myslím, že je vhodné sem prezentovat mou zkušenost s údajně "specializovaným" servisem BMW Hampl z Bratřejova u Zlína, jakožto varování všem, kdo by sem snad jen zvažovali vkročit.
Pokud se kouknete na Google, pravděpodobně kvůli mě se nově označili jako "uzavřeno" a nově nelze přidávat recenze. Je to žvást, bohužel ta sebranka stále funguje a jen blokují negativní komentáře. Na FB všechny negativní komentáře skrývají a nechávají těch pár pozitivních od svých známých.
Servis vlastní starý a mladý Hampl. Mladý je kluk kolem 35 let, poměrně ochotný a komunikoval slušně, ovšem hraje druhé housle. Táta ho snad nepustí ani najíst bez jeho dohledu. Telefony bere z 99% starý. Ten je svým duševním zdravím zralý nejméně na důchod, dělat by to už opravdu neměl. Budiž ostatním poučením má zkušenost.
• 30.12. jsem zde nechal odtáhnout auto na popud souhlasu mladého Hampla, který mi potvrdil, že ho mohu nechat dotáhnout.
• Následně trvalo 3 týdny, než jsem se ozval s dotazem, jak to vypadá. "Máme hodně práce, ještě jsme se na to nepodívali". Já odvětil, že jejich přijetí do servisu považuji za laskavost a zcela neutrálně jsem požádal o sdělení termínu, kdy se k autu dostanou. "Do 14 dnů, jakmile dokončíme 2 zakázky z minulého roku". "Jako laskavost to nepovažujte, opravíme Vám ho, nebojte." "Ozveme se Vám".
• Po dalších 3 týdnech jsem se připomněl. "Máme hodně práce, dokončujeme 2 projekty z minulého roku - a pak se na Vaše auto hned podíváme, nebojte!". Na to jsem už odvětil, že to mi sliboval už před 3 týdny a týden se na autě mělo pracovat

• Po 7 týdnech jsem se opět připomněl, už jsem byl nevrlý. "Nebojte, už na to jdeme, dáme Vám vědět s vyjádřením".
• Asi do 3 dnů se ozvali. "Tak jsme se na to podívali, závada je "asi taková". "Slib jsme splnili, bližší zjištění a vyúčtování Vám připravíme příští týden, teď jsme v Německu na školení".
• 8. týden opět nic. Připomněl jsem se tedy ve středu. "Nebojte, je toho hodně, už máme vše připravené a za chvíli Vám to pošleme". Po X hodinách přišlo vyčíslení za čtvrt milionu


Odpověděl jsem tedy e-mailem a požadoval opět odpověď e-mailem. Té jsem se nedočkal a namísto toho mi opět volal (každý telefonát tak na hodinu). Zde jsem se mimochodem dozvěděl, že například hydroměnič účtoval "Jen tak, kdyby náhodou byl špatný, aby se to nedělalo na 2x".
Následně jsem vše konzultoval se SOTEA Ostrava, kde mám výborné zkušenosti. Byl z toho jednoduše nešťastný.
• Po vzájemné dohodě, aby mi Hampl odpověděl na pár bodů dotazů v mailu mi slíbil, že na to odpoví.
• V pátek 25.2. stále žádná odpověď. Volal jsem. Opět jsem se dočkal pohádek o tom, kolik mají práce a že "dokončují 2 zakázky z minulého roku"

• Tentýž pátek, 18:00. Zavolal, že se ode mě nenechá "více urážet", že "lidi, jako já dobře zná a nechce se se mnou zaplétat". "Auto bude nachystané k odvozu příští týden, aby mu to tam "už dále nezavázelo".
Na můj požadavek, na který mám ze zákona právo, aby auto uvedl do původního stavu řekl, že "DO TOHO S VÁMI NEJDEME" a odmítl to.
• Úterý 1.3., dnes - auto odtaženo do SOTEA Ostrava, odtah doprovázely naschvály ze strany Hampla - naschvál plné parkoviště jejich auty (běžně prázdné) tak, aby byl odtah složitý a jen se tomu přiblble usmíval, nulová ochota s čímkoli pomoci, nebo cokoli udělat se slovy "To už si poraďte Vy, není to moje starost". Auto rozebrané na sračku, bokem výfuk, převodovka, kryty, šroubky, větráky, hadice....... Vše, co se vešlo do kufru mé E92, to tam naházel na noviny


Náklady = 8.712,- Kč za demontážní práce


Po celou dobu komunikace nanejvýš arogantní, nepříjemná. Sliby a lži, především házení špíny na všechny servisy světa s tím, že oni jsou nejlepší profesionálové s 32 letou praxí. Že nad ně není. Dozvěděl jsem se, kolik má údajného majetku a milionů, nemovitostí po celém světě (proto jeho servis nemá ani omítku a vypadá to jako druhořadá dílna na dvorku). Kde všude byl, co dělal a jak je výborný člověk. Každý telefonát protahoval na hodinu, stále dokola se opakoval, sliboval termíny, které ani jednou nedodržel. Nakonec mě ještě urážel, dělal naschvály, požadoval peníze (které jsem pro absenci přijímacího dokumentu byl nucen zaplatit), byl arogantní a ještě měl tu drzost říct, že "dodržel co jsem po něm požadoval" a že "co slíbí, to splní".
Pro všechno na světě, co je vám svaté - sem fakt ne

