Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 550I GT 300 kw- po zahřátí někdy kouří na volnoběh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vladimir78
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pát 28.07.2023 19:01

Bmw 550I GT 300 kw- po zahřátí někdy kouří na volnoběh

#1 Příspěvek od Vladimir78 »

Zdravím, měl bych dotaz. Mám Bmw 550I 300kw - ano tento motor je největší zlo :))) a problematice těchto motorů vím. Stalo se mi ale že auto normálně jezdilo, nekouřilo, olej bralo cca 2 decky na 1000 km, což u těchto motorů je zázrak a najednou po výměně oleje+filtru+ vzduch filtru v servise ( neautorizovaném) auto začlo kouřit na volnoběh ALE ne vždy. Jízda je naprosto klidná, nic neškube, nekouří a auto je výkonné. Barvy dýmu bych řekl bělejší- smrdí tak chemicky? ( pouze ale na volnoběh po delším stání a to jen někdy).

Co si o tom myslíte? Věřím klidně na souhru náhod, že se nějaká závada projevila po výměně a že za to servis nemůže. Myslíte že je motor KO? Nebo je zde šance, že může být problém jinde?
Samozřejmě jsem smířený se vším, v nejhorším půjde auto za pár zlatáků na díly. :)


PS: Pokud je tady nějaký specialista na BMW z Ostravy a okolí, auto mu rád hodím.

Díky
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

Re: Bmw 550I GT 300 kw- po zahřátí někdy kouří na volnoběh

#2 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Takhle se většinou projevují gufera ventilů
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw 550I GT 300 kw- po zahřátí někdy kouří na volnoběh

#3 Příspěvek od Giovany1971 »

Vladimir78 píše:Zdravím, měl bych dotaz. Mám Bmw 550I 300kw - ano tento motor je největší zlo :))) a problematice těchto motorů vím. Stalo se mi ale že auto normálně jezdilo, nekouřilo, olej bralo cca 2 decky na 1000 km, což u těchto motorů je zázrak a najednou po výměně oleje+filtru+ vzduch filtru v servise ( neautorizovaném) auto začlo kouřit na volnoběh ALE ne vždy. Jízda je naprosto klidná, nic neškube, nekouří a auto je výkonné. Barvy dýmu bych řekl bělejší- smrdí tak chemicky? ( pouze ale na volnoběh po delším stání a to jen někdy).

Co si o tom myslíte? Věřím klidně na souhru náhod, že se nějaká závada projevila po výměně a že za to servis nemůže. Myslíte že je motor KO? Nebo je zde šance, že může být problém jinde?
Samozřejmě jsem smířený se vším, v nejhorším půjde auto za pár zlatáků na díly. :)


PS: Pokud je tady nějaký specialista na BMW z Ostravy a okolí, auto mu rád hodím.

Díky
tento motor je diky umistění turbodmychadel.. extremně namáhan ..olej.. Nemyslím si že tento motor je největší zlo..Možna ano pokud je všechno v original konfiguraci.. Mám toto auto již teměř 5 let.. koupil jsem jej jako projekt.. v autě ..respektive.. v motoru neni nic již originál.. Nemužu si stěžovat..Používám jej jako tahač ..vozím 2 motorky.. zejména Rakousko.. Jaky olej jsi použival před vyměnou?? gufirka ventilu ..se takto projevuji.. ale třeba ti dali řídky olej..0w-30..Ja jezdím 5w-50..a na vyměnu dolívam asi 0,5ltr ..8 tis km měním..
Odpovědět