
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 116i toči ale nenaskoči pomoc
dosel benzin nebo ho bylo malo a v nadrzi hodne vody, ktera zamrzla nebo odeslo benzinove cerpadlo nebo se natrhla trubicka sajici benzin z nadrze
i kdyz nejjistejsi chyba by byla v tomto pripade cidlo polohy klikove nebo vackove hridele, ale to by ukazala diagnostika
kazdopadne mohou to byt i vstriky nebo stare svicky
zkusil bych odpojit baterku na vice jak 10minut, odpojit vahu vzduchu, vymenit svicky, natankovat poradnej 100%tni benzin aspon pul nadrze nebo klidne plnou (verva100 u benziny, shell vpower), pripadne po vsech obstrukcich vymenit benzinovy filtr (i kdyz si nemyslim, ze by to bylo jim)
i kdyz nejjistejsi chyba by byla v tomto pripade cidlo polohy klikove nebo vackove hridele, ale to by ukazala diagnostika
kazdopadne mohou to byt i vstriky nebo stare svicky
zkusil bych odpojit baterku na vice jak 10minut, odpojit vahu vzduchu, vymenit svicky, natankovat poradnej 100%tni benzin aspon pul nadrze nebo klidne plnou (verva100 u benziny, shell vpower), pripadne po vsech obstrukcich vymenit benzinovy filtr (i kdyz si nemyslim, ze by to bylo jim)
vlevo je matal
a vpravo Killca 


jj, je to mozny, jen me zajimalo jak se to udalo, protoze se musel roztrhnout retez, coz je ve 40k dost husty nebo zlomit ojnice nebo klika, kazdopadne to spis svedci o tom, ze nekdo jezdil bez oleje, protoze jinak se to nestava
nekoukal mechanik na stav oleje pred operaci? nebo ty? pripadne nejel jsi nekdy s minimem oleje? ty novy motory dost olej zerou, takze to se stane hned, kdyz to clovek treba 2 tydny nescekne
nekoukal mechanik na stav oleje pred operaci? nebo ty? pripadne nejel jsi nekdy s minimem oleje? ty novy motory dost olej zerou, takze to se stane hned, kdyz to clovek treba 2 tydny nescekne
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 21.09.2008 00:00
Ono 116i je na preskoceni retezu nachylny. Prni vec je ze konecne je doresenej zimni start - kdyz se prehraje novej soft tak auto po startu necuka ps. BMW to trvalo 3roky. Dalsi veci je ze jsi s vozidlem nejezdil do aut servisu coz je tvuj osobni pruser jinak by byly provedeny technicky akce za ktery nic neplatis a ty akce spocivaj ve vymene napinaku retezu - toto je posledni, napred se na vacku daval takovej plech kterej preskoceni retezu mel zabranit, pak bylo vymysleno vymenit napinak, samozrejme je nutnosti novej soft motoru.
To ze to nejede na vsechny valce znamena nejakej problem v motoru mechanickej - ohnuty ventily nebo treba praskla vacka. Pokud pred startem toto mechanik nezkontroloval tak ti reknu ze nema k takovymu mechanikovi asi moc cenu jezdit.
To ze to nejede na vsechny valce znamena nejakej problem v motoru mechanickej - ohnuty ventily nebo treba praskla vacka. Pokud pred startem toto mechanik nezkontroloval tak ti reknu ze nema k takovymu mechanikovi asi moc cenu jezdit.
Marda píše:No nevím, ale měnit napínák rozvodového řetězu při 40tis. km?![]()
Neviděl bych to v zanedbané údržbě...
P.S.: mamina má 116i, najeto 9tis. km. Raději dnes provedu kontrolu napnutí řetězu![]()
![]()
nemusíš koulet očima. Prostě se jim ty motory nepovedly a ten napínák se mění za konstrukčně jiný. Je delší a silnější.
A jak už bylo napsáno, kdyby se aspoň jednou za čas ukázal majitel v BMW, tak by se mu to vůbec nestalo, protože minimálně při každém napojení na diag. by tam viděli otevřenou technickou akci na výměnu napínáku - zdarma.
Nicméně většina těch přeskočených rozvodů stačí vrátit a motor jede dál. Ale potkat se to může.
A ještě k těm rozvodům. Nevím jestli měl přípravky, ale pokud ne, tak je má stopro více či méně blbě nastavené. Jednak sací vačka, její vybrání pro přípravek nemá být kolmo k hlavě. Je kousek pootočená v přípravku a druhak jestli měl povolené kola na vačkách tak nespíše nedal přesně ty plechy z kterých snímají čidla polohy vaček.
HonzaK píše:Marda píše:No nevím, ale měnit napínák rozvodového řetězu při 40tis. km?![]()
Neviděl bych to v zanedbané údržbě...
P.S.: mamina má 116i, najeto 9tis. km. Raději dnes provedu kontrolu napnutí řetězu![]()
![]()
nemusíš koulet očima. Prostě se jim ty motory nepovedly a ten napínák se mění za konstrukčně jiný. Je delší a silnější.
A jak už bylo napsáno, kdyby se aspoň jednou za čas ukázal majitel v BMW, tak by se mu to vůbec nestalo, protože minimálně při každém napojení na diag. by tam viděli otevřenou technickou akci na výměnu napínáku - zdarma.
Nicméně většina těch přeskočených rozvodů stačí vrátit a motor jede dál. Ale potkat se to může.
A ještě k těm rozvodům. Nevím jestli měl přípravky, ale pokud ne, tak je má stopro více či méně blbě nastavené. Jednak sací vačka, její vybrání pro přípravek nemá být kolmo k hlavě. Je kousek pootočená v přípravku a druhak jestli měl povolené kola na vačkách tak nespíše nedal přesně ty plechy z kterých snímají čidla polohy vaček.
Hele koulet očima asi budu, pokud se stane taková závada u motoru BMW při 40tis km. To, že zjistili konstrukční chybu a je vážná jen na tolik, že ji odstraní při standardní prohlídce, pak je vše OK - taková věc je běžná. Ovšem pochybuji, že má někdo BMW s nájezdem 40tis km a nejezdí na pravidelné prohlídky do BMW. Pravděpodobně bude auto ještě v záruce, ne?