Ahoj chystám se na výměnu palivového filtru, na youtube jsem našel nespočet videí jak na to, v žádném videu to nepředplňují naftou, jen říkají že stačí nechat zaplé zapalování po dobu 1 minuty že si to nasaje, je to pravda ? v každém videu tyto informace v komentářích někdo vyvrací že to poškodí čerpadlo a někdo jiný zase potvrzuje že si to nasaje.. jak to tedy je doopravdy ? někdo píše že u N57 motoru to tak nefunguje, ale viděl jsem několik videí F10 jak to takle dělali....
mám 535d po faceliftu rok 2013 motor N57
Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna palivového filtru
Re: Výměna palivového filtru
Zdar, já mám sice 530d - 1998. Podle mě to nic neudělá, protože když ti dojde nafta, tak se ten filtr zavzdušní taky a postup je, že po natankování několikrát natlakovat soustavu, aby se tam dostalo palivo bez startování.
BMW od jistého roku už při otevření auta tlakuje soustavu, aby se na nic nemuselo čekat, u starších modelů, až po otočení klíčkem.
Já bych to risknul, nevím co by se mělo pokazit, ale to je na tobě. Já jsem na svém měnil vysokotlaké čerpadlo a nic jsem neodvzdušňoval a auto chytlo po výměně bez problému.
Pokud máš strach, tak odpoj hadičku, která jde do vysokotlakového čerpadla a prožeň filtrem naftu, ale dělal bych to ve dvou lidech ať nemáš všude naftu. Každopádně tu hadičku je potřeba dát do velké nádobky, protože je to docela fofr kolik to čerpadlo dává nafty. Každopádně bych asi ještě odpojil baterku, aby po otevření auta nebyla nafta všude okolo.
Myslím, taky, že přebytečná nafta se taky vrací zpět do nádrže přes nějaký okruh.
Každopádně rady bez záruky.
Pearl Jam
BMW od jistého roku už při otevření auta tlakuje soustavu, aby se na nic nemuselo čekat, u starších modelů, až po otočení klíčkem.
Já bych to risknul, nevím co by se mělo pokazit, ale to je na tobě. Já jsem na svém měnil vysokotlaké čerpadlo a nic jsem neodvzdušňoval a auto chytlo po výměně bez problému.
Pokud máš strach, tak odpoj hadičku, která jde do vysokotlakového čerpadla a prožeň filtrem naftu, ale dělal bych to ve dvou lidech ať nemáš všude naftu. Každopádně tu hadičku je potřeba dát do velké nádobky, protože je to docela fofr kolik to čerpadlo dává nafty. Každopádně bych asi ještě odpojil baterku, aby po otevření auta nebyla nafta všude okolo.
Myslím, taky, že přebytečná nafta se taky vrací zpět do nádrže přes nějaký okruh.
Každopádně rady bez záruky.
Pearl Jam
Re: Výměna palivového filtru
no jednodussi by bylo pres diagnostiku to teda proste odvzdusnit, ale nenasel jsem zadnou ktera by to umela, existuje nejaka mobilni aplikace ktera by to umela ?
Re: Výměna palivového filtru
Cez ISTA to určite ide odvzdušniť.
Re: Výměna palivového filtru
ano, a kde se dá sehnat ? prý je to FREE ale každý to nabízí jen za peníze...
Re: Výměna palivového filtru
Môžeš skúšať hodiny prehľadávať internety na nejaké cracknuté verzie alebo si to proste kúpiť...
Re: Výměna palivového filtru
viděl jsem na youtube instalaci kde se píše že je ten software FREE, a že pokud jsi za něj zaplatil tak máš požadovat vrácení peněz, protože ten software je FREE. akorát neexistuje ofiko zdroj snad... a každej druhej to prodává za peníze aby vydělal. nemám problém zaplatit za placený software, ale dělá mi problém platit za free soft..
Re: Výměna palivového filtru
Ale licence není free