Gas pohon

Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
Jj, velká výhoda toho Phaetonu ze az do 2016 jsi to koupil s MPI a můžeš dávat LPG a taky se daj koupit ještě docela dost zánovní v DE... Není to zadarmo, ale zase fakt docela nové auto oproti E66 nebo W221
JohnyB - by jsi k W221 ještě přikoupil Phaetona? To by jsi ujezdil dvě taková auta?
Jinak mě Phaeton vždycky přišel jako takovej ten model, když chceš luxusní limuzínu, ale nechceš za to vyhazovat tolik peněz jako za ostatní - 7er,A8,E66. Má to spoustu hezkých prvků výbavy, když je to v Individuálu tak to má i hezký interiéry za ty prachy, pohodlí na vzduchu výborný. Za ty prachy to podle mě není špatný, jen to chce fakt dobrého servisáka - hlavně na elektro, protože s tou složitostí samozřejmě přicházejí problémy a né každý ty auta zná...

JohnyB - by jsi k W221 ještě přikoupil Phaetona? To by jsi ujezdil dvě taková auta?

Jinak mě Phaeton vždycky přišel jako takovej ten model, když chceš luxusní limuzínu, ale nechceš za to vyhazovat tolik peněz jako za ostatní - 7er,A8,E66. Má to spoustu hezkých prvků výbavy, když je to v Individuálu tak to má i hezký interiéry za ty prachy, pohodlí na vzduchu výborný. Za ty prachy to podle mě není špatný, jen to chce fakt dobrého servisáka - hlavně na elektro, protože s tou složitostí samozřejmě přicházejí problémy a né každý ty auta zná...
Re: LOGIC 7 E65 vs E60-E64, E7x, E9x
a to já bych to teda do elpegu dal s chutí (která se ještě umocňuje při sledování cen jednotlivých paliv)
Jasně, ujezdil. A už jsem zvyklej mít více aut. Ale musel by mě ten Phaeton fakt nadchnout.
Jasně, ujezdil. A už jsem zvyklej mít více aut. Ale musel by mě ten Phaeton fakt nadchnout.