Ahoj, udělal jsem diagnostiku a potřeboval bych upřesnit co je co a co mám čekat.
takže postupně
Motor - 2EF4 DME: mechanika elektronicky řízeného termostatu (auto se normálně postupně zahřeje a teplota se drží, teplota oleje je při klidné jízdě kolem 70 a při ostřejší kolem 90 (moje ostřejší jízda není bláznění na okruhu, ale nějaká ta oblíbená vlásenka)
Active Steering - CE96 obvodová rychlost kola 0x0CE (nepoznám že by byl někde problém, když jedu rychleji, řízení ztuhne a cítím změnu poměru)
klima - 9C77 pomocné čerpadlo chladící kapaliny
9C54 snímač AUC
9C55 senzor orosení
(opět nepozoruju problémy, klimatizace funguje bez problémů)
9FED SZM - modul sloupku řízení: data polohy inicializována (nefunguje nastavování sloupku nahoru/dolů ale motorek je slyšet a cítit že sepne, ale hned se vypne, jako když zkusíte zavřít zavřené okno a motorek se vypne.
Jsou tam ještě detaily typu nefunkční comfort access anténa v zadním nárazníku, což mi zatím nevadí, protože dveře fungují bez problémů, ale vyřeším. Ještě vybitá vnitřní baterie alarmu (ta je kde?) a ještě nějaký detail. zbytek auta je bez problémů.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E64 650i nějaké chybky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 24.05.2022 19:25
- Bydliště: Hodonín
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: E64 650i nějaké chybky
No tohle neni spravna teplota oleje ani u auta se snizenym termostatem, ktery s nejvetsi pravdepodobnosti ani nemasJonaasisko píše:...teplota oleje je při klidné jízdě kolem 70 a při ostřejší kolem 90...

N62 s OEM termostatem pri opravdu klidny jizde "na klobouka" ma olej tak 105-110. Pri jizde zostra neni problem se dostat na 130.
Re: E64 650i nějaké chybky
motor - 2EF4, plus ty teploty - nebude se zavírat termostat, tak novej (Wahler je provovýrobce), nebo rovnou sníženej
AS - to bych asi neřešil
když ji smažeš, vyskočí znovu?
klima - 9C77 pomocné čerpadlo chladící kapaliny - to bych vyměnil, nestojí moc a jde to celkem snadno
9C54 snímač AUC - nikdy mi nepřišlo, že by se vnitřní cirkulace nastavila tak rychle, že by smrad zvenku nebyl už v autě
9C55 senzor orosení - asi nic složitýho
9FED SZM - to chce opravit, když se to projevuje
alarm - ta siréna je za zadním nárazníkem, kterej se musí pro výměnu baterek sundat, když to člověku stojí za to
AS - to bych asi neřešil

klima - 9C77 pomocné čerpadlo chladící kapaliny - to bych vyměnil, nestojí moc a jde to celkem snadno
9C54 snímač AUC - nikdy mi nepřišlo, že by se vnitřní cirkulace nastavila tak rychle, že by smrad zvenku nebyl už v autě

9C55 senzor orosení - asi nic složitýho
9FED SZM - to chce opravit, když se to projevuje
alarm - ta siréna je za zadním nárazníkem, kterej se musí pro výměnu baterek sundat, když to člověku stojí za to
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E64 650i nějaké chybky
Protože máme všichni to AUC čidlo po smrtizddan01 píše:9C54 snímač AUC - nikdy mi nepřišlo, že by se vnitřní cirkulace nastavila tak rychle, že by smrad zvenku nebyl už v autě![]()

Umí být i pod 100. Ale 70 fakt ne, to je máloItchythefirst píše:N62 s OEM termostatem pri opravdu klidny jizde "na klobouka" ma olej tak 105-110.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

