Ahoj
Mám problém s 645ci, ale napsal jsem to sem, protože tady s tím bude asi víc zkušeností, protože to je nejčastější motor v e65.
Při jízdě se rozsvítila kontrolka motoru a protiprokluz. Motoru houpou otáčky 500-1500ot a nereaguje plynový pedál. Koupil jsem novou škrtící klapku VDO a zaučil ji. Auto jelo normálně a najel jsem asi 300km a závada se opakovala.
Předtím mě to párkrát během léta zakuckalo a jen blikla na vteřinu kontrolka motoru, ale hned zase zhasla a auto jelo normálně.
Na diagnostice (neorigo Delphi) to píše tyto chyby:
2821 variabilní sací potrubí,práh teplotního varování - přerušený
2820 Variabilní indukční rozdělovač, možnosti - přerušený
2760 2761 systém vhánění sekundárního vzduchu 1 a 2 řada válců
27F6 Neznámý kod
27F7 signal potenciometru 1.snímače dráhy pedálu -přerušený
2785 potenciometr snímače polohy škrtící klapky přerušený
2786 potenciometr škrtící klapky 1 - přerušený
2787 potenciometr škrtící klapky 2 - přerušený
Když to promažu , nebo jsem nechal auto par hodin stát, tak auto zase normálně jede.
Nesetkal se s tím někdo?
Díky LiborM
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N62b44 problém s ot. mot, nereaguje plynový pedál Vyřešeno !
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
N62b44 problém s ot. mot, nereaguje plynový pedál Vyřešeno !
Naposledy upravil(a) LiborM dne sob 30.03.2024 12:38, celkem upraveno 1 x.
Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá
vymen si konektor klapky, je na to opravna sada 12517602973 menim to snad kazdej mesic na nejaky n62
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá
Už jsem to v pondělí řešil s JaraXem a řekl mi to stejné, ještě mi doporučil objednat novou IVM .
Mám to už objednané, tak jak to vyměním, napíšu jak to dopadlo.
Díky
Mám to už objednané, tak jak to vyměním, napíšu jak to dopadlo.
Díky
Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá
Snejk : koukal sem jen tak do ETK...a pro 65tku to nedělají nebo je to normálně kompatidebilní ? já jen abych věděl, až mě to taky potká 

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá
Problém vyřešen!
Auto jsem měl několik měsíců odstavené přes zimu, protože nebyl čas.
Vyměněna škrtící klapka, opravná sada na konektor škr.klapky, nové IVM, motorové kabely proměření, napájení , všechny kostry a plusové kontakty, relátka , konektory jednotky, pojistky atd. Nic nepomohlo.
1. problém:
2821 variabilní sací potrubí,práh teplotního varování - přerušený
2820 Variabilní indukční rozdělovač, možnosti - přerušený
Tady byl problém v motorku variabilního sacího potrubí. Muselo se sundat sání a vzadu je motorek, ten jsem rozdělal a byly v něm přerušené kabely, ze 6ti jsou 4 přerušené, oprava pouze propojení nových drátků. Motorek funguje dobře, ale problém kolísání otáček to nevyřešilo.
2.problém:
27F7 signal potenciometru 1.snímače dráhy pedálu -přerušený
2785 potenciometr snímače polohy škrtící klapky přerušený
2786 potenciometr škrtící klapky 1 - přerušený
2787 potenciometr škrtící klapky 2 - přerušený
Po výměně motorku jsem s tím par km ujel , ale pak se stalo to, že auto už nešlo vůbec nastartovat a napsalo to na displeji chybu převodovky, stabilizace, tempomatu. Na palubovce se vůbec nerozsvítila kontrolka motoru a nešlo se spojit přes diagnostiku s jednotkou motoru, s ostatními jednotkami ano.
Chybová hláška v převodovce code 5144 5142 5146 514A .
Ještě se mi jednou povedlo auto nastartovat, ale když jsem vyjel z dílny, tak auto zdechlo a opět chyba převodovky.
Problém vyřešen, auto zatím jede, závada se dál nijak neprojevuje, auto jede ještě líp a problém byl, že v řídící jednotce motoru se musel propájet zdroj, byl tam studeňák, po propájení jednotky problém vyřešen. Doufám, že to někomu pomůže , když už jsem se s tím musel prcat já, protože nesnáším, když někdo řeší problém na forech a po vyřešení problému tam ani není schopen napsat, čím to bylo.
Auto jsem měl několik měsíců odstavené přes zimu, protože nebyl čas.
Vyměněna škrtící klapka, opravná sada na konektor škr.klapky, nové IVM, motorové kabely proměření, napájení , všechny kostry a plusové kontakty, relátka , konektory jednotky, pojistky atd. Nic nepomohlo.
1. problém:
2821 variabilní sací potrubí,práh teplotního varování - přerušený
2820 Variabilní indukční rozdělovač, možnosti - přerušený
Tady byl problém v motorku variabilního sacího potrubí. Muselo se sundat sání a vzadu je motorek, ten jsem rozdělal a byly v něm přerušené kabely, ze 6ti jsou 4 přerušené, oprava pouze propojení nových drátků. Motorek funguje dobře, ale problém kolísání otáček to nevyřešilo.
2.problém:
27F7 signal potenciometru 1.snímače dráhy pedálu -přerušený
2785 potenciometr snímače polohy škrtící klapky přerušený
2786 potenciometr škrtící klapky 1 - přerušený
2787 potenciometr škrtící klapky 2 - přerušený
Po výměně motorku jsem s tím par km ujel , ale pak se stalo to, že auto už nešlo vůbec nastartovat a napsalo to na displeji chybu převodovky, stabilizace, tempomatu. Na palubovce se vůbec nerozsvítila kontrolka motoru a nešlo se spojit přes diagnostiku s jednotkou motoru, s ostatními jednotkami ano.
Chybová hláška v převodovce code 5144 5142 5146 514A .
Ještě se mi jednou povedlo auto nastartovat, ale když jsem vyjel z dílny, tak auto zdechlo a opět chyba převodovky.
Problém vyřešen, auto zatím jede, závada se dál nijak neprojevuje, auto jede ještě líp a problém byl, že v řídící jednotce motoru se musel propájet zdroj, byl tam studeňák, po propájení jednotky problém vyřešen. Doufám, že to někomu pomůže , když už jsem se s tím musel prcat já, protože nesnáším, když někdo řeší problém na forech a po vyřešení problému tam ani není schopen napsat, čím to bylo.