Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 116i 85kw - 6 rychlostních stupňů
No tady jsou 85kw verze z roku 2007, se 6 stupni.
[code:1]http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-1/9061086
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -1/8960148
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -1/8813482[/code:1]
Ta poslední je dokonce z roku 2008.
Navíc jsem našel i před faceliftovou verzi, která má 6 stupňů.
[code:1]http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-1/9061532[/code:1]
[code:1]http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-1/9061086
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -1/8960148
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -1/8813482[/code:1]
Ta poslední je dokonce z roku 2008.
Navíc jsem našel i před faceliftovou verzi, která má 6 stupňů.
[code:1]http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-1/9061532[/code:1]
já myslím že prodejce občas ani neví co napsal do inzerátu, ta 1.6 je úplně v pohodě, není to slabé a dá se s tím jezdit hodně svižně s rozumnou spotřebou. max rychlost tohohle motoru je lehce přes 220 tacho, dle navigace 205, s tím 6kvaltem což je docela dobré. Pro příklad jen pro srovnání s 5kvaltem, otáčky na 6ku ve 130km-3000, ve 170-4000,
labota píše:Ahoj, mám docela zájem o 116i 85kw z roku 2007. Někde jsem zde četl že 85kw má pouze 5 rychlostních stupňů, ovšem když koukám na inzeráty tak z roku 2007 jsou se 6 stupni. Je nějaký rozdíl mezi těmito motory? Je něco na co si dát bacha?
U těhle motorů občas přesakují rozvody, odchází olejový nápínák a docela často i zap. cívky. A docela mi vadí, že nemá olejovou měrku. Olej to měří jenom na přístrojovce.
to scooter: problém je v tom že je to vše stočené, jsou to dovozy a když se podíváš na stav interiéru tak to opravdu neodpovídá.
Auto z německa najede ročně min 20tis. spíš víc . Pokud někdo v německu prodává auto které má málo najeto tak tomu odpovídá cena za kterou je to tady i s marží dovozce neprodejné. Nejlépe je to vidět na mobile.de kde je třeba 118d z roku 2008 s najetými 150tiskm, a za chvíly se objeví v čr a má 60tis.
Auto z německa najede ročně min 20tis. spíš víc . Pokud někdo v německu prodává auto které má málo najeto tak tomu odpovídá cena za kterou je to tady i s marží dovozce neprodejné. Nejlépe je to vidět na mobile.de kde je třeba 118d z roku 2008 s najetými 150tiskm, a za chvíly se objeví v čr a má 60tis.
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Když má auto třeba těch 60tkm na počítadle, tak tam to chápu, ale auto s 20tkm je v podstatě úplně nové, nemělo by na něm být poznat jakékoliv opotřebení.
Teď prodávám druhé auto v rodině (neBMW), rv 2008, najeto 28tkm, kupováno nové v ČR, jsem první majitel. Vím o čem mluvím, u takhle málo jetého auta ten interiér prostě není ani dotknutý.
Jiná věc je, pokud někde v bazaru najdeš auto s 80tkm a tváří se to jako libovka. V tom případě máš pravdu!
Teď prodávám druhé auto v rodině (neBMW), rv 2008, najeto 28tkm, kupováno nové v ČR, jsem první majitel. Vím o čem mluvím, u takhle málo jetého auta ten interiér prostě není ani dotknutý.
Jiná věc je, pokud někde v bazaru najdeš auto s 80tkm a tváří se to jako libovka. V tom případě máš pravdu!
viděl jsem auta z německa která měla najeto přes 150tis a vypadala taky jak nová včetně interiéru, ten ještě voněl novotou. Kouzlo je v tom že ty km jsou najeté po dálnicích na dlouhých trasách za krátkou dobu, takže 3 roky staré auto se 150 tis km přivezené do čr a stočené na 60tis ani nepoznáš rozdíl. V čechách je pořád zažitý mýtus že auto které má víc jak 100tis je hodně ojeté. Jenže to je ještě z časů škody 120 kdy nejlepší roční nájezdy byly kolem 10tis.km ročně. Když někdo ujede za 3 roky třeba těch 28tis km tak to auto používá spíš jako nákupní tašku do města a na kráké vzdálenosti do práce apod. Já třeba najedu ročně svým autem cca 25tis km, a to nijak zvlášt nejezdím,a vedle toho dalších 30tis služebákem, takže se pak musím smát když někdo prodává třeba nafťáka 5 let starého a tvrdí že tam je 46tis.
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Souhlasim. Jen říkám, byť každej kus neni stejnej, že auto s 20tkm prostě poznáš od 150tkm. I když jezdilo po německý dálnici.
Jinak jo, tyhle malý nájezdy maj většinou auta do města, benzíny. Což tady ve vlákně zmiňovaná 1er většinou je. Stejně tak to moje co prodávám, Fiat Bravo, 1.4 T-Jet, druhé auto v rodině, prostě se na něm najelo málo, ale s tím se počítalo už při koupi. Je jako nové, ale ty bys ho třeba přehlíd v inzerci s tím, že je stočené
Já nenajezdím žádné obrovské porce, ale třeba táta na svém služebáku najíždí pravidelně 40tkm. A to auto, byť ho má od novoty a po 3 letech tam je víc než 120tkm, prostě zaručeně poznáš od málo používaného.
Jinak jo, tyhle malý nájezdy maj většinou auta do města, benzíny. Což tady ve vlákně zmiňovaná 1er většinou je. Stejně tak to moje co prodávám, Fiat Bravo, 1.4 T-Jet, druhé auto v rodině, prostě se na něm najelo málo, ale s tím se počítalo už při koupi. Je jako nové, ale ty bys ho třeba přehlíd v inzerci s tím, že je stočené

Já nenajezdím žádné obrovské porce, ale třeba táta na svém služebáku najíždí pravidelně 40tkm. A to auto, byť ho má od novoty a po 3 letech tam je víc než 120tkm, prostě zaručeně poznáš od málo používaného.