Ahoj, přemýšlím nad tímto kouskem
https://m.aaaauto.cz/bmw/3/car.html?sor ... ition=1659
Mohl bych se zeptat na co se při prohlídce zaměřit?
Vuz je po druhem majiteli.
Díky moc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výběr BMW 3 coupe s benzinovým trilitrem
Re: Výběr BMW 3 coupe s benzinovým trilitrem
čtyřkolka, automat, asi n53 = nejhorší kombinace na případné problémy 

Re: Výběr BMW 3 coupe s benzinovým trilitrem
To jsou problémové všechny N53? Každý, kdo má N53, tak má problem? 

Re: Výběr BMW 3 coupe s benzinovým trilitrem
Ještě jsi zapomněl doplnit, že to korunuje prodejcepaca píše:čtyřkolka, automat, asi n53 = nejhorší kombinace na případné problémy
Hele to asi ne, ale v tomhle případě absolutně nevíš, jak se k tomu auto někdo choval.orgasmic píše:To jsou problémové všechny N53? Každý, kdo má N53, tak má problem?
Pokud jde o konfiguraci, tak to je asi každýho věc.
Osobně bych si kupé koupil klidně i s tím automatem, za mě je v pohodě (pokud v něm někdo měnil olej...). ale bez xdrivu (v tomhle autě uplně k hov..) a s n52 nebo N54.
Z toho všeho, co se v E92 dá koupit je tohle asi nejblbější kombinace když pominu 4 válce obzválšť diesely.
N53 není nutné špatný, ale záleží na předchozích majitelích a najde se tu určitě spousta lidí, kteří řeknou, že je to OK.
Re: Výběr BMW 3 coupe s benzinovým trilitrem
A co BMW 335i? RV 2011, měl by tam být N55B30A, ten je spolehlivější nebo vychází taky z N53?
Re: Výběr BMW 3 coupe s benzinovým trilitrem
N55B30 je spolehlivostí úplně někde jinde než N53B30. Na tomhle motoru toho v zásadě moc neodchází, pokud mu člověk dává řádnou péči, mění včas olej, a úplně nešetří na palivu, případně přidává aditiva.
Stejně jako na všech N motorech tam odchází vodní pumpa, která je elektrická (na N52B30 mi odešla ale až ve 230.000 km, a to jsem jí spíš měnil jen preventivně, protože se na diagnostice objevovaly občas chyby, ale pumpa nehavaroval)
Netěsnosti oleje, zvlášť pod ventildeklem, nebo domeček filtru oleje
Občas někomu odejde vysokotlaký čerpadlo
Ale v zásadě tenhle motor nemá takové problémy jako N53
N53 je úžasný motor, pokud ale funguje jak má. Díky vrstvenému režimu paliva je vysoce efektivní a úsporný, nicméně málo kterému tohle funguje. Hodně tam jsou problémy s NOx senzorem, případně NOx katem, klasickými katalyzátory, vysokotlaká pumpa, žere to olej, atd, atd
Stejně jako na všech N motorech tam odchází vodní pumpa, která je elektrická (na N52B30 mi odešla ale až ve 230.000 km, a to jsem jí spíš měnil jen preventivně, protože se na diagnostice objevovaly občas chyby, ale pumpa nehavaroval)
Netěsnosti oleje, zvlášť pod ventildeklem, nebo domeček filtru oleje
Občas někomu odejde vysokotlaký čerpadlo
Ale v zásadě tenhle motor nemá takové problémy jako N53
N53 je úžasný motor, pokud ale funguje jak má. Díky vrstvenému režimu paliva je vysoce efektivní a úsporný, nicméně málo kterému tohle funguje. Hodně tam jsou problémy s NOx senzorem, případně NOx katem, klasickými katalyzátory, vysokotlaká pumpa, žere to olej, atd, atd
F06 640i Xdrive - Spacegrau Metallic
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
Re: Výběr BMW 3 coupe s benzinovým trilitrem
z toho bych měl strach. Jestli sedí ty kilometry? Jestli v automatu byl měněn olej? Když je odpověd ne, asi bych šel pryč.