Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E87 116i Jak obejít pyropatronu na baterii?

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Honza325 »

Známej si koupil bouranou 116i r.2006 a samozřejmě je vystřelená patrona na baterce. Auto už má komplet hotový, jen teď řeší, jestli se dá nějak obejít ta patrona - zapojit to a zpojízdnit bez ní... Už jsme to zkoušeli všelijak, ale motor se ani neotočil (motor samozřejmě OK :D ).
Poradíte někdo s touhle hloupostí?
Děkuji :wink:
honsska
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: stř 14.03.2007 01:00

#2 Příspěvek od honsska »

Proklemovat žlutý konektor který odskočil od pólu oporem 1,2 ohmu(propojíš dva fousy ktré jdou do konektoru),nebo novou čast této kabeláže ,která se prodává jako opravný set,musí se naspojkovat v kufru(to se mi nelíbilo)cena na trojku cca 10 tis :D .
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

zajimavy, me auto normalne jezdi i bez obchazeni ty patrony, jen se musel zastrcit zpet ten odstreleny tlusty plusak (rozebrat tu krabicku na plusovem polu baterky, ve ktere ten cely system chodi)

a na diagnostice se da ta baterkova pyropatrona dektivovat a tim padem zhasne i kontrolka bagu

rekl bych, ze bude problem jinde (necvakne aspon starter? neblikaj xenony? nebliknou budiky? intr normalne sviti a funguje(protoze to by mel, je na jinym okruhu)? nebo to proste vubec nic neudela?)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Honza325 »

Předem děkuji za rady. Už jsem mu to vyřídil, tak pak dám vědět...

Jinak všechno normálně funguje - rádio, osvětlení, centrál, všechno. Jenom to prostě netočí a nechytne. Když jsme to přitáhli a pořádně tam tu patronu zarvali, tak to párkrát chytlo, ale musel jsem ji furt držet přitlačenou... jak jsem ji pustil, chcíplo to. Postupně už jsme jí asi tak doničili, že už to nechytá vůbec a právě kupovat novou, za jejíž cenu se dá sehnat teba ///M nárazník nebo hromada jiných věcí se mu nechce...

P.S. z týhle zkušenosti bych být tebou nejezdil jenom se zasunutou patronou zpět. Bál bych se, že znova vyjede nebo něco.. Aspoň ji mít třeba nějak zajištěnou.

Jestli k tomu ještě někdo máte nějaký rady atd, tak sem s nima :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#5 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Od baterky vedou dva + tlustý dráty. Ten tlustější se odpojil od startéru, Ty dva kabely se u baterky musí spojit. Je to prasárna, může se stát, že i při banální nehodě auto shoří. Jinak oblbnutí diagnostiky - jak psáno výše
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Honza325 »

Tak dle Vašich rad už hotovo a strtée točí. ALE auto nechytne. Nevíte jestli se po havárii nějak nezablokuje i imobilizér? Protože se nám zdá, že je to imobilizérem... A na 100% funkčnost motoru a převodovky má známej záruku od prodejce, že je v pořádku... Tak ČÍM by to mohlo být? :roll: Prostě točí, ale nechytne. Benzínu je tam hromada, svíčky OK, klíčky nejsou vybitý, tak si nevíme teď rady. A na diagnostiku se s tim teď nedostanem...
Jestli Vás prosim něco napadá nebo s tim už máte zkušenost, kdyžtak napište. Už je to poslední zbrdění co tomu brání v jízdě :evil:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#7 Příspěvek od Killca »

pokud toci starter a vse je zapojene jak ma, immobilizer tomu nebrani, immo by blokovalo uz i to otoceni starterem

proto ale zduraznuju, pokud je vse zapojene jak ma, mohli jste immo obejit, aby otocil motorem, pokud ano, jednotka neposila i tak stale benzin do valcu

pokud to nestartuje, prosel bych zapojeni a stav cidel polohy vacek a kliky, v tom byva nejcasteji pricina

Merili jste tlaky ve valcich? Chtelo by to diagnostiku, jestli vam typek prodal motor po bouracce, ktery pred ni fungoval, muze sice dat zaruku, ale i tak nejaka blbost na nem mohla odejit

kazdopadne ze je tam benzinu plno jste zjistili jak? Vyndali jste vstriky a koukali, jestli z nich strika benzin? Prosel bych vedeni od nadrze k motoru, nekde staci mala nezapojena hadicka napriklad do sani a je to konec

svicky ok je ze jsou nove nebo ze hazou jiskru? vyndat svicku po svicce zapojenou v kabelu a zkusit jestli dava pri startovani
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět