Zdravím. Mám problém s e53. Je to 3.0d bez DPF .Po výměně svodů a přetěsnění ventilového víka mám problém s výkonem. Měl jsem venku vstřiky a 1 nešel ven. Byl opravdu hodně zakarbonovanej, ale abych ho vyndal, tak jsem ho musel rozebrat. Samozřejmě jsem ho nejspíš špatně složil a auto pak nešlo ani nastartovat jak protejkal. Dal jsem do auta jinej, ale.od té doby je to líný a nejede to víc jak 120. Když na tom stojím dlouho, tak to hulí jak kamna a nejede. Při kódování jsem ale zjistil, že vstřik je eu4 a tím pádem má 7mistný kód. Tak jsem zadal prvních 6. Je možný že to nejde právě kvůli tomu vstřiku? Dá se na eu3 kdyžtak nakódovat eu4 vstřik a nebo musím koupit eu3? Co se chybových kódů, tak to psalo:
4530 Řídící obvod zvýšení tlaku - pozitivní odchylka
3FF0 měřič hmotnosti vzduchu - přerušovaný
A po asi 100km jízdě ještě 4B10 kontrolér hladkého provozu, korekce množství, příliš vysoká.
Zkusil jsem jinak vyměnit měnič podtlaku, čidlo tlaku sání a bez rozdílu. Původně to totiž psalo jen chybu 4530.
Váhy vzduchu jsem zkusil už 3 (použitý co mám doma)
Budu rád za každou radu. Poslední věc co mě napadá, je právě sehnat eu3 vstřik, vyměnit a nakódovat. Před tím vším auto jelo normálně. Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 e53 3.0d 160kw nemá výkon
Re: X5 e53 3.0d 160kw nemá výkon
Tak aktualizace. Na neutrál, když šlápnu na plyn, tak nevytočím motor přes 4tis. Zkusil jsem dát nový podávací čerpadlo, místo euro4 jsem dal euro 3 vstřik co tam patří a nakódoval. Je tam nový čidlo tlaku sání. Každopádně auto pořád nemá výkon, do nějakých 80 to tak nějak zrychluje, ale kolem 100 už je to mrtvý. Na diagnostice jsem zkouknul korekce a jsou prakticky všechny kolem 0. Nejhorší je +0,8.
Už mě napadlo jen vyndat turbo a podívat se na naklápění a westgate
Už mě napadlo jen vyndat turbo a podívat se na naklápění a westgate
Re: X5 e53 3.0d 160kw nemá výkon
Skontroluj ako, a ci vobec tlaci turbo, to sa da pozriet aj na diag
Re: X5 e53 3.0d 160kw nemá výkon
Turbo tlačí kolem 2 barů. Před tím když to jelo, tak tlačilo skoro 2,5 ale stejně to nejelo víc jak 120 a pak to začne šíleně kouřit a nezrychluje