Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 116i n45 Skutecne tak problemova?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Zdravim všechny, dočetl jsem se, že 116i před FC má problémy s rozvody rano zlobi nestartuje/startuje na dva válce apod.
Mohu požádat majitelé 116i tady na fóru jestli skutečně mají tyto problémy dnes a denně takového rázu, že by si to auto už nekoupili a šli by do jiné motorizace ? Chtěl bych si toto auto ojete pořídit a v mojí cenové relaci do cca 235 tis jsou právě tyto modely. Občas se objeví ještě 118d ale toho dieselu se trošku bojím ohledně oprav, bude s tím jezdit jenom přítulka denně do práce cca 15tis ročně. Díky za odpovědi.
Mohu požádat majitelé 116i tady na fóru jestli skutečně mají tyto problémy dnes a denně takového rázu, že by si to auto už nekoupili a šli by do jiné motorizace ? Chtěl bych si toto auto ojete pořídit a v mojí cenové relaci do cca 235 tis jsou právě tyto modely. Občas se objeví ještě 118d ale toho dieselu se trošku bojím ohledně oprav, bude s tím jezdit jenom přítulka denně do práce cca 15tis ročně. Díky za odpovědi.
Já bych si připlatil a vzal 116i po FL s 2l motorem. Jinak ta před FL verze 116i není vůbec slabá, ale ty problémy co píšeš jsou bohužel už několikrát popsané.
Jestli chceš opravdu tak "levnou" ojetinu, tak možná nějakou 118i najdeš a to už by byla asi lepší volba. Zajeď mrknout do germánska. Good luck.
Jestli chceš opravdu tak "levnou" ojetinu, tak možná nějakou 118i najdeš a to už by byla asi lepší volba. Zajeď mrknout do germánska. Good luck.
Ja sice nemám 116i před FL, ale mám 1.6 90kw, po FL tak nevím jaké jsou tam na motoru změny ale moje auto zatím žádné problémy nemělo, akorát jsem měnil jednu zapalovací cívku za cca 900kč. Vzhledem k pohotovostní hmotnosti a tak malému obsahu to jede jako čert a za hodně rozumnou spotřebu cca 7,5l na 100km a to rozhodně nejsem brzda provozu,spíš naopak. Velká výhoda je 6kvalt který před FL nebyl a díky němu se dá jezdit hodně rychle při rozumné spotřebě. Př. ve 130km točí na 6 cca 3100 ot, ve 170km 4100ot atd. dokonce bych řekl že to žere mín když jezdím rychle než když se snažím jet předpisově.
Neznám lepší auto v této kategorii. Manželka má 116i 90kW. Auto není vůbec slabé, jezdí svižně, neskutečné jízdní vlastnosti (podvozek, řízení,...). Na danný výkon nadstandardně úsporné auto!!! Najeto zatím jen cca 10tis., takže nové auto = žádný problém.
Moc dobře se mně v autě jezdí! Já mám 630i E63 a 530i E60, takže mohu porovnat
Nevím, které auto by se mohlo vyrovnat, např. rozměrově podobný Golf je nesrovnatelná plečka.
Moc dobře se mně v autě jezdí! Já mám 630i E63 a 530i E60, takže mohu porovnat

svižné to je na to že je to jen 1.6 benzín,a ta spotřeba taky v pohodě hlavně kvůli 6kvaltu v té po FL, pokud jezdíš v 2.5 nebo 3.0 tak to je o něčem jiném, měl jsem MB 124 300 CE se 162KW a to byl masakr ale to se nedá srovnávat, a když jsem s ním jezdil jako s BMW tak papal 13l (stejná trasa,stejný čas apod)
Ano, přesně tak. Je to svižné na objem 1,6. Na běžné ježdění plně postačující. Pokud to bude mít na ježdění do práce, pak to nemá chybu. Na daný výkon je neskutečně úsporná. Když jsem ji mamině vezl ze salónu, tak jsem se neloudal a tuším že jsem dojel pod 6litrů na 100km. Samozřejmě, pokud tomu bude dávat kouř, tak si to vezmě třeba desítku, ale větší objem si vezme ještě víc, takže nechápu rady typu: je slabá a žravá, koukej po silnější - to si trochu protiřečí 

Ja k tomu dodám toto, když jednička vyjela říkal jsem si fůj, co je to za hnusná krabice...prostě nezvyk bmw bez kufru
dnes řeknu toto, jízdní vlastnosti....myslím podvozek a pocit z jízdy byť v základní 116i moc pěkné svezení
a moc velké překvapení
pro někoho kdo hledá lepšího golfa doporučuji, jen si neskutečně drží cenu.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 659
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Neprotiřečí. 530i mi žrala jen o 1l víc při stejném tempu. Pokud chce ale jezdit klobouka, tak mu to bude brát míň. Ale kdo si kupuje BMW a nesveze se v něm? Možná asi jezdím jinak. Ale prostě za podobné náklady na palivo jako 530i jsem to musel dusit pod krkem, každé předjíždění pečlivě plánovat, pro mě žádná pohodová jízda. Podvozkově super. Ale dle mého 1,6l do 1350kg auta málo. Měl jsem i 120i a 123d, to už je lepší.Marda píše:... takže nechápu rady typu: je slabá a žravá, koukej po silnější - to si trochu protiřečí
Nedavno jsem si poridil presne to co planujes a zatim bez problemu. Krasne svezeni, jedinecny bezprostredni kontakt s vozem a s vozovkou, perfektne sedne do ruky. Jen strasne provokuje a rada se necha vytacet, je tezke drzet se otackama dole a jet na spotrebu. Jizdni vlastnosti nejlepsi mezi kompakty vubec.
V minulosti pry byly problemy s rozvodovym retezem, ktery vychytala dilenska akce, a v zime obcas cukani po studenem startu, to zase vyresil novy soft motoru. Takze staci overit, ze tohle bylo provedeno, a melo by to byt OK.
Spotrebu zatim nevim - mam cca 9 v zime/mesto, ale ja to kupoval kvuli radosti z jizdy, kterou to rozdava plnymi dousky. Pokud ji nekdo dosahuje pri sledovani spotreby, tak to mu bohuzel BMW neposkytne, na to to neni naladene
Od toho jsou jine znacky, pripadne diesel verze.
V minulosti pry byly problemy s rozvodovym retezem, ktery vychytala dilenska akce, a v zime obcas cukani po studenem startu, to zase vyresil novy soft motoru. Takze staci overit, ze tohle bylo provedeno, a melo by to byt OK.
Spotrebu zatim nevim - mam cca 9 v zime/mesto, ale ja to kupoval kvuli radosti z jizdy, kterou to rozdava plnymi dousky. Pokud ji nekdo dosahuje pri sledovani spotreby, tak to mu bohuzel BMW neposkytne, na to to neni naladene

fidzi píše:Neprotiřečí. 530i mi žrala jen o 1l víc při stejném tempu. Pokud chce ale jezdit klobouka, tak mu to bude brát míň. Ale kdo si kupuje BMW a nesveze se v něm? Možná asi jezdím jinak. Ale prostě za podobné náklady na palivo jako 530i jsem to musel dusit pod krkem, každé předjíždění pečlivě plánovat, pro mě žádná pohodová jízda. Podvozkově super. Ale dle mého 1,6l do 1350kg auta málo. Měl jsem i 120i a 123d, to už je lepší.Marda píše:... takže nechápu rady typu: je slabá a žravá, koukej po silnější - to si trochu protiřečí
Promiň, ale já to mohu porovnat. Už jsem víše psal, že mám 530i 170kW a 630i 190kW. Oba automat. Pohodovou jízdou na trase kterou obvykle jezdím, se nedostanu pod 11 litrů!!! Víc pohodově to opravdu nelze. 11 litrů neudělá 116i ani náhodou, ani kdybych ji opravdu honil. Nemůžu přesně určit, za kolik teď 116i jezdí, protože moje stará jezdí převážně do obchodu cca 5km se studeným motorem. Teď tam má 8,5 litru....
Máš rovněž takové možnosti porovnávat 530i a 116i v reálném čase? Máš teď doma oba motory?
A jestli budeš tvrdit, že motor se 170kw jezdí za podobné náklady jako motor s 90kW, pak postrádá smysl vyrábět "malé" motory

Přesně tak jak píšeš, já to mohl porovnávat sice se starším ale zase lehčím 3litrem MB než je třeba 530i, a když jsem jel fakt piánko -dálnice 140, silnice do 120 ,žádný prudký rozjezdy a předjíždění tak spotřeba byla 10L,když jsem pustil uzdu tak normál 12-13l a ve výsledku stejný čas a pruměrná rychlost jako mám ted na 116i. Samozřejmě nemůžeš srovnávat pružné zrychlení ale pokud řadíš tak to jede velmi dobře na ten obsah motoru.
M3maniac píše:Ja k tomu dodám toto, když jednička vyjela říkal jsem si fůj, co je to za hnusná krabice...prostě nezvyk bmw bez kufrudnes řeknu toto, jízdní vlastnosti....myslím podvozek a pocit z jízdy byť v základní 116i moc pěkné svezení
a moc velké překvapení
pro někoho kdo hledá lepšího golfa doporučuji, jen si neskutečně drží cenu.
Tak třeba s příchodem nové generace půjdou ceny dost dolů, uvidíme.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 05.11.2008 01:00
Urcite si nekupujte po-fl jednicku, to je odpad, s pred-fl se to vubec neda srovnavat. Bohuzel nevim jak je to se 116i motorem, moje zkusenosti s nim jsou nulove, ale pokud je problemovy, radeji si porid 118i, nebo neco jineho.
Kazdopadne jedna z nejvetsi prednosti BMW - rizeni je u pred-fl vyborne (hydraulika, super kontakt s vozovkou atd), elektrika toho po-fl je na urovni audi a ostatnich kramu (tzn preposilovane, kontakt s vozovkou nulovy (clovek ma pocit, ze volant vubec neni pripojeny k autu)), navic zmena posilovace v zavislosti na rychlosti auta je taky nesmyslna, ve vysokych rychlostech tak ztvrdne, ze se clovek po chvili citi jako arnie po treningu... A je tam dalsich x veci, jako ze post-fl ma vetsi prodlevu plynu, ma nesmyslny system start-stop atd atd.
Post-fl a pred-fl jednicky jsou naprosto jina auta, spolecny maji tak mozna vzhled. Bohuzel nemam hodinu na to abych se rozepisoval, ale castecne je to popsano tady: http://pjanda.blog.autorevue.cz/bmw-130 ... t-legendu/
Kazdopadne jedna z nejvetsi prednosti BMW - rizeni je u pred-fl vyborne (hydraulika, super kontakt s vozovkou atd), elektrika toho po-fl je na urovni audi a ostatnich kramu (tzn preposilovane, kontakt s vozovkou nulovy (clovek ma pocit, ze volant vubec neni pripojeny k autu)), navic zmena posilovace v zavislosti na rychlosti auta je taky nesmyslna, ve vysokych rychlostech tak ztvrdne, ze se clovek po chvili citi jako arnie po treningu... A je tam dalsich x veci, jako ze post-fl ma vetsi prodlevu plynu, ma nesmyslny system start-stop atd atd.
Post-fl a pred-fl jednicky jsou naprosto jina auta, spolecny maji tak mozna vzhled. Bohuzel nemam hodinu na to abych se rozepisoval, ale castecne je to popsano tady: http://pjanda.blog.autorevue.cz/bmw-130 ... t-legendu/
Tom_120i píše:jestli to někomu pomůže, tak na autotipu je článěk, který radí při výběru BMW 1er.. rozhodně se vyhnout před FL benzínovým verzím 116i/118i/120i.
Největší chvála pěna na 130i, ale to zase není na jezdění po městě...
Pokud jezdis jen po meste a nekolik tis km mesicne tak je to blby, tjn. Ale pritel od me sestry mel dlouhodobe 118i a popravde nemel nizsi spotrebu nez 130i, po meste jezdil za 12l, coz se se 130kou da bezproblemu, s obrovskym zapiranim kolem 10, ale pod 10 se clovek podle me (ve meste) nedostane.