Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kola pro 130i m-paket podvozek

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
miron206
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#1 Příspěvek od miron206 »

nyni tam jsou R17 225/45 runflaty :( chci tam hodit normalni pneu ... ale ted je otazka jestli R18 s 225/40 nebo R17 s 225/45. Nyni ty rft na mkovem podvozku jsou docela tvrdy. Jestli mate nekdo zkusenosti s rozdilem pri prechodu z rft na normalni ... diky za info. Vzhledove jsou atraktivnejsi 18ky. Ale nedokazu ted odhadnou (z hlediska komfortu) jak by byl znat precho z rft 17 s profilem 45 na 18 s normal pneu a profilem 40.[/b]
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Marty_ »

RFT jsou sakra tvrdsi nez obyc pneu..:( dej tam OEM BMW Performance 18"ky s normalnimi pneu a budes vychechtanej:) penezenka tedy uz mene..
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#3 Příspěvek od rikin »

18" s profilem 35 jsou mekci, nebo maximalne stejne tvrde jako R17 205/50 R17 runflaty. 130ku jsem dostal s R17 205/50 RFT vsude, vymenil za 225/40 a 245/35 R18 and never looked back. :)

Psal jsem ti SZ na garazi.
miron206
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#4 Příspěvek od miron206 »

rikin píše:Psal jsem ti SZ na garazi.


jj cetl ;-) i odpovedel :-)
killa
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 03.06.2008 00:00

#5 Příspěvek od killa »

miron206 píše:nyni tam jsou R17 225/45 runflaty :( chci tam hodit normalni pneu ... ale ted je otazka jestli R18 s 225/40 nebo R17 s 225/45. Nyni ty rft na mkovem podvozku jsou docela tvrdy. Jestli mate nekdo zkusenosti s rozdilem pri prechodu z rft na normalni ... diky za info. Vzhledove jsou atraktivnejsi 18ky. Ale nedokazu ted odhadnou (z hlediska komfortu) jak by byl znat precho z rft 17 s profilem 45 na 18 s normal pneu a profilem 40.[/b]


Mam na 130 vpředu 205/50, vzadu 225/45 obojí R17 RFT a určitě to půjde dolů. Akorát nevim jestli jít do R18 nebo ne, měl jsem je před tím na dvou autech a komfort jde dolů, natož s M podvozkem. Mám na tom M 207 doppel., teď na to přijdou zimáky. Koupili by jste na příští sezónu 18 - potřebuje je jednička? Nemyslim kvůli vzhledu, to určitě jo, spíš mě zajímá rapidní zlepšení jízdních vlastností. Auto přespříští sezónu prodám a nevim jestli není zbytečný jít na rok do krásných bmw performance 18tek... :D
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#6 Příspěvek od rikin »

killa píše:Mam na 130 vpředu 205/50, vzadu 225/45 obojí R17 RFT a určitě to půjde dolů. Akorát nevim jestli jít do R18 nebo ne, měl jsem je před tím na dvou autech a komfort jde dolů, natož s M podvozkem. Mám na tom M 207 doppel., teď na to přijdou zimáky. Koupili by jste na příští sezónu 18 - potřebuje je jednička? Nemyslim kvůli vzhledu, to určitě jo, spíš mě zajímá rapidní zlepšení jízdních vlastností. Auto přespříští sezónu prodám a nevim jestli není zbytečný jít na rok do krásných bmw performance 18tek... :D


Jednicka je urcite potrebuje, nepremyslej o tom a bez do nich.

Zlepseni jizdnich vlastnosti (i komfortu oproti 17 RFT) je obrovske.

Dej 225/40 dopredu a 255/35 dozadu.
miron206
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#7 Příspěvek od miron206 »

Tohle jsem resil dlouho a mam uz vyreseno, ale bohuzel zatim jen vyreseno co bude... 18" performance styl 269

pro e87 je doporuceno:

7,5x18 215/40R18 ET 49
8,5x18 245/35R18 ET 52

pro 3er je: (tohle melo sedet i pro e87)

8x18 225/40R1 ET 47
8,5x18 255/35R18 ET 50

jejich porizeni vidim tak na pristi rok, pze preci jenom je to trochu jina cenova :-D
beranek
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 15.01.2011 01:00

#8 Příspěvek od beranek »

miron206 píše:nyni tam jsou R17 225/45 runflaty :( chci tam hodit normalni pneu ... ale ted je otazka jestli R18 s 225/40 nebo R17 s 225/45. Nyni ty rft na mkovem podvozku jsou docela tvrdy. Jestli mate nekdo zkusenosti s rozdilem pri prechodu z rft na normalni ... diky za info. Vzhledove jsou atraktivnejsi 18ky. Ale nedokazu ted odhadnou (z hlediska komfortu) jak by byl znat precho z rft 17 s profilem 45 na 18 s normal pneu a profilem 40.[/b]


Já mám 225/35/19 vepředu a 255/30/19 vzadu (nejsou to runflaty) a jsem moc spokojený. Je to sice tvrdší, ale ta široká a nízká guma je zase stabilnější a výrazně lépe auto brzdí. Když to srovnám se zimníma (205/50/17), tak je to velký rozdíl. Navíc dozadu to chce širší pneu, jinak se to pořád jen hrabe. :)
killa
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 03.06.2008 00:00

#9 Příspěvek od killa »

Tak uz je mam v garazi - style 269

7,5x18 215/40R18 ET 49
8,5x18 245/35R18 ET 52

zatim na origo rft, ale po zime pujde vzorek rychle dolu, nez se nabazim.

Otazka ale zni - kolik to kdo nafukujete?
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#10 Příspěvek od rikin »

killa píše:Tak uz je mam v garazi - style 269

7,5x18 215/40R18 ET 49
8,5x18 245/35R18 ET 52

zatim na origo rft, ale po zime pujde vzorek rychle dolu, nez se nabazim.

Otazka ale zni - kolik to kdo nafukujete?


RFT jednoznacne hned vyhod.

Ja to foukam na tabulkove hodnoty co mam na dverich (za studena).

Ale obecne cim vic hardcore lidi jezdi, tim vic to foukaji na tabulkove hodnoty za tepla (tzn aby mela pneu tabulkove hodnoty kdyz ma treba +0,6 baru).
killa
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 03.06.2008 00:00

#11 Příspěvek od killa »

Jednoznačně je vyhodim, až je zničim, nejsem miliardář a mají přes 6mm. Ale bude špéra, tak to půjde rychle.
Loni jsem to na rft taky vydržel tak letos se skřípěním zubů přežiju těch pár tejdnů než zařvou.

Nejsem si jistej, ale já nemam ve dveřích v tabulce tenhle rozměr, proto mě zajímají číselný hodnoty. Je mi jasný, že kdybych to tam měl, můžu si to přečíst.
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#12 Příspěvek od rikin »

killa píše:Nejsem si jistej, ale já nemam ve dveřích v tabulce tenhle rozměr, proto mě zajímají číselný hodnoty. Je mi jasný, že kdybych to tam měl, můžu si to přečíst.


No ono to prave az tak jasny neni. Mam kamarada se 118d, ma pneu PZERO Rosso na M paketovych 17", nafoukal to presne podle tabulky a predni guma se mu v zatacce vyzula z rafku...

Obecne je nutne s tim trochu laborovat, skoro se da rict, ze co clovek, to nazor, ale vicemene ti co jezdi extrem, tak podhustuji.

Doporucuju ti vzit ten nejblizsi rozmer podle tabulky a zkusit to na nej nafoukat za studena. Ale ty jak mas RFT, tak se to bude nejspis chovat uplne jinak, popisuju zkusenosti s normal pneu. Ale to co pisu bych delal na tvem miste ja (i kdyz ja bych na tvem miste nemel RFT ;)).
killa
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 03.06.2008 00:00

#13 Příspěvek od killa »

Fajn, děkuju. To je mi tak nějak všechno jasný. Můžu teda poprosit o ty hodnoty z tabulky, pokud je máš k dispozici? Ona nejbližší hodnota k 245/35r18 je 225/40r18 a to si myslim moc blízko neni na to, abych to foukal stejně. Jasně, že si časem ten svůj střed najdu, ale nevim jestli to teda foukat víc nebo míň,. To samý předek... Prostě asi zkusim cca 2.2 předek a třeba 2.7 zadek, ale potřebuju nějaký srovnání s doporučením a to nemám.
Odpovědět