Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Proč je tu tak mrtvo?
Proč je tu tak mrtvo?
Po dlouhé době jsem sem nahlédl a musel jsem to napsat. Kdysi to tu žilo, ale teď je tu úplně mrtvo.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Protože se toho nejvíc řeší v placené sekci, kterou nikdo nevidí.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
No i v té placené sekci je poměrně mrtvo. Mám ten pocit že se všichni postupně přesunuli na FB, kde hledají rady. Fórum už není moderní.....
F06 640i Xdrive - Spacegrau Metallic
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Proč je tu tak mrtvo?
aspon tu neni 1000 stran slintu o nicem
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Aspoň bylo co číst
.
Ono ani na Facebooku se toho moc neřeší. Buď se ty auta tak neserou nebo to ostatní dojíždí do sraček.

Ono ani na Facebooku se toho moc neřeší. Buď se ty auta tak neserou nebo to ostatní dojíždí do sraček.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Fakt je, že ta reality show xalera a nekonečný příběh výběru auta Filozofa měly něco do sebe
. Už jste xalera alespoň odbanovali? Třeba by se nám svěřil jak úspěšně pečuje o nějaký svůj další úlet 


Re: Proč je tu tak mrtvo?
Po Filozofovi se mi občas zasteskne. 

Re: Proč je tu tak mrtvo?
Za tohle může i kvalita novějších BMW. Jetý to nikdo nechce a ti, co to kupují nový, nemají čas na klub nebo FB.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Neřekl bych, že nemají majitele nových BMW čas,ale spíš nemají potřebu se řadit a řešit to svépomocí. Mám kamaráda, který měl Ečko, Fko a má i Gčko. Říkal, že Ecko bylo fajn a byl s ním spokojený. Fko byl prý úlet a špatný vtip. Gcko je prý zatím ze všech nejlepší a je spokojený. Já osobně jen tak pokukuji po Volvech a musím přiznat, že se mne začala líbit i Alfa Romeo Giulia. Sice je to velikostně jako Octavia, ale nic velkého nepotřebuju. No a pak zatím cena, protože to jsou káry kolem 650 000 Kč. Teď víc ani k dispozici nemám a vyčkat se úplně nemůžu. Auta většinou financuju z rezerv, tzv. z peněz navíc..
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Tak když jsou ty mrd*y v záruce. A když by sem přišel, stejně mu nikdo neporadí. 

Re: Proč je tu tak mrtvo?
Gčka už v záruce nebudou, ale vůbec netuším, jak se to moc sere. To by asi věděl Snejk, protože Jarax Gčka asi nedělá. Já bych si to už nekoupil a kdyby nějaké BMW, tak jedině zase E66, ale v nějakém individuálu.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Takhle skončila většina diskusních fór, ani motor-talk v DE nebo bimmer fora v US nejsou co bývala… v ČR je to tristní, jak kdyby národ během 10 let znegramotněl a stačí mu jen klikat… ikdyž i na YouTube je to stejné - chci se na něco podívat a cpe mi to primárně nějaký “shorts”, což je většinou výtvor zacílený na diváka s IQ 84…
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Jarisi géčka jsou poslední série, v záruce jsou. Ano, samozřejmě né všechny viz seznam níže. Ještě podotknu, že se dá záruka prodloužit. Co servisuje snejk netuším, ale JaraX géčka nedělá a nedělá ani eFka, respektive bys to spočítal na jedný ruce.
Osobně docela vím, že géčka jsou mrdky. Kamarád měl M340d, stálo to 2-3x v servise za rok. Jízdně hrozný, spotřeba teda parádní. Soused má G31 diesel, teď netuším, která motorizace, ale taky nejsou s manželkou nadšení, jak často to bylo doposud v servise. Ale naštěstí všechny závady v záruce. Měli 10let E61 530d, která nic nechtěla, tohle je pro ně velmi smutný příběh již po roce vlastnictví. Naštěstí mají ještě 3kovou Fábii.
Tady máš zrovna z dneška sms od majitele eFkové M4.
“Tak g31 velké zklamání. Interiér toho auta mi kvalitou připomíná spis korejské automobilky. Jízdně taky nemístné, neslane”
https://auto.bazos.cz/inzerat/177926212 ... packet.php
“Zato ta s6 to je úžasné auto, z toho jsem byl fakt nadšený”
https://auto.bazos.cz/inzerat/179728676 ... 30-tdi.php
BMW G01 3rd-gen X3, 2017-
BMW G02 2nd-gen X4, 2018-
BMW G05, 4th-gen X5, 2018-
BMW G06 3rd-gen X6, 2020-
BMW G09 1st-gen XM, 2023-
BMW G11 6th-gen 7-series 2015-
BMW G12 6th-gen 7-series LWB 2015-
BMW G14 New 8-series Cabriolet 2019-
BMW G15 2nd-gen 8-series Coupe 2018-
BMW G20 7th-gen 3-series saloon 2018-
BMW G21 7th-gen 3-series Touring 2019-
BMW G22 2nd-gen 4-series Coupe 2020-
BMW G23 New 4-series Convertible 2020-
BMW G29 3rd-gen Z4 2018-
BMW G30 7th-gen 5-series 2017-
BMW G31 7th-gen 5-series Touring 2017-
BMW G32 4th-gen 6-series 2017-
BMW G38 7th-gen 5-series LWB for China 2017-
BMW G60 5-series 2024-
BMW G70 7th-gen 7-series 2022-
BMW G80 6th-gen M3 2020-
BMW G82 New M4 Coupe 2021-
BMW G83 New M4 Convertible 2021-
BMW G90 New M5 2025-
BMW G99 New M5 Touring 2025-
Osobně je mi ze současných BMW na blití, nelíbí se mi skoro nic. Snesl bych G70, protože je jiná, jako byla E65 ve svý době. Ale vrchol krásy to úplně není. G15 je líbivá a tím končím. Ty auta ztratily svůj přirozený vzhled. Běžně se na některý ty řady dívám a snadno si to spletu s jinou značkou. Dřív člověk věděl hned, každá automobilka měla svůj design, svoje křivky, svoje typický světlomety.
Osobně docela vím, že géčka jsou mrdky. Kamarád měl M340d, stálo to 2-3x v servise za rok. Jízdně hrozný, spotřeba teda parádní. Soused má G31 diesel, teď netuším, která motorizace, ale taky nejsou s manželkou nadšení, jak často to bylo doposud v servise. Ale naštěstí všechny závady v záruce. Měli 10let E61 530d, která nic nechtěla, tohle je pro ně velmi smutný příběh již po roce vlastnictví. Naštěstí mají ještě 3kovou Fábii.

Tady máš zrovna z dneška sms od majitele eFkové M4.
“Tak g31 velké zklamání. Interiér toho auta mi kvalitou připomíná spis korejské automobilky. Jízdně taky nemístné, neslane”
https://auto.bazos.cz/inzerat/177926212 ... packet.php
“Zato ta s6 to je úžasné auto, z toho jsem byl fakt nadšený”
https://auto.bazos.cz/inzerat/179728676 ... 30-tdi.php
BMW G01 3rd-gen X3, 2017-
BMW G02 2nd-gen X4, 2018-
BMW G05, 4th-gen X5, 2018-
BMW G06 3rd-gen X6, 2020-
BMW G09 1st-gen XM, 2023-
BMW G11 6th-gen 7-series 2015-
BMW G12 6th-gen 7-series LWB 2015-
BMW G14 New 8-series Cabriolet 2019-
BMW G15 2nd-gen 8-series Coupe 2018-
BMW G20 7th-gen 3-series saloon 2018-
BMW G21 7th-gen 3-series Touring 2019-
BMW G22 2nd-gen 4-series Coupe 2020-
BMW G23 New 4-series Convertible 2020-
BMW G29 3rd-gen Z4 2018-
BMW G30 7th-gen 5-series 2017-
BMW G31 7th-gen 5-series Touring 2017-
BMW G32 4th-gen 6-series 2017-
BMW G38 7th-gen 5-series LWB for China 2017-
BMW G60 5-series 2024-
BMW G70 7th-gen 7-series 2022-
BMW G80 6th-gen M3 2020-
BMW G82 New M4 Coupe 2021-
BMW G83 New M4 Convertible 2021-
BMW G90 New M5 2025-
BMW G99 New M5 Touring 2025-
Osobně je mi ze současných BMW na blití, nelíbí se mi skoro nic. Snesl bych G70, protože je jiná, jako byla E65 ve svý době. Ale vrchol krásy to úplně není. G15 je líbivá a tím končím. Ty auta ztratily svůj přirozený vzhled. Běžně se na některý ty řady dívám a snadno si to spletu s jinou značkou. Dřív člověk věděl hned, každá automobilka měla svůj design, svoje křivky, svoje typický světlomety.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Děkuji za vyčerpávající přehled. Já se v tom poslední dobou neorientuji. Měl jsem půjčené G12 M760Li a to jako jelo pěkně. Uvnitř to taky nebylo úplně špatně. Kůže už nebyla jako kůže, ale spíš umělotina. To je teď snad u všech aut. Ta Audi vypadá pěkně, ale vše dotykové a tomu já moc nefandim. Jenže tomu se už taky nejspíš nevyhnem. Jo Jarax a i Snejk Fka nemůže ani cítit a mají proč, protože co mě ukazovali, tak to není žádná sláva. Je to smutný kam se BMW dostalo. Vždycky to byl můj sen mít BMW a tohle je asi bohužel poslední model.
Hodně se mne líbí nové Volvo V60 a i ta Alfa Giulia je sympatické auto.
Hodně se mne líbí nové Volvo V60 a i ta Alfa Giulia je sympatické auto.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Já taky řešil co dál a vůbec není z čeho vybírat. Chtěl jsem G12 M760Li(případně B7) a pak se blbec pojel v S8 2020 a byl opravdu v šoku. Ty kruhy jedou o tolik líp, že jsem si říkal jak mohlo BMW tolik zaspat. To auto je neskutečně komplexní a na okresce kamarád s M3 touring vůbec nechápal. Zejména ta schopnost se zmenšit na úroveň RS4 je prostě dokonalá. Potom dá člověk komfort a ani neví, že přejel retardér a snad i kanál bez poklopu. Já už BMW bohužel odepsal. A to jsem měl snad 20 baworáků. V létě přijdou nějaký peníze a koupím 991.1 Turbo S. Manželka má Cayenne a já firemní Superb LaK.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Proč je tu tak mrtvo?
No kdyz jsem videl Snejka menit na tri roky stare trojce tlumice po par kilometrech... nepujde to podobrem
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Proč je tu tak mrtvo?
já si nový Bawce už běžně pletu s Mazdama a podobnou asií (nejhorší pasqily jako X4 apod.). Inu vzhledem i kvalitou to zamířilo do číny - největšího trhu. Evropa je až na třetím místě, EU tomu ještě nasadila pár ekohřebíčků aby se náhodou tady nedalo moc dobře prodávat auto, tj. konkurovat výrobci i ve světě.
I tak nechápu proč nejsou tady populární BMW modely vzhledově faceliftovaný extra pro evropu, jakože normální světla a nárazníky by tomu dost pomohly. V podstatě jim design za ty roky vykradly jiný automobilky (fčetně teda i Škodůfky, která je teď mnohdy na oko povedenější).
I tak nechápu proč nejsou tady populární BMW modely vzhledově faceliftovaný extra pro evropu, jakože normální světla a nárazníky by tomu dost pomohly. V podstatě jim design za ty roky vykradly jiný automobilky (fčetně teda i Škodůfky, která je teď mnohdy na oko povedenější).
Re: Proč je tu tak mrtvo?
To si myslím, že jsi vykradl slova z úst nemálo lidem.
Re: Proč je tu tak mrtvo?
osobně jsem začal s BMW jezdit až v roce 2006 ale bylo to od E30, E36 přes E46 E91 a po letech až zpátky k E46 a E39.
v té době nebyl internet tolik rozšířený - především ne v mobilu a tady nebo e30 fórum se dalo zjistit a sehnat vše potřebné.
zároveň se v těchto autech spousta z nás dokázala trochu orientovat a s pomocí fóra většinu věcí na autech udělat doma.
dnes jsou auta složitější, vyhledávání je jednodušší a na internetovou komunikaci je toho tolik, že sem žvejkat už nikdo nejde...
v té době nebyl internet tolik rozšířený - především ne v mobilu a tady nebo e30 fórum se dalo zjistit a sehnat vše potřebné.
zároveň se v těchto autech spousta z nás dokázala trochu orientovat a s pomocí fóra většinu věcí na autech udělat doma.
dnes jsou auta složitější, vyhledávání je jednodušší a na internetovou komunikaci je toho tolik, že sem žvejkat už nikdo nejde...
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Proč je tu tak mrtvo?
Tak ono to nebylo jenom o autech. Byla to prdel, když tu byl kurevtor, filozof, xaler atd. Člověk se dozvěděl kolik přesně ká potřebuje měsíčne na E65 a nebo jestli je lepší investovat do bitcoin nebo do ovcí. 
