Nechal jsem si v autorizáku udělat geometrii a po zhruba 3 000 km (převážně klidná jízda po dálnici) jsou vnitřní hrany pneumatik kompletně sjeté. Všimnul jsem si na měřícím protokolu, že hodnoty odklonu se liší pro pravou a levou stranu. Je to normální? Myslel jsem, že je vždy třeba mít symetrické nastavení hodnot geometrie.
Víte někdo, jestli jsou ty cílové hodnoty správné a můžete sem případně dát vaše protokoly měření?
Jen bezcennej nazor - geometrie v autorizaku BMW asi nebude levna...slysel sem ze za to chtej i 6000,-
Ja napriklad s BMW F11 a F20 jezdim do autorizaku Renault, geometrie za 1500,- a vse OK.
Naposledy upravil(a) Jirke dne pát 22.12.2023 00:21, celkem upraveno 1 x.
ae68e8 píše:Nevím, na kolik přesně vyšla samotná geometrie. Dělala se v návaznosti na výměnu měchů a zadního řízení.
Tak jesi mas fakturu, tak tam to musi bejt zretelne videt co jsi za konkretni ukony platil...tam se vypocitava montaz i demontaz jednotlivych kol v radech stokorun, takze geometrie tam musi byt videt !
F11 ma rizeni zadni napravy - jakoze 4control ?
Fakt ted nevim, jen se ptam ?
Nevím, jestli tomu říkají 4control, ale zadní náprava je skutečně natáčecí.
Tak jesi mas fakturu, tak tam to musi bejt zretelne videt co jsi za konkretni ukony platil...tam se vypocitava montaz i demontaz jednotlivych kol v radech stokorun, takze geometrie tam musi byt videt !
F11 ma rizeni zadni napravy - jakoze 4control ?
Fakt ted nevim, jen se ptam ?
Nevím, jestli tomu říkají 4control, ale zadní náprava je skutečně natáčecí.
Tak jesi mas fakturu, tak tam to musi bejt zretelne videt co jsi za konkretni ukony platil...tam se vypocitava montaz i demontaz jednotlivych kol v radech stokorun, takze geometrie tam musi byt videt !
Tady to máš:
Z toho teda nevyplývá že to má natáčecí zadní nápravu. Ale cenově se to skoro blíží tomu, co jsem říkal - cca 4800,- bez DPH...
Pošli VIN, to mě zajímá co píše dekodér ohledně podvozku...
Tak pozor koukal sem dle VIN na vybavu a zjistil ze tam je vse co se do podvozku dalo dat (EDC tlumice, dynamic drive, adaptive drive, Integral Active Steering - tedy jak renaultaci rikaji 4control)
S223
S229
S2VA
S2VH