Kde to může téct ti nepovím, ale dává se tam pořád G11. Vezmi radši originál ... míchá se 50/50 s destilkou.
Ale pozor na napouštění... dělá se to vakuovým přípravkem, kdy se nejdřív odsaje vzduch ze systému, tam si rovnou uděláš i kontrolu těsnosti, protože to máš nechát odsáté, zavřít vakuum a nechat to 2 minuty... po ty dvě minuty musí chladící systém to vakuum udržet. No a pak si tam přes ten vakuový systém pustíš kapalinu, která tam v podstatě vlítne sama... u manuálu dáváš 9,3 litrů kapaliny a u automatu 10,5 litrů ale vždycky musíš mít v tom kanystru o 1-2 litry více, aby ti náhodou ke konci plnění neskočil vzduch do soustavy.
Pak odpojíš ten přípravek, vyrovnáš hladinu v expanzce na MAX a jdeš si spustit funkci odvzdušnění... odvzdušnění trvá asi 11 minut od nastartování auta. Střídavě tam držíš otáčky motoru na 3,5k po tobu 10 sekund a volnoběh po dobu 30s.
Už to není úplně prdel tam něco dělat
