Čím nahradit středový kat na N42 aby se to dlouhodobě vešlo do Euro4 emisí?
Většina aut co jsem viděl, tam má navařenou trubku, nebo ho má vykuchaný. Ať už se rozsypal, nebo ho někdo ukradl.
Moje auto ho také nikdy nemělo, s navařenou trubkou jezdilo už v Německu (a to jsme si mysleli že se tam na emisích nepodvádí).
Když jsem tam navařil druhovýrobu od ACI, což by mělo být lepší než atrapa od JMJ, vešlo se to do 0,20% CO jen s odřenýma ušima fungl nový po chvíli tůrování. Po 2 letech má naměřené hodnoty jako prázdná trubka. (0,7% až 0,9% CO dle nálady toho malého prvního katu ve svodech) Předpokládám, že stejné je to s veškerou druhovýrobou.
Jetý funkční jsem nikdy nesehnal. Pokud ho nějaké auto mělo, na vrakáči zmizí dřív, než ho složej z odtahovky. Překupníci dílů za něj chtějí nesmysl, za tolik se prodává celé shnilé auto na díly.
Ví někdo, z jakého jiného auta, i jiné značky by tam šel navařit jetý origo kat?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N42 Jaký kat?
Re: N42 Jaký kat?
dej z felicie jeden z nejodolnějších
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: N42 Jaký kat?
Foldas> Felicie je ale Euro2 a navíc poloviční objem spalin.
Chtělo by to nějakej zhruba dvoulitr s Euro 4, co má kat v trubce a né jako většina aut ve svodech.
Chtělo by to nějakej zhruba dvoulitr s Euro 4, co má kat v trubce a né jako většina aut ve svodech.
Re: N42 Jaký kat?
z felicie funguje všechny náhrady vydrží tak první měření a pak se spálí odzkoušené už přes 3 roky co jsem ho dával na n46 a furt jede bez problému