Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Faktura za zpracování účetnictví / rok 2006

Dotazy týkající se pouze administrativy nebo nějakých problémů s chodem webu.
Ostatní dotazy patří do příslušných sekcí.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Panaque »

Docela roláda 8O 8O 8O

Mám velkoobchod + další živnost a účetní mi nevyjde více jak za 4.000,-Kč ročně. (Není to žádná velká známá nakontaktoval jsem je v podstatě z ulice)

Jen se divím... Pokud mojí připomínku považujete za nemístnou, klidně smažte...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Záleží, co ta tvoje účetní všechno dělá. Jeslti dělá podvojáka, nakup, prodej, zisk, tak to je asi easy, páč ot za ní dělá program.

V našem případě se třeba musí každý příspevěk rozpočítat na dny a rozdělit na 2 roky. A to se dělá ručně, páč žádnný program tohle co já vím neumí. Druhak daňový přiznání, rozvaha atd, ale to asi dělá ta tvoje účetní taky. Dále nemáme vlastní program, takže i poskytnutí SW. Sice existují nějaká DEMO verze atd, ale ne každá účetní se kvůli nějakýmu OS bude učit novej SW, že... Nicméně nikdo nebrání tomu, aby to účto dělal někdo jinej :-)
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Panaque »

Speedy píše:Záleží, co ta tvoje účetní všechno dělá. Jeslti dělá podvojáka, nakup, prodej, zisk, tak to je asi easy, páč ot za ní dělá program.

V našem případě se třeba musí každý příspevěk rozpočítat na dny a rozdělit na 2 roky. A to se dělá ručně, páč žádnný program tohle co já vím neumí. Druhak daňový přiznání, rozvaha atd, ale to asi dělá ta tvoje účetní taky. Dále nemáme vlastní program, takže i poskytnutí SW. Sice existují nějaká DEMO verze atd, ale ne každá účetní se kvůli nějakýmu OS bude učit novej SW, že... Nicméně nikdo nebrání tomu, aby to účto dělal někdo jinej :-)


To zní zajímavě. Díky za vyjádření a neposlání ihned do oných míst :wink:
Minimálně bych se zeptal své účetní a případně přednesl co jsou schopni a zakolik udělat oni. Remcat přeci umí každý...

Dám vědět jak a co... Zatím přeji klidný den! 8)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Dyť v pohodě.

Ještě jsem zapomněl dodat, že v tom není konzultace zdarma, co a jak se dá udělat po účetní stránce :-)
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Panaque »

Speedy píše:Dyť v pohodě.

Ještě jsem zapomněl dodat, že v tom není konzultace zdarma, co a jak se dá udělat po účetní stránce :-)


Jasný, beru to tak, že jsme neziskovka!!! Tudíž se s námi musí tak i zacházet :P

Poptám se a dám vědět, třeba budou natolik dobří, že zauvažujete o změně :wink:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Mě by třeba zajímalo, kolik stojí hodina práce takové účetní :-)
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Panaque »

Speedy píše:Mě by třeba zajímalo, kolik stojí hodina práce takové účetní :-)


Z mé vlastní zkušenosti mohu pouze potvrdit, že je vše pouze věcí dohody a aby byly obě strany spokojeny. Jedná se o společnost kde pracuje více účetních a zabýváse nejen účetnictvím ale i auditem, daňovým poradenstvím atp. Jen pro zajímavost, sídlí v budově Autoklubu ČR :wink:

Jinak zpět k poplatkům, může to být paušálně či za položky, ale to je opravdu věcí dohody... Zeptám se jak jsou na tom a zda-li by ještě někoho přibrali a dám pak vědět.
:driver:
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fantucci »

Speedy píše:Záleží, co ta tvoje účetní všechno dělá. Jeslti dělá podvojáka, nakup, prodej, zisk, tak to je asi easy, páč ot za ní dělá program.

V našem případě se třeba musí každý příspevěk rozpočítat na dny a rozdělit na 2 roky. A to se dělá ručně, páč žádnný program tohle co já vím neumí. Druhak daňový přiznání, rozvaha atd, ale to asi dělá ta tvoje účetní taky. Dále nemáme vlastní program, takže i poskytnutí SW. Sice existují nějaká DEMO verze atd, ale ne každá účetní se kvůli nějakýmu OS bude učit novej SW, že... Nicméně nikdo nebrání tomu, aby to účto dělal někdo jinej :-)


co se týče programu řekl bych, že Excel umí psí kusy :wink: před rokem jsem pomáhal bráchovi s rozjetím jeho živnosti (peněžní deník,evidence DPH, kniha pohledávek a závazků, zásoby) a všechno se dá v Excelu udělat. I to rozpočítání do dnů..... Myslím, že problém nebude v technickém vedení účta jako spíš v metodickém.... neziskovky, to bude asi vopruz....
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#9 Příspěvek od krakatit »

hmm já platím 8330Kč měsíčně s DPH.... :roll: :?
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany

#10 Příspěvek od Studna »

Moje manželka před mateřskou makala u daň. poradce a učetního a pokud vím tak v případě malého množství dokladů si učtovali 20kč za doklad a u větších firem či podnikatelů to bylo od 3000 do 5000 kč a bylo v tom i daňové poradenství zdarma. Tím chci říct, že pokud dělá účetnictví velká firma, tak si řekne za zpracování balík, ale pokud to děla jedinec, třeba nějaká účetní na volné noze, tak to může být i třeba o polovinu míň.
Odpovědět